درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20787صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 21 دی 1394 - 10:14
همکاری داخلی در صنعت روابط عمومی در سال 2016
در سال 2016، مرزهای مبهم میان روابط عمومی و بازاریابی افزایش خواهند یافت، چون آنها به منظور کاهش هزینه ها حتی یکپارچه تر از قبل خواهند شد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیجیتالی کردن، راهکار اصلی تجارت در تمام صنایع در سراسر جهان می باشد. صنعت روابط عمومی نیز در این زمینه تحت تاثیر قرار گرفته است، که منجر به تغییر عظیمی در نحوه 'فروش' خدمات آژانس های روابط عمومی به شرکت ها شده است.


آژانس های روابط عمومی در حال حاضر نه تنها در بحث دیجیتالی شدن به چالش کشیده شده اند، بلکه با این مسئله که آیا آن ها مهارت های لازم برای اطمینان از اجرای صحیح مبارزات تبلیغاتی به منظور دستیابی به حداکثر مخاطب ممکن، را دارا می باشند، نیز آن ها را به چالش کشانده است. علاوه بر آن، دوران سخت اقتصادی منجر به کاهش بودجه ها می شوند - پس چگونه می توانید به مشتریان خود اطمینان دهید که وجهه خود را به دست می آورند؟


شکی نیست که اقتصاد تحت فشار می باشد، و با وجود حاشیه اطمینان پایین در همه زمان ها و همچنین وجود یک محیط سیاسی بی ثبات برای شرکت های چند ملیتی، شرکت ها مصمم به یافتن راه هایی هستند که به واسطه آن ها هزینه های خود را بکاهند. در حالی که ارزش روابط عمومی درک شده است، اغلب بخش دشوار بازاریابی نشان دادن بازگشت سرمایه است. و اگر این مسئله به درستی اجرا نشده باشد، نتایج تجارت مذکور را نشان نخواهد داد. این مسئله، همراه با این واقعیت که بودجه بازاریابی معمولا اولین بودجه ای است که قطع می شود، بدان معنی است که سازمان هایی که در خط مقدم تغییر تاکتیک نیستند، عقب خواهند ماند. در سال 2016، مرزهای مبهم میان روابط عمومی و بازاریابی افزایش خواهند یافت، چون آنها به منظور کاهش هزینه ها حتی یکپارچه تر از قبل خواهند شد.


Lizelle McDermott، مدیر عامل McD Squared، می گوید، "این صنعت با کمبود متخصصان روابط عمومی که در یک صنعت خاص تخصص داشته باشند مواجه است. من اعتقاد دارم برای آن که هر سازمانی بتواند در مقابل این ازدحام بایستد (مقاومت کند)، نیاز به پیدا کردن یک بازار گوشه ای (یا خاص) داشته و بایستی به طور مداوم مهارت های خود را در آن منطقه به عنوان یک سازمان رشد دهد." روز های 'همه کاره ' بودن به پایان رسیده است، چون این مسئله منجر به حصول نتایج معمولی (متوسط) می شود و مشتری به همان اندازه معمولی به شما پول پرداخت خواهد کرد.


اگر شما می خواهید خود را در صنعت روابط عمومی در سال 2016 متمایز کنید، شما باید از خود خلاقیت نشان دهید. سازمان ها دیگر نمی توانند امیدوار باشند که تاکتیک های قدیمی، آن ها را به تجارت جدید هدایت کند. "سال جدید نیازمند خلاقیت، انعطاف پذیری و تمایل به یادگیری مهارت های جدید است، اگر شما می خواهید زنده بمانید. اگر شما مشتاقید که همچون یک آژانس تکامل پیدا کنید، شما زنده خواهید ماند، اما، اگر شما به این امر مشتاق نیستید، شما باید عواقب آن را بپذیرید. این مسئله همچنین نیاز به همکاری بیشتر با سایر شرکت ها و سازمان ها دارد، که منجر به رشد یک صنعت خلاق، مستحکم و قابل اطمینان خواهد شد. "


در سال 2015 نشان داده شد که مشتریان به مقدار بسیار زیادی در روابط عمومی درگیر شده اند و درک آگاهانه تری از این عمل (آن هم بیشتر از هر زمان دیگری) پیدا کرده اند. گفته می شود، سازمان های روابط عمومی تحت فشار مضاعفی هستند تا نشان دهند که می توانند منجر به ارزش آفرینی برای تجارت شوند، به جای آن که صرفا سیلی از پوشش با AVE ها را به وجود آورند، که ارزش حقیقی روابط عمومی را به درستی به تصویر نمی کشد. این رویکرد یکپارچه همچنین برخی اوقات نقطه ای از بحث در صنعت می شود. همچون رویکردهای سال 2016 ، این بحث در راه اجرای سازمان های روابط عمومی مشهودتر خواهد بود، و این مسئله چیزی بیش از یکپارچه سازی رسانه های سنتی با رسانه های اجتماعی خواهد بود.


آژانس های دیجیتال، با مشارکت مشاوران روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی، برای آن که به روز باقی بمانند نیاز به تکامل دارند، و باید مهارت های خود در ارتباط با بازاریابی محتوا و روابط با تاثیر گذاران (influencer)، به منظور استفاده از آن ها، را افزایش دهند. Samantha Wright، سردبیر Tech Girl توضیح می دهد: "آژانس های دیجیتال به دنبال همکاری با آژانس های روابط عمومی هستند که واقعا مشتریان آن ها و صنعتی که آن ها در آن مشغول هستند را درک نمایند. این مسئله منجر به مبارزاتی می شود که نه تنها نتایج دلخواه را فراهم می نماید، بلکه همچنین ارزش استثنایی برای مشتریان آن ها به دنبال خواهد داشت. به واسطه درک درست یک صنعت، شما قادر به طراحی کمپین های دیجیتال، تاثیر گذار، برنامه های رسانه ای سنتی و اجتماعی خواهید بود، که برای شرکت ها ارزش به دنبال خواهد داشت. آژانس های روابط عمومی نباید آژانس های دیجیتال را به عنوان تهدیدی برای جایگزینی نقش روابط عمومی بدانند، بلکه در واقع آن ها باید خود را به عنوان دو شریک متقابلا سودمند برای هم بدانند."


McDermott معتقد است که هیچ شکی نیست که در سال 2016 ، شاهد همکاری نزدیک تری بین بازاریابی، روابط عمومی و دیگر آژانس های دیجیتال خواهیم بود. "رشد در همکاری های بین سازمانی، یک ضرورت مطلق خواهد بود، چنان چه ما در تلاش به دنبال ایده های خلاقانه بزرگ تر و بهتری برای مشتریان خود باشیم. ما به سادگی نمی توانیم اجازه دهیم که مهارت های درونی‌مان ما را محدود کنند. همکاری با سازمان های متخصص مناسب (درست)، آژانس های روابط عمومی را قادر خواهد ساخت تا ایده هایی فراتر از روابط عمومی سنتی و اجرای رسانه های اجتماعی برای هدایت مشتریانشان به سمت ارزش بیشتر، داشته باشند. "
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد