درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21039صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 دی 1394 - 13:26
برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی روابط عمومی توسط انجمن روابط عمومی ایران
براساس تفاهم نامه ای بین جهاد دانشگاهی و انجمن روابط عمومی ایران، در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی­ جهاد دانشگاهی بیش از 20 دوره و کارگاه آموزشی تخصصی حوزه های روابط عمومی و ارتباطات در دو سطح مدیریتی و کارشناسی برگزار می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر منصور ساعی، مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران با  اعلام خبر فوق گفت: با توجه به نقش مهم روابط عمومی درعرصه عمومی و اجتماعی و در عرصه سازمانی، ضروری است با تدوین و برگزاری دوره های کاربردی مطابق با نیازهای روز، دانش تخصصی و مهارتهای حرفه ای عموم علاقه مندان، دانشجویان، پژوهشگران،دست اندرکاران حوزه روابط عمومی ها و رسانه ها در کشور را ارتقا ببخشیم.

وی افزود: کارگاه های برای دو سطح مدیریتی و کارشناسی تدوین شده و دوره های مذکور توسط استادان برجسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تدریس می شود.

مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران گفت: در پایان هر کارگاه به افراد شرکت کننده یک گواهینامه خاص آن کارگاه اعطا می شود و به کسانی که در مجموع کارگاه های انجمن شرکت کنند، گواهینامه «صلاحیت حرفه ای» تقدیم می شود. این گواهینامه ها به دلیل امضا و مهر «انجمن روابط عمومی ایران» و «جهاد دانشگاهی»  از اعتبار داخلی و خارجی  و قابلیت ترجمه برخوردار است.

 گفتنی است، هر درس یا کارگاه  به طور معمول 8 ساعته و در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته به شرط به حدنصاب رسیدن حداقل 20  نفر برگزار می شود. و مکان تشکیل کلاس ها نیز در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی( خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، خیابان وحید نظری پلاک 47) خواهد بود.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی به آدرس(ihss.ac.ir  ) یا وب سایت انجمن مراجعه  یا با  شماره های بخش  آموزش پژوهشگاه ( 5-66951593  داخلی 206 و 207  یا تلفن همراه 09371154508) تماس حاصل فرمایند.

برگزاری این دوره ها و کارگاه ها هم برای افراد حقیقی و هم افراد حقوقی(سازمان ها و موسسات) امکانپذیر است و حتی می توان آن را به صورت دوره مقدماتی و پیشرفته ویژه افراد و سازمان نیز برگزار کرد.

در پایان هر کارگاه به افراد شرکت کننده یک گواهینامه خاص آن کارگاه اعطا می شود و به کسانی که در مجموع کارگاه های انجمن شرکت کنند، گواهینامه «صلاحیت حرفه ای» تقدیم می شود. این گواهینامه ها به دلیل امضا و مهر «انجمن روابط عمومی ایران» و «جهاد دانشگاهی»  از اعتبار داخلی و خارجی برخوردار است.

شایان ذکر است که پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی  دارای مجوز برگزاری تمام دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برای همه رسته های شغلی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است.

کارگاه های آموزشی تخصصی و حرفه ای ویژه مدیران روابط عمومی:

کارگاه های آموزشی مدیریت روابط عمومی

ردیف

عنوان کارگاه های آموزشی

ساعات آموزشی مورد نیاز

1

کارگاه ارتباطات انسانی مثبت در روابط عمومی

8

2

کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی

8

3

کارگاه رسانه شناسی و ارتباطات رسانه ای

8

4

کارگاه انتشارات(چاپ و نشر) در روابط عمومی

8

5

کارگاه تشریفات در روابط عمومی

8

6

کارگاه عکاسی در روابط عمومی

8

7

کارگاه روابط عمومی اجتماعی(دردنیای آنلاین و جامعه شبکه ای)

8

8

کارگاه کمپین تبلیغاتی، سناریو و شعار نویسی

4

9

کارگاه بودجه نویسی در روابط عمومی

4

10

کارگاه مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی

8

11

کارگاه روابط عمومی و مذاکره (دیپلماسی )

8

12

کارگاه آموزش آرشیو و بایگانی اطلاعات

8

 

 

کارگاه های آموزشی  تخصصی- حرفه ای روابط عمومی برای کارشناسان و  علاقه مندان:

کارگاه های آموزشی  تخصصی- حرفه ای روابط عمومی برای کارشناسان و  علاقه مندان

 

ردیف

عنوان درس آموزشی

 

ساعات آموزشی مورد نیاز

1

کارگاه ارتباطات انسانی مثبت در روابط عمومی

8

2

کارگاه فنون روابط عمومی حرفه ای سنتی و آنلاین

8

3

کارگاه رسانه شناسی و ارتباطات رسانه ای

8

4

کارگاه خبرنویسی در روابط عمومی

8

5

کارگاه انتشارات(چاپ و نشر) در روابط عمومی

8

6

کارگاه تشریفات در روابط عمومی

8

7

کارگاه عکاسی در روابط عمومی

8

8

کارگاه فنون تدوین و برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و کنفرانس ها( خبری، علمی، تجاری و...)

8

9

کارگاه سخنوری، گویندگی و اجرا

8

10

کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی

8

11

کارگاه تدوین کمپین تبلیغی و شعار نویسی

8

12

کارگاه سردبیری نشریه وپورتال های سازمانی

8

13

کارگاه مصاحبه حرفه ای در روابط عمومی

8

14

کارگاه گزارش نویسی حرفه ای در روابط عمومی

8

15

کارگاه یادداشت و نقدنویسی و جوابیه نویسی برای مطبوعاتی در روابط عمومی

8

16

مکاتبات اداری و ویراستاری در روابط عمومی

8

17

گرافیک و صفحه آرایی در روابط عمومی

8

18

افکارسنجی و پژوهش در روابط عمومی

8

19

تحلیل شبکه های اجتماعی

8

20

اینفوگرافی(گرافیک اطلاع رسان)

8

   
 

 

 

منبع: انجمن روابط عمومی ایران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد