درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:12   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20849صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 دی 1394 - 14:41
روابط عمومی ها زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی ها در هر اداره و نهادی که هستند نقش مهمی بر عهده دارند و در خصوص تبیین و ایجاد زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی ها در هر اداره و نهادی که هستند نقش مهمی بر عهده دارند و در خصوص تبیین و ایجاد زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش شارا از خاورستان، وجه اله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی در گردهمایی روابط عمومی های استان اظهارکرد: روابط عمومی ها یکی از مهم ترین نقش ها را در نظام اداری ایفا می کنند و رابط بین مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا تمام نظرات، پیشنهادات، ایرادات و نقص هایی را که به صورت کارشناسانه می بینند را به مدیران انتقال دهند و سبب رفع مشکلات و پاسخ گویی بهتر به مردم شوند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: هم اکنون که به 22 بهمن نزدیک می شویم روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا بتوانند به بهترین صورت خدمات دولت و نظام را به مردم معرفی کنند. و به این صورت سبب ایجاد امید و نشاط در مردم شوند همانطور که در ابتدای انقلاب مردم برای مبارزه و حمایت از نظام شور و امید داشتند و از هیچ دستگیری و شکنجه ای نمی ترسیدند.

خدمتگزار تصریح کرد: تاکنون در سطح جهان انقلاب هایی شکل گرفته اما بعد از مدتی منحرف شده اند. در حالی که در انقلاب اسلامی ایران چون مردم با تمام اعتقاداتشان پشت نظام بودند و پای این اعتقاداتشان ایستادند؛ انقلاب اسلامی منحرف نشد و هنوز هم به عنوان بهترین الگوی انقلاب شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با دو انتخابات مهم همراه شده است گفت: روابط عمومی ها در هر اداره و نهادی که هستند نقش مهمی بر عهده دارند و در خصوص تبیین و ایجاد زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تقریبا همه ساله یک انتخابات برگزار می شود اظهارکرد: هم اکنون بیش از 100 سال از عمر قانون گذاری در کشور می گذرد و تقریبا یک سوم انتخابات های انجام شده و هم چنین دو سوم کیفیت انتخاباتی مربوط به زمان بعد از انقلاب است.

خدمتگزار تاکید کرد: بر خلاف کشورهای دیگر که در زمان آشوب و بحران ممکن است انتخابات برگزار نکنند اما در ایران در هر شرایطی حتی شرایط جنگ، انتخابات ها برگزار شده و مردم هم حضور پررنگی داشته اند و این موضوع تنها به اعتماد مردم به حاکمیت بر می گردد.

وی افزود: همه مسئولان باید برای جذب اعتماد روز افزون مردم تلاش کنند و به گونه ای عمل کنند که امید و نشاط را از مردم نگیرند و آنها را نرنجانند چرا که صاحب این انقلاب و نظام، مردم هستند.

استاندار خراسان جنوبی به جذب جوانان به عرصه های سیاسی و انتخاباتی تاکید کرد و گفت: جوانان سرمایه های ارزشمندی هستند و در تمام صحنه های انقلابی و جنگ حضور داشته اند.

خدمتگزار تصریح کرد: بر اساس یک نظرسنجی که یکی از دستگاه های اجرایی در خصوص انتخابات انجام داده است، مهم ترین مشکلات مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده و مردم خواسته اند تا افرادی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که نسبت به مشکلات مردم گام هایی را بردارند. همچنین مردم فضای آرام انتخاباتی را از نیازهای خود دانستند و بر نقش رسانه ها در زمینه هدایت انتخابات تاکید کرده اند.

وی ادامه داد: کاندیداها باید به گونه ای تبلیغ کنند که عظمت و عزت نظام حفظ شود و با ورود به مجلس هم مسائل کشور را به درستی بشناسند و سازوکار و قوانینی را ایجاد کنند که گره از مشکلات مردم وا کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر روابط کشور با دنیا گفت: متاسفانه گاهی مسئولان در در روابط خارجی به گونه ای عمل کنند که این رفتارهایشان هزینه های زیادی برای نظام دارد. همه باید خردمندانه و عاقلانه رفتارهایشان را مدیریت کنند و بهانه دست دشمن ندهند و با اقتدار و استقلال با زبان دیپلماسی با خارج و با زبان منطقی با مردم صحبت کنند.

خدمتگزار با اشاره به اینکه هنوز باید شورای نگهبان کاندیداها را بر اساس قوانین کشور احراز صلاحیت کند گفت: شرایط باید به گونه ای باشد که پس از احراز صلاحیت ها مردم با ذوق و نشاط به ستادهای انتخاباتی مراجعه کنند و بعد از آن هم که کاندیداها در انتخابات رای آوردند همه مسئولان و مردم ضوابط را رعایت و همه با هم با شور و نشاط جشن پیروزی بگیرند.

وی افزود: کاندیدی که در انتخابات رای بیاورد بار سنگین خدمتگزاری در مجلس بر دوش اوست و کاندیدی هم که رای نیاورده باشد باید در عرصه دیگری برای خدمت رسانی تلاش کند. و همه باید در فضایی صمیمی و برادرانه برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا رفتارها و حرکات اعتقادی و سلامت و صلابت زمان انقلاب را احیا کنیم و در کنار هم به حفظ نظام کمک کنیم.

خدمتگزار اظهارکرد: مجریان و ناظران انتخاباتی، کاندیداها و کسانی که در حوزه حاکمیت نقش دارند نباید به گونه ای رفتار کنند که بین مردم خط کشی نکنند.

وی تصریح کرد: همیشه بعد از هر انتخاباتی میزانی ریزش و رویش وجود دارد اما همه وظیفه دارند به گونه ای رفتار کنند که نه تنها افرادی ریزش کنند بلکه سبب شوند تا کسانی که به دلایلی در انتخابات شرکت نکرده اند، مشتاق حضور در این صحنه ها شوند.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم است که در برابر تمام دنیا ایستاده و اگر هر کشوری حرف یا اقدامی کند در برابرش سکوت نمی کند و همین پشتیبانی مردم سبب حضور دشمن در پای میز مذاکره شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد