درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21161صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 5 بهمن 1394 - 13:34
نگاهی به ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه
“مدیریت رسانه” در بازه زمانی ماهنامه به عنوان ماهنامه علمی و تخصصی حوزه رسانه می باشد، هر شماره با بیش از ۱۰۰ صفحه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیریت رسانه” به عنوان ماهنامه علمی و تخصصی حوزه رسانه می باشد، هر ماه با بیش از ۱۰۰ صفحه به مدیرمسئولی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد منتشر می شود. تاکنون 16 شماره ماهنامه منتشر شده است.

در زیر به بررسی چند شماره از این ماهنامه علمی و تخصصی در حوزه رسانه می پردازیم:

نگاهی به ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

هشتمین شماره ماهنامه “مدیریت رسانه” عنوان ویژه‌نامه نخستین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

هشتمین شماره ماهنامه “مدیریت رسانه” به عنوان ویژه‌نامه نخستین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه، در ۱۰۰ صفحه به مدیرمسئولی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد در آبان ماه 93 انتشار یافته است.

سرمقاله این شماره با عنوان «رسانه و مدیریت آن» به قلم دکتر سهیلا بورقانی فراهانی، استاد مدیریت رسانه دانشگاه تهران نگاشته شده است که در آن به اهمیت نگاه کلان به مدیریت رسانه پرداخته شده است.

«آینده پژوهی و فناوری رسانه»، «توسعه و تحول رسانه‌های دیجیتال»، «کارکنان دانشی در سازمان‌های رسانه‌ای»، «منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمان‌های رسانه‌ای»، «غلبه بر موانع میان فرهنگی موجود بر سر راه مدیریت دانش با استفاده از رسانه‌های اجتماعی»، «آیا رسانه‌های اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانه‌های سنتی شده‌اند؟»  و «توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس» هفت مقاله به زبان فارسی این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه هستند.

دکتر سهیلا بورقانی فراهانی، دکتر محمود اسعدی، افسانه طاهری، نازیلا شفیعیان، هاجر آصف، سارا محمودی، حمیدرضا معیری و قاسم صفایی‌نژاد از همکاران تحریریه و نویسندگان مقالات شماره آبان ۹۳ ماهنامه مدیریت رسانه هستند.

نگاهی به ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

ماهنامه «مدیریت رسانه» با موضوع مدیریت راهبردی و رسانه

شماره یازدهم مدیریت رسانه در تیرماه 94، با مقالاتی در خصوص مدیریت راهبردی و رسانه منتشر شده است.

از جمله مقالات شماره یازدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «استراتژی مورد نیاز رسانه ملی»، «تاثیر فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی بر مدیریت راهبردی رسانه»، «مدیریت استراتژیک اقتصاد تلویزیونی» و «مدیریت استراتژیک با نگاهی به نقاط قوت، ضعف و تهدید و فرصت‌ سازمان‌های رسانه‌ای» اشاره کرد.
«
افسانه طاهری»، «قاسم صفایی‌نژاد»، «حجت‌الله عباسی» و «نازیلا شفیعیان»، دانشجویان دکتری مدیریت رسانه، به همراه «مریم حق‌شناس»، دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران و «حمید معیری»، کارشناس فناوری رسانه مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
سرمقاله شماره یازدهم‌ «مدیریت رسانه» با عنوان «رسانه و عصر تجدد» توسط دکتر علی محمد گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت نوشته شده است.

نگاهی به ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

«ارتباطات اقناعی و مدیریت رسانه»

شماره دوازدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص ارتباطات اقناعی و مدیریت رسانه منتشر شده است.

از جمله مطالب شماره دوازدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی ارتباطات اقناعی»، «نظریه‌های اقناع و کاربرد آن در رسانه»و «تبلیغات تجاری و اقناع» اشاره کرد.
«دکتر عبدالرضا امیری» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی، «دکتر حسن بشیر» دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، «حجت‌الله عباسی»، «قاسم صفایی‌نژاد»، «داوود مؤمنی»، «هاجر آصف» و «نازیلا شفیعیان»، دانشجویان دکتری مدیریت رسانه، به همراه «مریم حق‌شناس»، دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران، «حسین مهربانی‌فر»، دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم (ع) و «هادی البرزی» دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
سرمقاله شماره دوازدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی ارتباطات اقناعی» توسط دکتر شهلا بهرامی، استاد مدیریت رسانه نوشته شده است.

نگاهی به ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

مجموعه مقالات نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه

شماره سیزدهم ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، مجموعه مقالات نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه می باشد، که 18 و 19 آبان93 در کتابخانه ملی ایران برگزار شده بود، در مرداد 94 انتشار یافت.

در این شماره که در ۳۵۶ صفحه منتشر شده است، ابتدا گفتگویی با پروفسور علی اکبر فرهنگی انجام شده است و سپس تنی چند از اساتید مطرح مدیریت رسانه، به تعریف این رشته علمی پرداخته‌اند. همچنین معرفی مهمانان خارجی همایش در این بخش گنجانده شده است. در بخش دوم که مقالات علمی پذیرفته در همایش بین المللی مدیریت رسانه منتشر شده است، ۲۲ مقاله علمی با نگارش اساتید و دانشجویان و پژوهشگران این حوزه منتشر شده است.

 

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیمه‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۳۹ تماس حاصل نمایند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد