درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مهر 1397 - 18:11   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین

  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان اوقاف معرفی شد
  عربستان مرگ جمال خاشقجی را در کنسولگری تایید کرد؛ ۵ مقام برکنار و ۱۸ نفر بازداشت شدند
  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد
  برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به تعویق افتاد
  همایش استانی سواد رسانه ای با موضوع خانواده برگزار می شود
  خود اشتغالی 11 هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی ایران
  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین
  اخبار جعلی در بستر رسانه‌های اجتماعی
  خرید دینار توسط زائران اربعین حسینی از طریق پیام رسان "بله"
  واگذاری 43 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21021صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 30 دی 1394 - 11:00
رشد قابل توجه تجارت الکترونیک در هند
سال گذشته میلادی خبرهای مختلفی درخصوص ابراز تمایل شرکت‌های بزرگ تکنولوژی برای حضور در بازار هند شنیده شد و گویا در سال جاری میلادی این حضور پررنگ‌تر هم خواهد شد. در جدیدترین خبر، فیس‌بوک به‌صورت جدی پیگیر اجرای برنامه Free Basics خود در این کشور است.
  

رشد قابل توجه تجارت الکترونیک در هند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سال گذشته میلادی خبرهای مختلفی درخصوص ابراز تمایل شرکت‌های بزرگ تکنولوژی برای حضور در بازار هند شنیده شد و گویا در سال جاری میلادی این حضور پررنگ‌تر هم خواهد شد. در جدیدترین خبر، فیس‌بوک به‌صورت جدی پیگیر اجرای برنامه Free Basics خود در این کشور است. گوگل، دیگر غول دنیای تکنولوژی نیز در حال مذاکره به‌منظور اخذ مجوزهای قانونی برای به پرواز درآوردن بالون‌های اینترنتی در فضای این کشور است. در کنار تمام این شرکت‌ها آمازون نیز در حال گسترش بازار تریلیون دلاری خرده‌فروشی آنلاین خود در بازار بالقوه این کشور است.

همین نمونه‌ها باعث شده تحلیلگران بانک آمریکایی مریل‌لینچ در گزارش خود از پیش‌بینی‌های جدید این بازار، از هند به‌عنوان آوردگاه جدید دنیای تجارت الکترونیک یادکنند.این در حالی است که در موقعیت کنونی، سه بازیگر اصلی در بازار تجارت الکترونیکی هند را می‌توان فلیپ‌کارت، اسنپ‌دیل و زیرمجموعه‌های آمازون عنوان کرد. این سه شرکت روی هم رفته سرمایه‌گذاری 7میلیارد دلاری در این کشور داشته‌اند که تقریبا معادل با کل حجم ناخالص حوزه تجارت‌الکترونیک در سال 2014 این کشور بوده است. با این وجود، نگاه‌ها به آینده تجارت الکترونیک این کشور و نه وضعیت کنونی آن خیره شده است.در حال حاضر تنها 20 درصد از جمعیت جوان هند به اینترنت دسترسی دارند و همین امر باعث شده اکثر خرید و فروش‌های جزئی در فروشگاه‌های فیزیکی و به‌صورت آفلاین انجام پذیرند. BofA (بانک آمریکا) معتقد است با گسترش اینترنت بی‌سیم و افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در میان جمعیت هند، بازار فروش آنلاین در این کشور می‌تواند تا سال 2025 به ارزشی معادل 220 میلیارد دلار برسد.اگرچه در سال 2016 میلادی شاهد رقابت تنگاتنگ میان شرکت‌های فعال حوزه تکنولوژی در جهت گسترش نفوذ و حضور در هند خواهیم بود اما همچنان به‌دست آوردن سود، اولویت اصلی شرکت‌های یادشده خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3682

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «پیر سالینجر» روزنامه نگار آمریکایی


  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  دیدار اعضای کمیته اجرایی نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با رئیس شورای اسلامی شهر سمنان


  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود


  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


  برگزاری انتخابات سراسری خانه‌های مطبوعات


  روزنامه‌نگاری خاندان ذکاء‌الملک


  تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد