درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21079صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 بهمن 1394 - 16:54
معاون فرماندار اندیمشک:
روابط عمومی ادارات نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند
معاون فرماندار اندیمشک گفت با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ادارات در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت:از روابط عمومی ادارات انتظار می رود در این راستا با حفظ استقلال و بی طرفی تلاش کنند.
  

روابط عمومی ادارات نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امیرحمزه بزرگی روز شنبه در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر اندیمشک در جمع مسوولان روابط عمومی نهادها و دستگاههای اجرایی با تشریح اهمیت انتخابات و لزوم اجرای برنامه های کیفی در دهه مبارک فجر گفت:با توجه به شرایط کنونی کشور در منطقه و سطح بین المللی ، برنامه های دهه مبارک فجر باید پربارتر و کیفی تر از سال های قبل برگزار شوند.
وی اظهار کرد:رویکرد برنامه های دهه فجر باید در راستای ترغیب مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات باشد.
بزرگی گفت:بستر سازی برای برگزاری انتخابات سالم و افزایش شور و شعور سیاسی از اولویت های شهرستان است.
وی بیان کرد:مردم به پنج گروه اکثریت خاموش،اقلیت هوشیار،شهروندان فعال و گردانندگان سازمان های سیاسی اجتماعی تقسیم می شوند و ترغیب دو گروه اول برای مشارکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
معاون فرماندار اندیمشک گفت:روابط عمومی اداره ها از حاشیه های سیاسی و انتخاباتی پرهیز کرده و با توجه به وظایف محوله قانونی در راستای اجرای برنامه های مفید در دهه مبارک فجر، پویاسازی انتخابات و تلاش برای کیفی شدن برنامه های اثرگذار در دهه مبارک فجر تلاش کنند.
سید سام حسینی رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک هم گفت:شورای شهر از استقلال کامل برخوردار بوده و در راستای انجام هرچه بهتر امور تلاش می کند.
وی اظهار کرد:در زمینه انتخابات نیز این شورا با رعایت بی طرفی در جهت مشارکت حداکثری مردم تلاش می کند.
رییس ستاد دهه فجر اندیمشک هم با تشریح وظایف این ستاد گفت:22 اداره عضو رسمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و همه نهادها موظف به همکاری برای اجرای برنامه های این شورا می باشند.
بهمن انوشه گفت:در طول سال 11 برنامه مهم توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرا می شود که برنامه های دهه مبارک فجر از مهمترین آنان است.
وی گفت:فعالیت 18 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در اندیمشک آغاز شده است.
زهرا دهقان مسوول روابط عمومی فرمانداری اندیمشک و رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر این شهرستان نیز با اشاره به لزوم اجرای برنامه های اثر گذار در دهه فجر با تلاش روابط عمومی ها گفت:برنامه های دهه مبارک فجر با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم از شرایط خاصی برخوردار بوده و باید برای افزایش کیفیت برنامه ها به منظور افزایش شور انتخاباتی همت دو چندان داشته باشیم.
در این جلسه در خصوص نحوه انجام برنامه های دهه فجر و تلاش روابط عمومی ها برای بستر سازی انتخابات سالم بحث و تبادل نظر شد.

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد