درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 07:49   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی
  مسدود کردن آگهی
  بخشودگی 100 درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده
  روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
  تعیین تکلیف 134 مورد از املاک مازاد تملیکی بانک ملی ایران
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21225صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 7 بهمن 1394 - 13:56
تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام
تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد.
  

تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد. این در حالی است که با توجه به توسعه و رشد بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی، کارفرمایان مراجعه به فیس‌بوک را به عنوان راهکاری برای یافتن نیروی کاری مناسب در نظر گرفته‌اند.

پروفسور استیجن برت از دانشگاه قنت در این خصوص می‌گوید: «افراد جویای کاری که عکس مناسبی برای پروفایل فیس‌بوک خود قرارداده‌اند به‌طور متوسط 21 درصد پاسخ مساعدتری در مقایسه با افرادی که عکس پروفایل مناسبی ندارند از سوی کارفرمایان دریافت کرده‌اند.تفاوت در شانس دعوت به مصاحبه کاری نیز در افرادی که تصویر مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کرده‌اند تا 40 درصد بیشتر از دیگران است.»در این تحقیق، محققان چیزی در حدود 2112 رزومه کاری را در پاسخ به چند موقعیت شغلی، به کارفرمایان ارسال کردند. تنها تفاوت اصلی میان این رزومه‌ها، نام و تصویر پروفایل فیس‌بوک بود. به این منظور از حساب‌های تقلبی فیس‌بوک استفاده شد تا تصویر پروفایل، مطابق با نظر محققان تنظیم شود. عکس‌های استفاده شده نیز توسط 195 بیننده با اعدادی از 1 تا 7 در خصوص دربر داشتن مشخصاتی مانند وظیفه‌شناسی، سازگاری، ثبات عاطفی، برونگرایی، گشاده‌رویی و جذابیت امتیازبندی شدند. بر اساس این تحقیق، افرادی با سطح تحصیلات بالاتر، در مقایسه با دیگران میل بیشتری برای کنترل حساب فیس‌بوک خود دارند. این اولین تحقیق محققان درخصوص تاثیر پروفایل فیس‌بوک روی موقعیت‌های شغلی است. این در حالی است که در آمریکا برخی شرکت‌ها از افراد جویای کار گذرواژه دسترسی به حساب کاربریشان را نیز سوال می‌کنند تا در زمان مصاحبه، دسترسی کاملی به فیس‌بوک آنها  داشته باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3688

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


  سانچی و...


  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد