درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20825صفحه نخست » سه شنبه، 22 دی 1394 - 11:19
شهردار گرگان دستورالعمل ساماندهی تبلیغات در ایام انتخابات را تدوین کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهرداری گرگان به منظور ساماندهی تبلیغات محیطی در ایام انتخابات دستورالعمل جدید را تدوین کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهرداری گرگان به منظور ساماندهی تبلیغات محیطی در ایام انتخابات دستورالعمل جدید را تدوین کرد.

به گزارش شارا به نقل از پانا از استان گلستان، حسین صادقلو شهردار گرگان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به منظور ساماندهی تبلیغات محیطی کاندیداهای محترم و هماهنگی و تفکیک وظایف واحدها و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، وظایف هر یک از معاونت ها و مدیریت ها در قالب دستورالعملی مدون شده است.

صادقلو ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل، صدور هرگونه مجوز نصب بنر، پارچه، اسپیس فریم و ایستگاه صلواتی، غرفه های نمایشگاهی و فعالیت های ملی و مذهبی بر عهده روابط عمومی مرکز است.

وی افزود: مدیریت و صدور مجوز استندها، بیلبوردها، تلویزیون شهری و لمپوست ها برعهده سازمان فرهنگی ورزشی و روابط عمومی مرکز است.

وی گفت: آذین بندی و چراغانی، سیاه پوش کردن سطح شهر، میادین و موارد این گونه در مراسمات ملی و مذهبی بر عهده واحد زیباسازی است.

صادقلو یادآور شد: خدمات شهری، زیباسازی و نواحی مناطق موظفند نظارت کامل بر نحوه برپایی و مشخصات فنی ایستگاه های صلواتی، خیمه ها، داربست ها، استند ها و مواردی از این دست داشته باشند به نحوی که هیچگونه خطری از نظر جانی و مالی شهروندان را تهدید نکند.

وی درباره وظایف خدمات شهری گفت: خدمات شهری مناطق و نواحی موظفند از نصب هرگونه بنر، پارچه و داربست بدون مجوز جلوگیری کنند و بنرهایی که با میخ به درختان نصب شده را جمع آوری کنند.

صادقلو افزود: خدمات شهری مناطق و نواحی موظفند پارچه یا بنرهای تاریخ گذشته را سالم و مرتب جمع آوری و در صورت مراجعه متولی به آن ها تحویل دهند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد