درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20841صفحه نخست » سه شنبه، 22 دی 1394 - 13:39
بازاریابی مجانی
اصولی برای خلق بازاریابی محتوایی در سال جدید
معمولا در بازه‌های پایانی سال، بیشتر کسب‌و‌کارها با سرعت آهسته پیش می‌روند و این فرصتی مناسب برای برنامه‌ریزی در خصوص سال پیش رو است.
  

اصولی برای خلق بازاریابی محتوایی در سال جدید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معمولا در بازه‌های پایانی سال، بیشتر کسب‌و‌کارها با سرعت آهسته پیش می‌روند و این فرصتی مناسب برای برنامه‌ریزی در خصوص سال پیش رو است. شما با نگاهی اجمالی به اهداف خود در سال 2016 ممکن است درصدد به‌کارگیری استراتژی‌ای باشید که توجهات رسانه‌ای، رویدادهای درک مشتری و خرید را در خود گرد آورد، اما فراموش نکنید  درباره برنامه بازاریابی محتوایی خود که در خدمت برجسته‌سازی تخصص‌های ویژه کسب‌و‌کار شماست، فکر کنید.

آنچه مهم است

هیچ تعاملی بهتر از تعامل رو در رو یا چهره به چهره نیست، اما این روزها اغلب خریداران بالقوه قبل از خرید، به جای اینکه مستقیم به مغازه شما بیایند، از گوگل در مورد محصول شما می‌پرسند. شاید همین یکی از دلایل مهم برای ایجاد اطلاعاتی باشد که به آسانی در دسترس است. بنابراین مشتریان بالقوه می‌توانند هرچیزی را که در مورد محصول، خدمت یا فلسفه کسب‌و‌کار شماست بدانند، قبل از اینکه تلفنی یا حضوری این کار را انجام دهند، اینترنت و اطلاعات موجود در آن، جست‌وجو درباره محتوا را آسان کرده است.بنابراین باید توجه کنید که چه نوع محتوایی خلق می‌کنید؟ گام‌های زیر می‌تواند در برنامه‌ریزی درباره استراتژی بازاریابی محتوایی شما در سال جدید کمک‌کننده باشد.

1- هدف محتوایی شما چیست؟

ایجاد محتوا برای کسب‌و‌کارتان یکی از اهداف کلیدی است. اما قبل از اینکه شما قدم در این مسیر بگذارید، تعیین کنید که از برنامه‌ریزی در خصوص محتوای خوب درصدد نائل شدن به چه هدفی هستید. این کار زمان و انرژی زیادی می‌طلبد. بنابراین  مشخص کنید که قبل از ایجاد آن، خواستار رسیدن به چه نتایجی هستید. آیا در پی جذب مشتریان محلی هستید یا می‌خواهید به‌عنوان یک پیش‌رو در صنعت خود معرفی شوید؟ مسیر خود را مشخص کنید.

2- مشتریان شما چه کسانی هستند؟

ما انتظار داریم، محصولی را که ما می‌فروشیم، همه دوست داشته باشند، در صورتی که در حالت ایده‌آل شما مشتریان خاص خود را خواهید داشت و قرار نیست همه مشتری شما شوند. با تحقیقات و بررسی مشخص کنید که مشتری شما کیست و محتوای خود را روی آنها متمرکز کنید. آیا درصدد جذب زوج‌های جوان یا مادران یا بازنشستگان هستید؟ تعیین کنید که مشتری ایده‌آل شما کیست و سپس همه چیز را درباره خواسته‌های او دریابید.

3- مشتریان برای کسب اطلاعات از چه منابعی استفاده می‌کنند؟

مشتریان بالقوه شما برای اخذ اطلاعات درباره محصول شما از چه درگاه‌هایی استفاده می‌کنند؟ آیا آنها در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند؟ آیا آنها روزنامه می‌خوانند؟ تلویزیون می‌بینند؟ بازاریابی محصول خود را از طریق چه کانالی می‌توانید به او نشان دهید. بنابراین اول محتوای خود را با توجه به مشتریان خلق کنید و سپس آن محتوا را در مکانی که مشتریان بر آن تمرکز کرده‌اند، قرار دهید.

4- از فرمتی استفاده کنید که به شما و مخاطبان‌تان ارزش دهد

پادکست‌ها در میان عموم محبوبیت دارند، اما آیا همان‌جایی است که شما می‌توانید بازار هدف خود را پیدا کنید؟ فیلم‌های ویدئویی چطور؟ آیا مخاطبان شما با آن درگیر می‌شوند؟ شاید زبان نوشتار هم بد نباشد.می‌توانید صوت و تصویر را در پادکست‌های مخصوص خود ترکیب کنید و از سلسله ویدئوهایی برای معرفی و آگاهی محصول خود و حتی ایجاد یک وبلاگ سازگار با محتوا و مقاله‌های اطلاع‌رسانی مرتبط با آن استفاده کنید. ممکن است بخواهید همه روش‌های بالا را به‌کار گیرید. در مورد تمام روش‌ها فکر کنید و برایش زمان‌بندی کنید تا پروژه‌تان را به خوبی پیش ببرید.

5- از محتوایی استفاده کنید که با مخاطب‌تان حرف بزند

این روزها اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد. مهم این است که ارزش‌ها و عقاید شرکت خود را در اطلاعات موجود نشان دهید. برای اینکه دریابید چه محتوایی را خلق کنید لازم است که مشتریان ایده‌آل خود را تصویر‌سازی کنید. با نوشتن 10 ایده این کار را آغاز کنید. ایده‌هایی که خریدار شما را در مسیر خرید قرار دهد. تصور کنید، خریداری که به سمت شما می‌آید هیچ چیزی از کسب وکار شما نمی‌داند. او چگونه باید درباره زمینه کسب‌و‌کار شما و محصولات‌تان آگاهی پیدا کند؟

چه رویکردهایی در صنعت شما وجود دارد؟ چه قوانینی در این فیلد موجود است؟ موضوعات مرتبط با هر آنچه را درباره محصول یا خدمات به ذهن‌تان می‌رسد، بنویسید. سپس می‌توانید محتوایی مناسب با توجه به سوالات پرسیده شده و مشتریان خاص خود پیاده کنید. هنگامی که موضوعات و ایده‌های زیادی دارید، همه آنها را روی تقویم یادداشت کنید.

سپس مرحله به مرحله پیش بروید. پادکست‌تان را ضبط کنید و ویدئو مختص خود را بسازید. محتوایی پایدار خلق کنید. با توجه به اینکه در انتهای سال قرار داریم، می‌توانید اطلاعات زیادی که در طول سال در خصوص کسب‌و‌کار خود و ارزش‌آفرینی به‌دست آوردید، از طریق این کانال‌ها و در محتوایی جذاب که منبعی ارزشمند تلقی می‌شود، به مشتریان کنونی و آینده انتقال دهید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد