درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:25   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20791صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 دی 1394 - 23:54
کسب رتبه دوم روابط‌عمومی بنیاد شهید ورامین در سه ماهه سوم سال 94
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین از کسب رتبه دوم این اداره در روابط عمومی خبر داد.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین از کسب رتبه دوم این اداره در روابط عمومی خبر داد.
 
 به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر پور جوادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از کسب رتبه دوم این اداره در روابط‌عمومی خبر داد.
 
 وی گفت: بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، روابط‌عمومی بنیاد ورامین توانسته است در سه ماهه سوم سال رتبه دوم را کسب کند.
 
 جوادی افزود: آنچه که انسان را به اوج می رساند گوهر اراده، خواستن و تلاش است که در بین کارمندان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین به وفور مشهود است.
 
 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین بیان داشت: روابط‌عمومی بنیاد شهید اور ایثارگران شهرستان ورامین اداره در شش ماهه سال نیز موفق به کسب رتبه سوم شده است.
 
 جوادی در پایان از زحمات احمد ملکی مسئول روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین با اهدای تقدیرنامه تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد