درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:21   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21072صفحه نخست » شنبه، 3 بهمن 1394 - 13:11
Kodak دوربین سوپر 8 خود را احیا می‌کند
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES به طور کلی حاوی فناوری‌های جدیدی است که با هدف خدمت‌رسانی به مصرف‌کننده طراحی شده‌اند.
  

Kodak دوربین سوپر 8 خود را احیا می‌کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES به طور کلی حاوی فناوری‌های جدیدی است که با هدف خدمت‌رسانی به مصرف‌کننده طراحی شده‌اند. Kodak به هر حال امسال مسیر متفاوتی را پیموده و یک صفحه از گذشته خود را باز کرده است. با کمک یک طراح به نام «ایو بهار»، Kodak به معرفی مجدد دوربین سوپر 8 معروف خود می‌پردازد. این دوربین ابزار کار اولیه بسیاری از افراد تولید کننده محتوا در دنیای امروز به شمار می‌رود. این دوربین دارای یکسری قابلیت‌های دیجیتال نیز خواهد بود که از آن جمله می‌توان به منظره‌یاب دیجیتال اشاره کرد.

با وجود نمایش یک نمونه اولیه در نمایشگاه CES، محصول واقعی احتمالا تا پاییز به بازار عرضه نخواهد شد و به قیمت 400 تا 750 دلار به فروش خواهد رفت. البته یک نمونه ارزان‌تر در سال 2017 فروخته می‌شود. فیلمسازان، تهیه‌کنندگان و کارگردانانی نظیر کریستوفر نولان، استیون اسپیلبرگ و جی.‌جی.‌آبرامز همگی نسبت به این وسیله ابراز علاقه کرده‌اند. در حالی که باید از هر فناوری برای داستان‌سرایی بصری استقبال کرد، هیچ چیز به فیلم ضربه نمی‌زند.

به گفته آبرامز، برندسازی دوربین سوپر 8 جدید رویایی است که تحقق می‌یابد. اسپیلبرگ با وجود ابراز خوشحالی از شنیدن این خبر، قصد استفاده از آن را در ساخت فیلم‌های خود ندارد. او فیلم‌هایی را دوست دارد که جایی برای تخیلات باقی نمی‌گذارند. فیلمساز معروف کوئنتین تارانتینو، عکاس مشهور رابرت ریچاردسون و کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی پتی جنکینز، نیز از طرفداران این دوربین احیا شده هستند.

البته فیلم‌های این دوربین مثل گذشته در دسترس نیستند، بنابراین شاید دوربین سوپر 8 تا حدی گران به نظر برسد. این دوربین نیز ممکن است مثل دوربین‌های عکس فوری به خاطر جنبه نوستالژیک خود فروش بالایی پیدا کند. به گفته کداک، مردم با ارسال فیلم سوپر 8 خود برای پردازش، به نسخه‌های دیجیتال آن دست می‌یابند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد