درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 آذر 1397 - 11:25   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

سر خط خبرهای مهم روابط عمومی

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها
  حضور فعال شرکت چاپ و نشر بانک ملّی ایران در نمایشگاه بین المللی چاپ
  تیزر بانک ملی ایران تندیس و دیپلم افتخار جشنواره بین المللی LAMPA روسیه را کسب کرد
  مهمترین تغییرات قانون صدور چک
  توسعه مراودات خرد مالی در کیف پول الکترونیکی بانک ملّی ایران
  تامین سرمایه بنگاه های اقتصادی با تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران
  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟
  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21021صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 30 دی 1394 - 11:00
رشد قابل توجه تجارت الکترونیک در هند
سال گذشته میلادی خبرهای مختلفی درخصوص ابراز تمایل شرکت‌های بزرگ تکنولوژی برای حضور در بازار هند شنیده شد و گویا در سال جاری میلادی این حضور پررنگ‌تر هم خواهد شد. در جدیدترین خبر، فیس‌بوک به‌صورت جدی پیگیر اجرای برنامه Free Basics خود در این کشور است.
  

رشد قابل توجه تجارت الکترونیک در هند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سال گذشته میلادی خبرهای مختلفی درخصوص ابراز تمایل شرکت‌های بزرگ تکنولوژی برای حضور در بازار هند شنیده شد و گویا در سال جاری میلادی این حضور پررنگ‌تر هم خواهد شد. در جدیدترین خبر، فیس‌بوک به‌صورت جدی پیگیر اجرای برنامه Free Basics خود در این کشور است. گوگل، دیگر غول دنیای تکنولوژی نیز در حال مذاکره به‌منظور اخذ مجوزهای قانونی برای به پرواز درآوردن بالون‌های اینترنتی در فضای این کشور است. در کنار تمام این شرکت‌ها آمازون نیز در حال گسترش بازار تریلیون دلاری خرده‌فروشی آنلاین خود در بازار بالقوه این کشور است.

همین نمونه‌ها باعث شده تحلیلگران بانک آمریکایی مریل‌لینچ در گزارش خود از پیش‌بینی‌های جدید این بازار، از هند به‌عنوان آوردگاه جدید دنیای تجارت الکترونیک یادکنند.این در حالی است که در موقعیت کنونی، سه بازیگر اصلی در بازار تجارت الکترونیکی هند را می‌توان فلیپ‌کارت، اسنپ‌دیل و زیرمجموعه‌های آمازون عنوان کرد. این سه شرکت روی هم رفته سرمایه‌گذاری 7میلیارد دلاری در این کشور داشته‌اند که تقریبا معادل با کل حجم ناخالص حوزه تجارت‌الکترونیک در سال 2014 این کشور بوده است. با این وجود، نگاه‌ها به آینده تجارت الکترونیک این کشور و نه وضعیت کنونی آن خیره شده است.در حال حاضر تنها 20 درصد از جمعیت جوان هند به اینترنت دسترسی دارند و همین امر باعث شده اکثر خرید و فروش‌های جزئی در فروشگاه‌های فیزیکی و به‌صورت آفلاین انجام پذیرند. BofA (بانک آمریکا) معتقد است با گسترش اینترنت بی‌سیم و افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در میان جمعیت هند، بازار فروش آنلاین در این کشور می‌تواند تا سال 2025 به ارزشی معادل 220 میلیارد دلار برسد.اگرچه در سال 2016 میلادی شاهد رقابت تنگاتنگ میان شرکت‌های فعال حوزه تکنولوژی در جهت گسترش نفوذ و حضور در هند خواهیم بود اما همچنان به‌دست آوردن سود، اولویت اصلی شرکت‌های یادشده خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3682

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  ترجمه عین مقاله، تحلیل، تفسیر و فیچر از جراید خارجی برای انتشار در رسانه های داخلی یک گناه مضاعف است


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تایم


  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد


  سرویس عکس "تهران رسانه" برون سپاری شد


  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


  تأثیر تحولات دیجیتال بر بازار کسب‌وکار/ با مشاغل دنیای جدید آشنا شوید


  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟


  ظریف: تیتر کیهان غرور ملی را نادیده می‌گیرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری