درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20859صفحه نخست » چهارشنبه، 23 دی 1394 - 10:47
نمایشگاه ابزار گفت‌وگوهای چندمنظوره
امروزه نمایشگاه‌ها ابزار گفت‌وگوهای چندمنظوره‌ای هستند که امکان دستیابی به اهداف ارتباطی به منظور توسعه فعالیت‌ها را فراهم می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استفاده از تکنیک‌های نوین بازاریابی به‌ویژه در سطح بین‌المللی روش اصلی موسسه‌ها اقتصادی و شرکت‌هایی شده که قصد دارند به بقا و رشد خود در دنیای پویای اقتصادی تداوم بخشند.
نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی نقش موثری در عرصه سیاست، اقتصاد، مسائل اجتماعی، فرهنگی و هنری ملت‌ها ایفا می‌کنند و تمامی کشورهای جهان رسالتی مهم و چندجانبه برای نمایشگاه‌ها قائل‌اند.
 
توجه ویژه به نمایشگاه‌های مرتبط با تبلیغات نه‌تنها در زمینه ارتقای علمی و دانش فنی و نیز ویژگی‌های گوناگون نمایشگاهی موثر است، بلکه از طرف دیگر فضایی مناسب برای انتقال و تبادل اطلاعات است که در یک محدوده خاص زمانی و مکانی موجبات افزایش اثربخشی امور بازرگانی و افزایش همکاری‌های ملی و بین‌المللی را فراهم می‌کند که متعاقب آن نیرومند شدن بنیه اقتصادی و فرهنگی کشور را رقم خواهند زد.
تبلیغات به‌عنوان یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی باید به نحوی صحیح در پیشبرد رونق بازار اقتصادی و تقویت چرخه تولید و توسعه اقتصادی و همچنین به‌عنوان ابزاری در توسعه صادرات غیرنفتی مورد استفاده قرار گیرد.
سازندگی، توسعه صادرات غیرنفتی و مبارزه با تهاجم فرهنگی ۳ هدف مهم جمهوری اسلامی ایران است و هر ۳ وابسته به صنعت تبلیغاتی توانمند است، از این‌رو اهمیت دادن به شرکت‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و بازاریابی کشور و حمایت آنها در زمینه ارائه توانمندی‌های‌شان زمینه مناسبی را فراهم می‌کند تا این‌گونه شرکت‌ها، نه‌تنها در تبلیغات برای توسعه صادرات بلکه در صادرات خدمات تبلیغاتی نیز موفق باشند.
به همین منظور در شرایط پساتحریم دعوت از شرکت‌های خارجی و متخصصان حوزه‌های مختلف صنعتی و تجاری بسیار ضروری است.


نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی یکی از همین رویدادها بود که در فضایی افزون‌بر ۲۱هزار مترمربع در قالب بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی شامل پاویون چین و کشورهای ترکیه، بلژیک، آلمان، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ، سریلانکا و با حضور هیات‌های تجاری از ترکیه و چین زیر یک سقف با این اهداف شکل گرفت:
۱- حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات برای افراد جامعه و دست‌اندرکاران تجارت، صنایع و خدمات.
۲- کاهش هرچه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن.
۳- آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش تجهیزات و ماشین‌آلات مربوط
۴- ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی برای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی برای استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی.
۵- برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه‌دهندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی.
۶- آشنایی با ماشین‌آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه‌بعدی، نرم‌افزار و سخت‌افزار، علائم تبلیغاتی، لیبلینگ، ماشین‌آلات، ملزومات و تجهیزات وابسته، آژانس‌ها و مجریان صنعت تبلیغات.
در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و با عنایت به نیاز حیاتی جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به فناوری مدرن و ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های عمومی و تخصصی شاغلان صنعت تبلیغات و بازاریابی ضرورت برگزاری این نمایشگاه چندبرابر خواهد شد، این در حالی است که شرکت‌ها و مؤسسات برای توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی باید به خوبی از فضای طراحی و بسته‌بندی تولیدات و تبلیغات کالاهای صادراتی استفاده کنند تا از راه‌های جدید و بین‌المللی وارد بازارهای صادراتی شوند.
برای موفقیت باید همواره به راه‌های نو برای توفیق در بازار اندیشید تا تجارت بین‌المللی رونق بگیرد.

سیدعلی اعتدالی - کارشناس نمایشگاهی

 

منبع: روزنامه گسترش صمت – دوشنبه 21 دی 1394

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد