درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20713صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 دی 1394 - 23:12
کلید تفاهم روابط عمومی با رسانه را باید در رعایت اخلاق حرفه ای جستجو کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کلید تفاهم روابط عمومی ها و رسانه ها را باید در رعایت اخلاق حرفه ای متقابل جستجو کرد .
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کلید تفاهم روابط عمومی ها و رسانه ها را باید در رعایت اخلاق حرفه ای متقابل جستجو کرد .

به گزارش شارا از ایرنا، امیرعباس تقی پور عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه تامین اجتماعی استان فارس افزود: بر این باور هستیم که اگر اطلاعات مورد نیاز خبرنگاران در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار رسانه ها قرار گیرد و رویدادهای مرتبط به دور از اعمال نظر شخصی منتشر شود، روابط عمومی ها و رسانه ها به تفاهم می رسند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور در ادامه رویکرد این سازمان در دولت تدبیر و امید را ارتباط دو سویه با رسانه ها عنوان کرد و گفت: پیش از دولت یازدهم، خبرنگاران به مدت دو سال و نیم وارد ساختمان این سازمان نشده بودند که حاکی از فرایند ناقص ارتباطی در این حوزه بود.


تقی پور همچنین نقش رسانه های محلی در ارتباط سازمان تامین اجتماعی با بیمه شدگان از فرهنگ های مختلف را مهم توصیف و از فعالیت های خبرنگاران استان فارس در انعکاس اخبار این سازمان قدردانی کرد.


وی در بخشی از سخنان خود به چتر پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت :هم اکنون حدود 40 میلیون و 300 هزار نفر یعنی افزون بر نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات این سازمان هستندکه حدود پنج میلیون نفر آن مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی می باشند.


مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس نیز در این آئین گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور و منطقه ، سازمانی غیردولتی و مبتنی بر اصل درآمد هزینه ای است.


عبدالکریم نباتی افزود: دو میلیون و 66 هزار نفر در استان فارس تحت پوشش خدمات اداره کل تامین اجتماعی هستند که این آمار، 45 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد.


وی اظهار کرد: در این استان، 114 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که ماهانه یک هزار و 230 میلیارد ریال به عنوان مستمری به آنها پرداخت می شود.


به گفته مسعود عطایی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، این آئین در حاشیه دومین نشست مدیران روابط عمومی منطقه شش کشور متشکل از استان های بوشهر، کرمان، فارس، هرمزگان و یزد در شهر شیراز برگزار شد. ک/

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد