درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 18:12   

اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر

  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  صرفه جویی ماهانه یک میلیارد تومان با راه اندازی اتوماسیون اداری بانک ملی ایران
  توسعه حضور بانک ملی ایران در عراق
  پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به وزیر امور اقتصادی و دارایی
  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است
  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند
  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی
  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین
  ضربه‌گیری راهبردی و مدیریت تکانه استراتژیک در تغییر کابینه
  هوش مصنوعی و آینده رقابت در فروش
  حلقه مفقوده توسعه رهبری سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21160صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 5 بهمن 1394 - 12:59
برگزیدگان سومین جشنواره‌ آثار برتر روابط عمومی منابع‌طبیعی کشور معرفی شدند
روابط عمومی منتظر این نماند تا با مصوبات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها ارتقای جایگاه پیدا کند زیرا خود این مجموعه می‌بایست با برنامه‌ریزی راهبردی و داشتن هم‌افزایی و هم‌گرایی با سایر مجموعه‌ها جایگاهش را استحکام ببخشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از خبرنگار مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مهندس خداکرم جلالی روز چهارشنبه در سومین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها در مرکز آموزش دکتر جوانشیر کرج خاطرنشان ساخت: روابط عمومی می تواند با فرهنگ‌سازی، مستندسازی و اطلاع‌رسانی، تحولات چشمگیری را در حوزه منابع طبیعی ایجاد کند.


رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: روابط عمومی منتظر این نماند تا با مصوبات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها ارتقای جایگاه پیدا کند زیرا خود این مجموعه می‌بایست با برنامه‌ریزی راهبردی و داشتن هم‌افزایی و هم‌گرایی با سایر مجموعه‌ها جایگاهش را استحکام ببخشد.


مهندس جلالی همچنین ادغام منابع طبیعی با دیگر سازمان ها را جایز ندانست و گفت: مدت مدیدی است که موضوع ادغام سازمان جنگل ها و مراتع در مراجع تصمیم گیری مطرح می شود و حتی اخیراً ادغام با سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شد که زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرند، اما ما معتقدیم هر جا محیط زیست در مسئله‌ی اجرایی ورود کرده با مشکل مواجه شده است زیرا این سازمان تجربیات اجرایی ندارد.


جلالی با بیان اینکه امروز به دنبال کیفیت اقدامات و فعالیت ها در منابع طبیعی هستیم، نقش روابط عمومی را به لحاظ تشکیلاتی و ارزش گذاری بی بدیل و غیر قابل انکار دانست و گفت: روابط عمومی امروز با افکار و اندیشه های مردم در ارتباط است و گره زدن اهداف سازمانی با اهداف جوامع محلی و مردم کار بسیار مهم و سرنوشت سازی است که وظایف این تشکیلات با دیگر دستگاه ها را متفاوت می سازد.


به گفته وی بسیاری از اقدامات حفاظتی و احیایی در منابع طبیعی نیازمند نگرش فرهنگی، علمی و جامع‌نگری در مسائل اجتماعی و اقتصادی است که جا دارد روابط عمومی ورود کرده و نکات فنی و علمی آن را عمومیت ببخشد.


معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر در حوزه ی دریاچه ی ارومیه جامع‌نگری صورت می گرفت الآن به این نتیجه نمی‌رسیدیم که باید بسیاری از سدهای احداث شده تعطیل شوند و یا در جنوب کرمان با احداث چندین سد بدون مطالعات محیط‌زیستی، تالاب 600 هزار هکتاری جازموریان خشک شده و 25% گرد و غبار کشور اکنون از آنجا تولید می شود.


خداکرم جلالی در ادامه سخنان خود جذب نیرو در روابط عمومی و پشتیبانی لازم از این مجموعه تحول گرا در برنامه ششم توسعه را جزو ضرورت های سازمان جنگل ها بر شمرد و افزود: امسال در هفته ی منابع طبیعی قطعاً تحولات و نوآوری هایی را مد نظر قرار خواهیم داد و برگزاری مراسم هفته را به سازمان های مردم نهاد خواهیم سپرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: منابع‌طبیعی بانک زمین برای کشاورزی و دیگر مؤسسات نخواهد بود و با افقی روشن به سمت احیا و توسعه ی جنگل ها و مراتع پیش خواهد رفت و این سیاستی است که وزیر محترم جهاد کشاورزی نیز به آن اعتقاد دارد و چندین بار در جمع شورای معاونین اعلام کرد که می‌توانیم گوشت را از خارج وارد کنیم اما وقتی خاک تخریب می شود قابلیت جایگزینی ندارد.
همچنین در این نشست محسن نقیلو مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تشکر از معاون وزیر و رئیس سازمان جهت شرکت در سومین جشنواره‌ی آثار برتر روابط عمومی یادآور شد: روابط عمومی امروز با اندیشه و افکار عمومی سر و کار دارد و نیازسنجی، اجرا، پژوهش و ارزیابی 4 محور اساسی اقدامات روابط عمومی است.


نقیلو با اشاره به گسترش ارتباطات و گردش عظیم اطلاعات در جوامع بشری نقش کلیدی روابط عمومی را آینده‌پژوهی، آسیب شناسی و مدیریت بحران در منابع‌طبیعی دانست و افزود: روابط عمومی باید اتاق فکر یک مجموعه‌ی سازمانی باشد.


وی اطلاع‌یابی را پیش نیاز اطلاع‌رسانی در منابع طبیعی برشمرد و گفت: در مسئله‌ی خشک شدن دریاچه ارومیه و جنگل های زاگرس اگر دیده‌بانی و اطلاع‌یابی درستی صورت می گرفت و روابط عمومی در اجرای ماموریت خود به خوبی عمل می کرد، امروز شاهد این همه چالش در این حوزه ها نبودیم.
گفتنی است این جشنواره همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی "روابط عمومی و موقعیت‌های بحرانی" برگزار شده بود که مدرس آن را یکی از اساتید انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر عهده داشت.
4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

****
بر اساس این گزارش در سومین جشنواره‌ی آثار برتر روابط عمومی منابع‌طبیعی کشور، روابط‌عمومی ادارات کل منابع‌طبیعی استان مرکزی و جنوب کرمان در حوزه‌ی فیلم مستند رتبه برتر را کسب کردند.
همچنین روابط عمومی استان‌های سمنان و آذربایجان غربی در رشته مشارکت در برنامه‌های تلویزیونی بتر شناخته شدند.


در رشته تولید کلیپ نیز روابط عمومی‌ استان‌های فارس و کرمان و در رشته تولید تیزر روابط عمومی استان اصفهان حائز رتبه شدند.


روابط عمومی‌های منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری و ایلام هم در بخش گزارش خبری تلویزیونی و استان های خوزستان و مازندران (منطقه ی نوشهر) در تولید و انتشار خبر در رسانه‌ها توانستند.


بر اساس این گزارش در بخش تولید بروشور روابط عمومی منابع طبیعی استان لرستان و در چاپ کتاب روابط عمومی منابع طبیعی استان قزوین، در تبلیغات محیطی روابط عمومی منابع طبیعی استان های گلستان و خراسان رضوی، در بخش تحلیل محتوای مطبوعات روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان، و در حوزه ی نوآوری و خلاقیت نیز بهترین رتبه به روابط عمومی منابع طبیعی استان های مازندران (منطقه ساری)، البرز و کردستان تعلق گرفت. شایان ذکر است در این جشنواره همچنین از مسئولین سابق روابط عمومی منابع طبیعی استان های یزد، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و مازندران (منطقه نوشهر) تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج راهکار روابط عمومی دیجیتال


  سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد


  خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟


  آخرین برگ دفتر شورای چهارم، به «روابط عمومی» رسید


  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  رهبران سازمانی چگونه خود را با عدم اطمینان وفق دهند


  اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه


  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


  معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد