درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:10   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21156صفحه نخست » دوشنبه، 5 بهمن 1394 - 12:41
ایده‌های بزرگ برای برندآفرینی
برندینگ اینترنتی: توئیتر
توئیتر یکی از موفق‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود در جهان به شمار می‌رود. هر توئیت شامل پیامی بالغ بر 144 کلمه یا کمتر است.
  

برندینگ اینترنتی: توئیتر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توئیتر یکی از موفق‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود در جهان به شمار می‌رود. هر توئیت شامل پیامی بالغ بر 144 کلمه یا کمتر است. این روزها توئیت کردن با توجه به محدودیت‌های موجود در پیام‌رسانی به یک هنر تبدیل شده است. نوشتن جملات کوتاه و جالب توجه که بتواند صدای شما یا برندتان را به بهترین شکل ممکن به مخاطب برساند در حال حاضر نوعی هنر و تخصص به شمار می‌رود. توئیت کردن بسیار فوری و سریع بوده و مردم در اقصی نقاط جهان با استفاده از لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمندشان به توئیت کردن می‌پردازند. شناسه کاربری توئیتر خود را به‌عنوان بخشی از هویت برندتان در نظر بگیرید. چنانچه در شبکه‌های اجتماعی و خصوصاً توئیتر حضور ندارید بدانید در حال از دست دادن یک فرصت عالی هستید.

ایده

آیا واقعاً لزومی به حضور در وب‌سایت توئیتر وجود دارد؟ بهتر است نگاهی به آن بیندازید و حضور رقبای خود را در این شبکه اجتماعی بررسی کنید. اما به‌طور کلی بهتر است در توئیتر حضور داشته باشید. به بیان دیگر انتظار می‌رود شما در توئیتر حضور داشته باشید همانطور که داشتن یک وب‌سایت یا وبلاگ یا هردو برای شما الزامی است.

با استفاده از توئیتر شما می‌توانید به سایت‌ها، فیلم‌ها یا هرچیز دیگری در اینترنت دسترسی داشته باشید. یکی از استفاده‌های توئیتر آن است که می‌توانید از آن برای تحقیق در مورد نظرات و توئیت‌های مردم استفاده و توئیت‌های رقبای‌تان را رصد کنید. شما می‌توانید اطلاعات مفیدی را از طریق این شبکه اجتماعی در اختیار مخاطبان تان قرار دهید، چنانچه شما جمله جالبی را بنویسید یا لینک مفیدی را توئیت کنید، مردم با بازنشر کردن آن توئیت، سایر دنبال‌کنندگان و دوستان خود را از توئیت شما مطلع می‌کنند.

فراموش نکنید که اگر از فرصت‌ها و امکانات موجود در توئیتر به شکل نامناسبی استفاده کنید، طوری که فقط نظر خودتان را مطرح کرده و به تعریف و تمجید از خود بپردازید، آنگاه استفاده از آن علیه شما عمل خواهد کرد. سعی کنید جنبه انسانی برندتان را در توئیتر به نمایش بگذارید و مطمئن باشید در این شرایط توئیتر کاملاً در خدمت شما خواهد بود.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی یک فرصت مناسب برای توسعه روابط برند خود با جهان خارج بوده و شما می‌توانید با استفاده از آنها مستقیماً با مخاطبان‌تان در ارتباط باشید. چنانچه کسب‌و‌کار کوچکی را اداره می‌کنید می‌توانید روزانه یک بار توئیت کرده و پاسخ توئیت‌های مستقیم مشتریان‌تان را بدهید.فراموش نکنید شما باید پاسخ تمام توئیت‌هایی را که مستقیماً برای شما ارسال می‌شود بدهید، چنانچه هنوز آمادگی آن را ندارید بهتر است حضور خود در این شبکه اجتماعی را به تأخیر بیندازید.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• شما می‌توانید با استفاده از توئیتر به توسعه برندتان پرداخته و بازخوردهای حضور خود را در توئیت‌های کاربران و نظرات خوب و بد آنها را بررسی کنید.

• توئیتر می‌تواند به دلیل نشر گسترده شایعات، محل بسیار آزاردهنده‌ای باشد. مردم از نشر دادن شایعات بدون توجه به منبع آنها و اینکه آیا درست هستند یا خیر لذت می‌برند. شما می‌توانید به محض آنکه نکته یا توئیتی منفی و نادرست را در رابطه با برندتان رویت کردید مستقیماً به آن پاسخ داده و رفتار نامناسب برخی کاربران را سریعا خنثی کنید.

• شما می‌توانید با ارسال توئیت‌های مفید، جذاب، سرگرم‌کننده و جالب یا صرفاً با استفاده از شهرت خود، بر تعداد دنبال‌کنندگان‌تان بیفزایید.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد