درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21029صفحه نخست » چهارشنبه، 30 دی 1394 - 11:39
شهروند–همکار
آیا می‌دانستید طرفداران مدیریت عمومی جدید باور دارند که اثربخشی بیشتر و مدیریت بهتر پاسخ به آشفتگی معاصر مکاتب سیاسی است؟
  

شهروند–همکار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می‌دانستید طرفداران مدیریت عمومی جدید باور دارند که اثربخشی بیشتر و مدیریت بهتر پاسخ به آشفتگی معاصر مکاتب سیاسی است؟ طرفداران حاکمیت دموکراتیک فکر می‌کنند یک راه‌حل این است که شهروندان را در نظام سیاسی تبدیل به مشارکت‌کنندگان بهتر و برتری کنیم که این کار متعاقبا موجب افزایش پاسخگویی، مشارکت سیاسی و اجتماعی خواهد شد و سطح بالاتری از اعتماد و اعتبار را در مکانیسم‌ها و نیروهای مستقر در سازمان‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

این رویکرد تاثیر مستقیمی بر ادراک مفهوم شهروند توسط سازمان‌های عمومی دارد. اعضای حاکمیت دموکراتیک بر این باورند که شهروندان نباید به مصرف‌کنندگان ساده خدمات عمومی تبدیل شوند، بلکه به شریک تولید و همکار اصلی سازمان‌های عمومی تغییر می‌کنند.

سازمان‌های عمومی به‌عنوان بخشی از یک شبکه عمل می‌کنند که به مبادله و بازتوزیع وظایف و مسئولیت‌ها با شهروند- همکار می‌پردازد. در حالی‌که مدیریت عمومی جدید اهمیت اثربخشی را مورد توجه قرار می‌دهد. حاکمیت دموکراتیک در دل خود مفهوم پاسخگویی و مشارکت دموکراتیک را داراست.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد