درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2068صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 2 آبان 1399 - 09:18
5 استراتژی مدیریت روابط کاری
نویسنده: مایک میکالوویچ مترجم: سیمین راد - آیا پیش آمده است که از همکار یا کارمند خود ناراحت شوید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت باشد پس باید به شما تبریک بگوییم! چراکه، دست آخر، آگاهی یافتن نسبت به یک مشکل نخستین گام در راه حل مشکلات بعدی شماست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیا پیش آمده است که از همکار یا کارمند خود ناراحت شوید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت باشد پس باید به شما تبریک بگوییم! چراکه، دست آخر، آگاهی یافتن نسبت به یک مشکل نخستین گام در راه حل مشکلات بعدی شماست.
 

مردم تمایل دارند تا با کسانی همکاری و دوستی داشته باشند که به آنها شباهت دارند. ما از شباهت‌ها لذت می‌بریم و نیرو می‌گیریم. به این گفت‌وگوها خوب دقت کنید: «در همان شهری متولد شده‌اید که من هم متولد شده‌ام؟ چقدر خوب!»، «به همان دانشگاهی می‌روید که من هم می‌رفتم؟ چقدر عالی و نمونه‌هایی از این دست. اما همه مساله اینجا است که برجسته‌ترین و موفق‌ترین گروه‌های اقتصادی جهان چندان به همدیگر شباهت ندارند. آنها بیش از همه به تفاوت‌های همدیگر احترام می‌گذارند؛ چراکه بزرگی هر گروه در تفاوت‌های آن گروه نهفته است.

 

تقریبا همه نام آبراهام لینکلن را شنیده‌اند. او به خاطر تشکیل کابینه سیاسی از دشمنان شخصی‌اش مشهور بود. جامعه لینکلن در آن روزها آکنده از دهشت جنگ‌های داخلی بود. نبوغ لینکلن را باید در سرهم‌کردن کابینه‌ای از اشخاص مختلف جست‌وجو کرد که دشمنان قسم‌خورده وی بودند. چه بسا اعضای این کابینه علاقه‌ای به خود لینکلن نمی‌داشتند (یا حتی برعکس)، اما این کابینه دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که مردم در سرتاسر کشور به آن نیاز داشتند. او حکومتی را به راه انداخت که هر آمریکایی، فارغ از اینکه به اتحادیه تعلق داشت یا به ایالت‌های هم‌پیمان، دست‌کم با یک شخص در حکومت توافق داشت. این ماجرا را می‌توان از حیث اقتصادی و مدیریتی نیز نگاه کرد.

 

شرکت شما با انبوه ناهمگونی از مشتریان سر و کار دارد. همه شرکت‌ها با طیف‌های مختلفی از ارباب رجوع طرف می‌شوند. این متقاضیان متفاوت واجد نیازها و مطالبات خاص خودشان هستند. اما شرکت شما نیز توأمان می‌تواند امور بسیار زیادی را انجام دهد. پس شما نیز به استعدادهای مختلف، مهارت‌های گوناگون و تنوع کیفی و کمی در میان کارمندان نیاز دارید. اما هر گروهی که در هر جای دنیا تشکیل شود، باز هم باید با درگیری‌های شخصی، رفتاری، اخلاقی و کاری دست و پنجه نرم کند. اینجا چند استراتژی مدیریتی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بر روابط موجود در فضای کاری‌تان مدیریت داشته باشید.


1. هیچ مدیری نمی‌تواند و حتی نباید، از همه کارمندان خود خوشش بیاید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات و چه بسا، سفسطه‌های مدیران این است که گمان می‌کنند برای مدیریت بر کارمندان‌شان باید از همه کارمندان شرکت خوششان بیاید. هرگز نباید به این اشتباه مدیریتی تن دهید. مدیران فقط و فقط باید به عمل و رفتار کارمندان خود احترام بگذارند. البته منظورمان از واژه «احترام» در جمله قبلی چیست؟ منظورمان فهمیدن ارزش اصیل یک استعداد یا توانایی در کارمندان خود است.

 

شما باید بتوانید قابلیت‌های کارمندان خود را ببینید و آنها را ارج بنهید. قرار نیست با همه کارمندان خود دوست باشید یا از همه‌شان خوش‌تان بیاید. کافی است که از حیث عملی و کارکردی رضایت شما را برآورده کند.


2. دشمنان بزرگ‌تر و اصلی‌تر خود را پیدا کنید. گروه مشورتی من مشغول راه‌اندازی شرکتی بود که دو خواهر مسوولیت آن را بر عهده داشتند. مشکل اینجا بود که هر دو خواهر بسیار با همدیگر درگیر می‌شدند.بعدتر خبر رسید که پدر آنها به سرطان دچار شده است. بلافاصله آنها یک دشمن نو پیدا کردند که همان بیماری پدرشان بود. این دشمن جدید سبب شد تا آنها دشمنی با همدیگر را کنار بگذارند و با همدیگر متحد شوند.

 

پس سعی کنید تا در پی دشمن مشترک و اصلی خود باشید. این دشمن می‌تواند حتی رقیب اقتصادی شما نیز باشد. ترسیم یک قطب مخالف برای همه کارمندان سبب می‌شود تا آنها به خوبی بتوانند با همدیگر متحد شوند و بیزاری از یکدیگر را کنار بگذارند. یک استراتژی قدیمی می‌گوید که یک دشمن مشترک می‌تواند دوستان زیادی را یکجا گرد هم آورد.


3. گاهی ایجاد فاصله‌ می تواند باعث افزایش احساسات خوب ‌شود. شادی و غم، امید و نومیدی، دوستی و بیزاری همواره همه جا حاضر هستند. گرچه ما همواره با ظهور و بروز دوستی‌ها و بیزاری‌ها در فضای کاری طرف هستیم، اما روابط جریان کار، بی‌تفاوت به این ظهور و بروزهای موقتی، پیوسته به جلو پیش می‌رود. اگر حس می‌کنید که نمی‌توانید با همکار خود رابطه خوبی داشته باشید،

 

اگر این احساس را دارید که توانایی مدیریت شایسته بر کارمندان خود را ندارید یا اگر گمان می‌کنید که رابطه مناسبی از طرف همکارتان با شما برقرار نمی‌شود، آنگاه بهتر است فاصله‌ای بین خودتان و او ایجاد کنید. حتی می‌توانید او را به نقطه دیگر از اداره یا به دفتری دورتر از خودتان منتقل کنید. این فاصله سبب بهبود و بازسازی مناسبات کاری و روابط احساسی، رفتاری و اخلاقی بین شما می‌شود.


4. احساسات بد و بیزاری را از خود دور کنید. هر چه حس بیزاری بیشتری نسبت به یکی از همکاران خود داشته باشید، آنگاه سنگینی بیشتری بر روابط بین شما حاکم می‌شود و در نتیجه از بهره‌وری شما و او کاسته می‌شود. در این بین تنها شرکت ضرر نمی‌کند و متعاقبش شما و او نیز متضرر خواهید شد.

 

وقتی از کسی بیزار هستید، این بیزاری به او آسیبی نمی‌رساند بلکه به خود شما آسیب می‌رساند. در نظر داشته باشید که هر فرد نتیجه تمامی آن اتفاقات و تجربیاتی است که در ذهن خود داشته است، درست همچون من و خود شما. اگر شما به همان نحوی جهان را تجربه کنید که او نیز تجربه کرده است، آنگاه می‌توانید به راحتی با او سخن بگویید و بیزاری‌تان را نیز کنار بگذارید.

 

وقتی احساس می‌کنید که بیزاری‌تان از کسی را کنار گذاشته‌اید، آنگاه احساس راحتی می‌کنید؛ چراکه بار سنگینی را بر زمین گذاشته‌اید و از این به بعد بهتر و سودمندتر می‌تواند با او رابطه برقرار کنید.


5. مشکل‌تان چیست؟ ریشه مسائل را بیابید. مساله دوست‌داشتن یا دوست‌نداشتن اشخاص و چیزها همواره از خود ذهن و تفکرات ذهنی ناشی می‌شود. خودتان را در رابطه با آنچه به آن علاقه‌ای ندارید به چالش بکشید. خوب چشم‌هایتان را باز کنید: چگونه می‌توان بر نیازهای موجود در روابط کاری فائق آمد و مشکلات را حل و فصل کرد؟


نتیجه‌گیری

 

اگر آبراهام لینکلن توانست کابینه‌ای سرشار از دشمنانش تشکیل دهد و کشوری را که در حال نبرد درونی است، به وضعیت باثبات بازگرداند، آنگاه گمان می‌کنم شما نیز می‌توانید به عنوان یک مدیر لایق و کارآمد کارمندان خود را مدیریت کنید و روابط میان خود و آنها و نیز روابط میان خود کارمندان را بهبود بخشید تا بتوانید با احترام متقابل نسبت به عمل‌های یکدیگر به مسیر موفقیت وارد شوید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد