درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 03:27   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/  چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

  گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/ چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟

  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقدیر و تجلیل از کارکنان مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون
  فضای مجازی
  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟
  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها دنبال جریان های سیاسی نباشند
  مشاور استاندار کرمان خواستار سیاست گذاری ارتباطی از سوی مدیران و روابط عمومی ها شد
  گفتگو با یکی از مدیران شرکت گوگل/ چطور به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟
  مدرس ارتباطات: نمی توان مردم را از تکنولوژی دور نگهداشت/ طبیعی است مردم فیلترینگ را دور بزنند
  با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد
  تغییرات در اداره کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  این هفته اجرا می‌شود؛ تحویل ٨٠ باب منزل مسکونی ساخته شده توسط خیرین بانک صادرات ایران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21225صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 7 بهمن 1394 - 13:56
تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام
تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد.
  

تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد. این در حالی است که با توجه به توسعه و رشد بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی، کارفرمایان مراجعه به فیس‌بوک را به عنوان راهکاری برای یافتن نیروی کاری مناسب در نظر گرفته‌اند.

پروفسور استیجن برت از دانشگاه قنت در این خصوص می‌گوید: «افراد جویای کاری که عکس مناسبی برای پروفایل فیس‌بوک خود قرارداده‌اند به‌طور متوسط 21 درصد پاسخ مساعدتری در مقایسه با افرادی که عکس پروفایل مناسبی ندارند از سوی کارفرمایان دریافت کرده‌اند.تفاوت در شانس دعوت به مصاحبه کاری نیز در افرادی که تصویر مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کرده‌اند تا 40 درصد بیشتر از دیگران است.»در این تحقیق، محققان چیزی در حدود 2112 رزومه کاری را در پاسخ به چند موقعیت شغلی، به کارفرمایان ارسال کردند. تنها تفاوت اصلی میان این رزومه‌ها، نام و تصویر پروفایل فیس‌بوک بود. به این منظور از حساب‌های تقلبی فیس‌بوک استفاده شد تا تصویر پروفایل، مطابق با نظر محققان تنظیم شود. عکس‌های استفاده شده نیز توسط 195 بیننده با اعدادی از 1 تا 7 در خصوص دربر داشتن مشخصاتی مانند وظیفه‌شناسی، سازگاری، ثبات عاطفی، برونگرایی، گشاده‌رویی و جذابیت امتیازبندی شدند. بر اساس این تحقیق، افرادی با سطح تحصیلات بالاتر، در مقایسه با دیگران میل بیشتری برای کنترل حساب فیس‌بوک خود دارند. این اولین تحقیق محققان درخصوص تاثیر پروفایل فیس‌بوک روی موقعیت‌های شغلی است. این در حالی است که در آمریکا برخی شرکت‌ها از افراد جویای کار گذرواژه دسترسی به حساب کاربریشان را نیز سوال می‌کنند تا در زمان مصاحبه، دسترسی کاملی به فیس‌بوک آنها  داشته باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3688

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد


  با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد


  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


  گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها


  فضای مجازی


  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟


  آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها


  تغییرات در اداره کل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران


  مدرس ارتباطات: نمی توان مردم را از تکنولوژی دور نگهداشت/ طبیعی است مردم فیلترینگ را دور بزنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری