درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:33   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20967صفحه نخست » دوشنبه، 28 دی 1394 - 11:43
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی
با کارکنان خود در تعامل باشید
در زمینه مدیریت روابط عمومی اکثر فعالیت‌ها توسط کارکنان همان شرکت صورت می‌گیرد به همین خاطر نباید نسبت به آن دسته ازکارمندانی که از روابط عمومی خوبی برخوردار هستند غافل شویم.
  

با کارکنان خود در تعامل باشید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در زمینه مدیریت روابط عمومی اکثر فعالیت‌ها توسط کارکنان همان شرکت صورت می‌گیرد به همین خاطر نباید نسبت به آن دسته ازکارمندانی که از روابط عمومی خوبی برخوردار هستند غافل شویم. چنین افرادی ایده‌های خوب در زمینه مدیریت روابط عمومی، افزایش توسعه، ایجاد حس صمیمیت و بالا بردن فرهنگ در بین کارکنان دارند. اکثر مدیران سطح ارتباط‌شان با کارکنان‌شان در حد نیاز خودشان است و این در حالی است که کارکنان از سطح رفاهی مشابه برخوردار نبوده و کار برای آنها به معنای کسب درآمد، اجتماعی شدن و مفید بودن در جامعه است و به همین دلیل این میزان از توجه در حد انتظارات آنان نیست.

ایده

شرکتCarphone Warehouse  مانند بسیاری از شرکت‌ها اقدام به چاپ نشریه‌ای برای کارکنان خود کرد که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شرکت شد. تفاوت این مجله با سایر مجلات مشابه این است که به کارکنان ستون‌های بیشتری نسبت به مدیریت برای چاپ مطالب‌شان اختصاص داده شده بود.مطلب منتشره حاوی اطلاعاتی درباره رویداد‌های شرکت، اجلاس‌ها، همایش‌ها، مطالب انگیزشی و دستاورد‌ها و درخواست‌های کارکنان بود و همان‌طور که می‌دانیم هرچه سطح توانایی‌های کارکنان بیشتر باشد به همان میزان امکانات بهتری را در اختیار خواهد داشت و امنیت شغلی آنان نیز کمتر به خطر خواهد افتاد.

اگر چه کلیت این‌گونه مجلات متعلق به ریاست کارخانه است اما در عین حال مطالب آن نیز به کارمندان تعلق دارد که اکثرا به انتشار رویداد‌های اجتماعی خود، قرار ملاقات‌های کاری و تعیین وظایف هفته آتی کارکنان می‌پردازند. شرکت مذکور گرچه نوپاست ولی خلاقیت‌های جالبی به کار برده برای مثال استخدام نکردن کودکان و استقرار دوربین‌های دید در شب که تا آن روز مرسوم نبوده است. در چنین مجلاتی ستون‌هایی را نیز به معرفی افراد موفق جامعه و نحوه شکل‌گیری این موفقیت اختصاص می‌دهند. گرچه این مجله توسط روابط عمومی برای کارکنان شرکت راه‌اندازی شد اما شرکت‌های دیگر نیز از آن استفاده می‌کنند.

امروزه این شرکت را به کارمندان اهل قلمش می‌شناسند که برای شرکت خود چندین جایزه معتبر را کسب کرده‌اند. این حجم از موفقیت اصلا جای تعجب ندارد زیرا این شرکت به جای استخدام نیروی کار زیاد (که در آن موقع رویه اکثر شرکت‌های نوپا بود) اقدام به استخدام کارکنان کم و در عین حال با مهارت و کارآمد کرد و به خاطر همین حجم کم توانست به بهترین شکل با آنان در تعامل باشد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

-تنها مطالبی را به چاپ رسانید که برای کارمندان مفید و جذاب هستند، انتشار مطالب کم‌اهمیت تنها به اتلاف هزینه و زمان خواهند انجامید.

-در انتشار مطالب روی کار خود متمرکز باشید و آن را به تریبونی برای تبلیغ خود تبدیل نکند.

-کارمندان را به انتشار مطالب مناسب در ستون‌های مربوط به خودشان تشویق کنید.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد