درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21058صفحه نخست » شنبه، 3 بهمن 1394 - 09:55
تهران و پکن بر توسعه روابط رسانه ای تاکید کردند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دفتر مطبوعاتی شورای دولتی جمهوری خلق چین در دیداری بر توسعه و تعمیق روابط رسانه ای و فرهنگی تاکید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دفتر مطبوعاتی شورای دولتی جمهوری خلق چین در دیداری بر توسعه و تعمیق روابط رسانه ای و فرهنگی تاکید کردند.

به گزارش شارا از ایرنا، علی جنتی عصر امروز (جمعه) در دیدار با «جیانگ جیان گوئو» و هیات رسانه ای همراه، به روابط دیرینه و اشتراکات فراوان ایران و چین اشاره کرد و گفت: هر دو کشور برخوردار از فرهنگ و تمدن کهن دیرینه هستند.


وی افزود: جاده ابریشم نماد پیوند دو کشور و دو تمدن است که میان دو آسیا واقع شده اند.


عضو کابینه دولت یازدهم در ادامه به سفر امشب « شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین به کشورمان اشاره کرد و گفت: این سفر نقطه عطفی در روابط دوجانبه و موجب تقویت پیوندهای راهبردی ایران و چین در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی خواهد شد.


جنتی یادآورشد: بیش از 100 سال از روابط رسمی میان دو کشور می گذرد و نخستین کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سال 1971 در چین آغاز به کار کرد.


عضو کابینه دولت یازدهم افزود: در طول سه دهه گذشته، روابط ایران و چین در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... رو به رشد بوده و با این روند با توجه به علاقه دو کشور همچنان ادامه خواهد داشت.


جنتی همچنین سفر مقام های دو کشور را نشانه بسیار خوبی برای توسعه و تعمیق تعاملات و روابط میان ایران و چین عنوان کرد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، به امضای موافقت نامه همکاری فرهنگی و علمی بین دو کشور در سال 1983 اشاره کرد و گفت: از آن زمان تاکنون هفت بار برنامه های مبادلات فرهنگی ایران و چین امضا شده و دو کشور هر سه سال یک بار برنامه های همکاری را مشخص کرده اند.


به گفته جنتی، از جمله مواردی که در موافقت نامه ها و مبادلات فرهنگی مورد تاکید و توجه قرار گرفته، موضوع همکاری رسانه ای بین ایران و چین بوده است.

** همکاری خوب ایرنا و شین هوا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره همکاری های رسانه ای، به امضای یادداشت تفاهم همکاری بین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با خبرگزاری رسمی جمهوری خلق چین (شین هوا) در گذشته اشاره کرد و گفت: براساس این یادداشت تفاهم، این دو رسانه همکاری و تعاملات خوب رسانه ای داشته اند و باید همچنان این روابط گسترش یابد.

** آمادگی برگزاری هفته فرهنگی چین در ایران
جنتی همچنین به برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خلق چین در سال 1390 نیز اشاره کرد و از آمادگی ایران برای برگزاری هفته فرهنگی چین در ایران خبر داد.


وی گفت: براین باوریم برگزاری اینگونه هفته های فرهنگی می تواند علاوه بر معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم دو کشور، آثار فرهنگی و هنری، صنایع دستی، هنرهای تجسمی و... را برای دوملت به نمایش بگذارد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حضور هیات رسانه ای چین در ایران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور فرصت مغتنمی است تا علاوه بر انعکاس سفر رئیس جمهوری چین به ایران، اعضای این هیات با فضاهای مختلف ایران نیز آشنا و از نزدیک گزارش تهیه کنند.


عضو کابینه دولت یازدهم همچنین به موضوع چندین دور مذاکرات هسته ای 1+5 و دوره تحریم ایران نیز اشاره و از همکاری های سازنده جمهوری خلق چین در این ایام تشکر و قدردانی کرد.

** توسعه روابط با ایران برای چین مهم است
در ادامه این دیدار رئیس دفتر مطبوعات شورای دولتی چین نیز ضمن قدردانی و تشکر از میزبانی و مهمان نوازی خوب جمهوری اسلامی ایران، حضور و سفر هیات رسانه ای و رئیس جمهوری چین به ایران را نشانگر اهمیت جمهوری اسلامی ایران برای کشور چین عنوان کرد.


جیانگ جیان گوئو همچنین هدف از سفر هیات رسانه ای این کشور به ایران را تلاش برای همکاری، توسعه و تعمیق روابط و تعاملات رسانه ای عنوان کرد.


وی به سفر خود از مصر به ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران را در زمینه مدیریت، بسیار خوب و قابل تحسین مشاهده کردم.


این مقام چینی همچنین مهمان نوازی، میزبانی و برخورد مردم ایران با آنها را تحسین برانگیز و عالی توصیف کرد و آن را ستود.


رئیس دفتر مطبوعات شورای دولتی چین همچنین ضمن قدردانی از فرصتی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار هیات رسانه ای چین در نظر گرفته اند، این دیدار را فرصت مغتنمی برای همکاری های بیشتر رسانه های دو کشور و تبادل نظر و گسترش روابط رسانه ای میان ایران و چین عنوان کرد.


جیانگ جیان گوئو، به حضور و بازدید خود از کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره و از برگزاری نمایشگاه چین در این محل خبر داد و گفت: در این نمایشگاه با عنوان «چین زیبا» دستاوردهای کشورمان برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.


این مقام چینی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در توسعه و گسترش روابط دو کشور ایران و چین به ویژه در عرصه فرهنگی اشاره کرد و گفت: رسانه ها، سفیر دوستی و برقرار کننده تبادلات فرهنگی هستند.


وی ابراز امیدواری کرد: رسانه های دو کشور همچنان با داشتن رویکردی باز و جامع، با یکدیگر در ارتباط باشند و با کمک هم، فرهنگ و سنت دیرینه و ویژه خود را به نمایش گذاشته و در دفاع از آن با همه تبعیض ها و تعصبات، علیه یک ملت و یک مذهب مخالفت کنند.


به گفته وی، ما نمی توانیم از کشورهای مختلف با تاریخ، واقعیت و فرهنگ متفاوت درخواست کنیم که از الگوهای یکسان برای توسعه استفاده کنند.


جیان گوئو ابراز امیدواری کرد، رسانه های دو کشور با تداوم فعال روابط دوجانبه، از تجربیات یکدیگر در امر سیاست بهره مند شوند و در جهت پیدا کردن راهی مناسب برای توسعه کشورشان، تلاش کنند و تبادلات و همکاری های رسانه ای ایران و چین را به سطح بالاتری برسانند.


وی ابراز امیدواری کرد که رسانه های ایران و چین، آینده زیباتری را فعالانه با استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها عرصه های جدید برای همکاری بیشتر دنبال کنند.


جیان گوئو افزود: دفتر مطبوعاتی شورای دولتی چین با پشتیبانی از تبادلات و همکاری های رسانه ای ایران و چین فعالانه تسهیلات لازم را برای رسانه های ایران آماده خواهد کرد.


در این دیدار که عصر جمعه(امروز) برگزار شد، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، محرابی مدیرکل خبرگزاری ها و مطبوعات داخلی، محمدعلی منفرد رئیس حوزه وزراتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.


جیانگ جیان گوئو رئیس دفتر مطبوعاتی شورای دولتی جمهوری خلق چین به همرا مدیران ١٢رسانه مهم این کشور برای دیدار با مدیران مسئول رسانه ای ایران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسئولان رسانه ای کشور و حضور در گردهمایی مشترک رسانه های ایران و چین با هدف تاکید بر تقویت روابط رسانه ای، به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد