درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20865صفحه نخست » چهارشنبه، 23 دی 1394 - 11:15
ارائه برنامه کسب‏ وکار ملاک تعیین میزان اعطای وام شد
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به سومین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‏های فناورانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه کسب ‏و کار تدوین‏ شده از سوی متقاضیان وام وجوه اداره شده، میزان وام اعطایی آن از سوی کارگروه مربوطه مشخص می ‏شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به سومین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‏ های فناورانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه کسب‏ و کار تدوین ‏شده از سوی متقاضیان وام وجوه اداره شده، میزان وام اعطایی آن از سوی کارگروه مربوطه مشخص می‏ شود. خسرو سلجوقی در این خصوص گفت: طی دو دوره گذشته، یکی از مشکلات موجود در طرح‏ های ارائه‏ شده از سوی متقاضیان، کامل نبودن برنامه کسب‏ و کار تهیه و تدوین‏ شده از سوی شرکت‌ها بود که پرداخت یا عدم پرداخت و همچنین میزان وام اعطایی نیز بر اساس آن مشخص می‏ شود.
 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می ‏توانند از طریق طی دوره‏ های خودآموز تهیه و تدوین برنامه کسب ‏و کار، شرکت‌های ارائه ‏دهنده آموزش برنامه کسب‏ و کار یا بهره ‏مندی از خدمات مشاوره شرکت‌های توانمند در این حوزه نسبت به تهیه برنامه کسب‏ و کار قوی اقدام کنند. خسرو سلجوقی با بیان این مطلب که وام وجوه اداره شده به چهار گروه از فعالان این بخش پرداخت می‏ شود گفت: تولید و توسعه سخت ‏افزار در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تولید و توسعه نرم ‏افزار، تولید و توسعه محتوا و خدمات و تولید و توسعه در زمینه امنیت اطلاعات، گروه های چهارگانه تعریف‏ شده در این بخش را تشکیل ‏می‌دهند. وی ادامه داد: در هر یک از گروه‏ ها، متقاضیان می ‏توانند در سرفصل‏ های تخصصی »صادرات»، «تحقیق و توسعه» و «توسعه کسب‏ و کار» اقدام به ارائه درخواست کنند. به گفته وی سقف پرداخت وام وجوه اداره شده تا 30 میلیارد ریال و براساس برنامه کسب ‏و کار ارائه ‏شده است که متقاضیان درخصوص آشنایی با جداول کارمزد و نحوه بازپرداخت وام از طریق صفحه مربوط به وام وجوه اداره شده در وبگاه رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3676

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد