درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 02:26   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21042صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 دی 1394 - 16:51
مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی:
سازمان کارآمد متکی به روابط عمومی هوشمند
مشاور مدیر عامل ومدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان های کارآمد به روابط عمومی توانمند و هوشمند متکی هستند، گفت: مدیریت فعلی سازمان، پاسخگویی را به عنوان یکی از چهار راهبرد اصلی خود تعیین کرده است.
  

سازمان کارآمد متکی به روابط عمومی هوشمند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امیر عباس تقی پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس و کارشناس ارشد روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان یزد، با اشاره به وظایف و کارکردهای روابط عمومی افزود: در سازمان تامین اجتماعی روابط عمومی دارای ویژگی های منحصر بفرد است.
وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در کشور تحت پوشش دارد و ماهانه ۴۲۰۰میلیارد تومان بابت تعهدات به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می کند.
تقی پور تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی متکی بر بودجه عمومی کشور نیست و حدود ۹۳ درصد منابع درآمدی را از حق بیمه ها وصول می کند.
وی افزود: وسعت و گستردگی جمعیت تحت پوشش و خدمات، تعامل با دولت، کارفرمایان، مستمری بگیران وبیمه شدگان، کارکردهای ارتباطی این سازمان را متنوع و حائز اهمیت می کند.
تقی پور با اشاره به تعریف انجمن جهانی روابط عمومی خاطر نشان کرد: روابط عمومی جزئی از وظایف مدیریت هر سازمانی است که تلاش می کند تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را جلب کند.
مشاور مدیر عامل ومدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: برخلاف گذشته، بندرت مدیری هوشمند وتوانا را می توان یافت که از اهمیت کار روابط عمومی غافل باشد، زیرا با حذف روابط عمومی جزیی از وظایف اصلی خود را حذف کرده وآن را نادیده گرفته است.
تقی پور ادامه داد: تلاش مجموعه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی براین است که تا حد امکان بسیاری از کاستی ها را از لحاظ علمی وتکنیکی بر طرف کند زیرا در جامعه نوین ارتباطی واطلاعاتی امروز عقب افتادن از تکنولوژیهای کاربردی در این زمینه جبران ناپذیر خواهد بود و روابط عمومی را از رسالت واقعی خویش که همان اطلاع رسانی وارتباطات شفاف درون وبرون سازمانی است دور خواهد کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد نیز در این نشست از تلاشها وتحولات انجام گرفته در سالهای اخیر در حوزه روابط عمومی سازمان تشکر وقدر دانی کرد.
محمد صابری گفت: روابط عمومی بازوی پر توان و سفیر سازمان و همچنین مشاور خوبی برای مدیران است.
وی بهره گیری از ظرفیت سایت، تعامل حداکثری با شرکا، تشکیل جلسات با مجامع کارفرمایی ،کارگری و بازنشستگی و تعامل با رسانه های استان را مثبت ارزیابی نمود و با بیان اینکه فضای کار روابط عمومی بسیار گسترده است ، گفت: می طلبد اقدامات بیشتری نیز در این خصوص انجام پذیرد.
صابری در ادامه به وضعیت تولید و اقتصاد یزد پرداخت و گفت: این استان بزرگترین واحدهای تولید کاشی و سرامیک در کشور را دارد و دومین استان معدنی و سومین استان تولید کننده فولاد کشور محسوب می شود.
وی با بیان اینکه ۸۲۰ هزار نفر در استان یزد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: دومین ضریب پوشش تامین اجتماعی با ۷۸ درصد در سطح کشور به استان یزد اختصاص دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی یزد افزود: ۱۶ شعبه اصلی، ۷ شعبه اقماری و ۲ کارگزاری ارائه گر خدمات بیمه ای به جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی این استان هستند.
صابری گفت: در ۹ماه منتهی به آذر ماه سال جاری، ۵۳۹ میلیارد تومان در بخش بیمه ای از سوی سازمان در استان یزد هزینه شده است.
وی افزود: ۴۰درصد مراجعان به بخش درمان استان یزد از استان های همجوار هستند.
در پایان این نشست، امیدرضا شاطری به عنوان رئیس و کارشناس ارشد روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان یزد معرفی و از خدمات عباس دهقانی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد