درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 05:51   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21225صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 7 بهمن 1394 - 13:56
تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام
تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد.
  

تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد. این در حالی است که با توجه به توسعه و رشد بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی، کارفرمایان مراجعه به فیس‌بوک را به عنوان راهکاری برای یافتن نیروی کاری مناسب در نظر گرفته‌اند.

پروفسور استیجن برت از دانشگاه قنت در این خصوص می‌گوید: «افراد جویای کاری که عکس مناسبی برای پروفایل فیس‌بوک خود قرارداده‌اند به‌طور متوسط 21 درصد پاسخ مساعدتری در مقایسه با افرادی که عکس پروفایل مناسبی ندارند از سوی کارفرمایان دریافت کرده‌اند.تفاوت در شانس دعوت به مصاحبه کاری نیز در افرادی که تصویر مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کرده‌اند تا 40 درصد بیشتر از دیگران است.»در این تحقیق، محققان چیزی در حدود 2112 رزومه کاری را در پاسخ به چند موقعیت شغلی، به کارفرمایان ارسال کردند. تنها تفاوت اصلی میان این رزومه‌ها، نام و تصویر پروفایل فیس‌بوک بود. به این منظور از حساب‌های تقلبی فیس‌بوک استفاده شد تا تصویر پروفایل، مطابق با نظر محققان تنظیم شود. عکس‌های استفاده شده نیز توسط 195 بیننده با اعدادی از 1 تا 7 در خصوص دربر داشتن مشخصاتی مانند وظیفه‌شناسی، سازگاری، ثبات عاطفی، برونگرایی، گشاده‌رویی و جذابیت امتیازبندی شدند. بر اساس این تحقیق، افرادی با سطح تحصیلات بالاتر، در مقایسه با دیگران میل بیشتری برای کنترل حساب فیس‌بوک خود دارند. این اولین تحقیق محققان درخصوص تاثیر پروفایل فیس‌بوک روی موقعیت‌های شغلی است. این در حالی است که در آمریکا برخی شرکت‌ها از افراد جویای کار گذرواژه دسترسی به حساب کاربریشان را نیز سوال می‌کنند تا در زمان مصاحبه، دسترسی کاملی به فیس‌بوک آنها  داشته باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3688

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی