درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:55   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20698صفحه نخست » چهارشنبه، 16 دی 1394 - 11:28
تعقیب قضایی یاهو به علت ارسال پیامک‌های ناخواسته
قاضی یک دادگاه فدرال در شیکاگو دادخواستی را بر ضد شرکت یاهو تنظیم کرده و آن را به ارسال پیامک‌های ناخواسته برای مشترکان خدمات تلفن همراه اسپرینت متهم کرده است.
  

تعقیب قضایی یاهو به علت ارسال پیامک‌های ناخواسته

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، قاضی یک دادگاه فدرال در شیکاگو دادخواستی را بر ضد شرکت یاهو تنظیم کرده و آن را به ارسال پیامک‌های ناخواسته برای مشترکان خدمات تلفن همراه اسپرینت متهم کرده است. قاضی مذکور این اقدام را ناقض قانون حفاظت از مشتریان تلفن یا Telephone Consumer Protection دانسته است. این قاضی از آن دسته از مشترکان تلفن همراه که از این طریق حقوقشان نقض شده خواسته است تا در صورت تمایل از یاهو شکایت کرده و موضوع را شخصا پیگیری کنند.

یاهو در برابر این موضوع واکنش منفی نشان داده و خواستار توقف این روند برای جلوگیری از کاهش اعتبار و حسن شهرت خود شده است. این شرکت همچنین خواستار رسیدگی بی‌سروصدا به این موضوع شده است. بیش از 500 هزار کاربر تلفن همراه می‌توانند بر مبنای این تخلف یاهو از آن شکایت کنند. ارسال پیامک خودکار خوش آمدید و سپس پیامک‌های جداگانه از طریق مسنجر یاهو بدون درخواست و نیاز کاربران موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. کاربرانی که چنین پیام‌های ناخواسته‌ای دریافت کرده‌اند می‌توانند به ازای هر پیام تا 1500 دلار غرامت دریافت کنند و همین مساله موجب نگرانی جدی یاهو شده است. پیش از این اپراتور آمریکاییT-Mobile US هم در آوریل سال 2014 به علت ارسال پیام‌های ناخواسته برای کاربرانش به پرداخت جریمه محکوم شده بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره  3670

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد