درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:18   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20879صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 24 دی 1394 - 09:37
فشار تنظیم کننده های ایالات متحده برای تمایز بین تبلیغات آنلاین و مقالات
با توجه به دستورالعمل، تبلیغ کنندگان نباید به تبلیغات بومی عنوان "ارتقاء" یا "داستان های ترویجی" بدهند، چرا که مردم ممکن است به اشتباه فکر کنند که آنها مقالات هستند (و نه تبلیغات).
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا: با ایجاد تبلیغات آنلاین توسط بازاریابان که به معنای ترکیب (اختلاط) با داستان های خبری واقعی است، تنظیم کننده های آمریکا در تلاش هستند تا اطمینان حاصل نمایند که کاربران اینترنت قادر به تشخیص و تمایز این دو از هم هستند.
  
دستورالعمل تازه منتشر شده کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، از تبلیغ کنندگان خواست تا روشن سازند که تبلیغات (آگهی های) آن ها، مقالاتی بی طرف (عاری از تعصب)  نیستند.


مدیر اداره حمایت از مصرف کنندگان FTC، Jessica Rich، در پخش گفت: "سیاست FTC، به کار گرفتن اصول حقیقت آزمایش شده-در زمان-در-تبلیغات برای رسانه های مدرن می باشد".

 "مردم در مرور وب، استفاده از رسانه های اجتماعی و یا تماشای فیلم ها حق دارند بدانند که آیا آن چه می بینند یک محتوای مقاله است و یا یک آگهی".


بر اساس اصول FTC، تبلیغات باید روشن سازند که آن ها از پیام های بازاریابی به منظور ارائه دیدگاه خود در مورد چگونگی ارزیابی اطلاعات، حمایت می کنند.


رسانه های خبری بزرگ و غول های اینترنتی مانند گوگل و یاهو هستند به دنبال فیلدینگ "تبلیغات محلی" به عنوان پیام های بازاریابی هستند، که به نظر می رسد به طور طبیعی تناسب بیشتری در صفحات داشته و به احتمال زیاد توسط بازدید کنندگان وب سایت مرد مطالعه و دقت بیشتری قرار می گیرند.


FTC، تبلیغات بومی (محلی) را به عنوان محتوایی توصیف نموده است که مشابهت زیادی با اخبار، مقالات بلند، بررسی محصولات، سرگرمی و یا موارد دیگر که به صورت آنلاین در دسترس هستند، دارد.
با توجه به اصول FTC، تبلیغات فریبنده هستند اگر آنها این تصور را در ذهن مخاطب به وجود آورند که مستقل و یا بی طرف هستند.


دستورالعمل مذکور بیان می دارد که، افشای آن که که محتوای آنلاین یک پیام بازاریابی است، باید نزدیک نقطه تمرکز تبلیغ، یعنی جایی که به احتمال زیاد مورد توجه قرار گیرد، نمایش داده شود، مانند جلو یا بالای تیتر.


چنین افشایی همچنین باید در اندازه ها و رنگ، طوری طراحی شود که بتواند، به شدت متمایز از پس زمینه بوده و در آن دیده شود.


FTC، علائمی (برچسب هایی) مانند "تبلیغات پولی" و یا "محتوای تبلیغاتی حمایت شده" را برای این منظور پیشنهاد داده است.


علاوه بر این، با توجه به دستورالعمل، تبلیغ کنندگان نباید به تبلیغات بومی عنوان "ارتقاء" یا "داستان های ترویجی" بدهند، چرا که مردم ممکن است به اشتباه فکر کنند که آنها مقالات هستند (و نه تبلیغات).


منبع: خبرگزاری فرانسه
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد