درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 18:26   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20629صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 14 دی 1394 - 08:06
5 موضوع تاپ روابط عمومی دیجیتال برای تماشا در سال 2016
نوشته شده توسط Shawn Paul Wood - همچنان که جهان روابط عمومی بیشتر و بیشتر یکپارچه می شود، بسیار مهم است که شاغلین در حیطه روابط عمومی آن چه را که باید در فضای دیجیتال بدانند، دریابند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همچنان که جهان روابط عمومی بیشتر و بیشتر یکپارچه می شود، بسیار مهم است که شاغلین در حیطه روابط عمومی آن چه را که باید در فضای دیجیتال بدانند، دریابند.


با ارائه توانایی قرار دادن مشتریان در معرض طیف وسیعی از پلت فرم های آنلاین و آفلاین، سازمان هایی که روند رو به رشد در فضای دیجیتال را در می یابند، قادر به جهت گیری به سمت مخاطبان زرنگ تر (فهیم تر)، که در هر کجا و از هر چیزی پیام کلیدی آن را دریافت می کنند، هستند.


به منظور قرار گرفتن در مقابل این چشمان با ارزش، شما باید چشم انداز های دیجیتال و مسائل مورد انتظار در روابط عمومی دیجیتال را درک کنید. بنابر اطلاعیه خدمات عمومی ما به شما، در اینجا موضوعات تاپ روابط عمومی دیجیتال برای تماشا در سال 2016 عبارتند از:


1. حفظ حریم خصوصی.
آیا شما یک مشتری با تکنولوژی (tech client) دارید؟ اگر چنین است، برای آن ها فرصت صحبت کردن، مصاحبه با رسانه ها، و گاها خط فرعی فراهم آورید، زیرا آن ها در شرف محبوب شدن می باشند (این کار شما می تواند آن ها را در مقابل افراد صحیح قرار دهد).
با تشکر از پدیده هکتیویسم تصادفی، بحث های رمز عبور (password discussions)، و نشت اطلاعات گوناگون با Ashley Madison ، British Airways و حتی ارتش ایالات متحده (U.S. Army)، رخنه های امنیتی به پروفایل (مشخصات) بالادستی ها، نگرانی بیشتری در میان همه مخاطبان ایجاد کرده است.
از Snapchat گرفته تا توییتر، وب سایت ها گرفته تا تجارت الکترونیک SSL، وب مستر ها و صاحبان وب همگی به طور یکسان مصمم به نگه داشتن و محافظت از اطلاعات جمع آوری شده خود هستند، اما نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. پلت فرم های اجتماعی مانند فیس بوک، در حال ایجاد ابزار حفظ حریم خصوصی بیشتر می باشند و خرده فروشان واقعا در حال مهارت یافتن با تبلیغات آنلاین سوال برانگیز هستند، اما آیا این کافی است، و آیا اخلاقی است؟ شاید مشتری شما پاسخ را بداند.


2. زمان واقعی (Real-Time).
در این دنیا بایستی اکنون را دریابید، اشتهای سیری ناپذیر برای اخبار، شایعات، اطلاعات با سرعتی در حال رشد است که اکثر ارائه دهندگان محتوا در ادامه از دست خواهند رفت. از هشدار اسپویلر و اخبار فوری گرفته، تا لحظات ویدئویی در SnapChat و Periscope، تنها یک راه وجود دارد که می توان مردم را به طور حریصانه نیازمند به راهنمایی های خبری ریز نگه داشت– ساخت برنامه های بیشتر.
هر کس می خواهد در دانش باشد، و با ظهور پرده برداری (رونمایی) از زمان واقعی، هر کسی می تواند. برنامه هایی که این دسترسی را فراهم نمی کنند، در گرد و غبار ترک خواهند شد. وقایع هالیوود در حال یافتن راه هایی به منظور ارائه اطلاعات "پشت صحنه (behind-the-scenes)" بیشتری می باشد. رویدادهای ورزشی در حال ارائه گفتگوهای "پس از مهمانی (after party)" در سراسر رسانه های دیجیتال هستند بنابراین مصرف کنندگان هرگز جدا نخواهند شد. شما کجا می ایستید؟ چگونه مشتری خود را متصل به خود نگه می دارید؟
علاوه بر این، مردم می خواهند فقط در مورد اخباری که مصرف می کنند بینش پیدا نمایند، که همین مسئله دلیل محبوبیت بیشتر پادکست می باشد. اگر مشتری شما بر اساس زمان واقعی و ارابه بازاریابی بصری شروع به پریدن نکرده است، می توان آن ها را به واسطه رقابت را لبریز کرد.


3. جستجوی اجتماعی.
امتحان سریع (Quick Quiz): موتور جستجوی شماره دو در این سیاره چیست؟ درست است ... یوتیوب. اگر شما تصور می کردید Bing و یا Yahoo در این جایگاه قرار دارند، این عقیده شماست.
هیچ رازی در این که بررسی وب سایت ها به تحت فشار قرار دادن مردم در جهت خریدهای خاص کمک می کند، وجود ندارد، اما اکثر مردم به بازدید از Yelp، Consumer Reports ، و یا حتی BBB فکر نمی کنند. بنابراین، آن ها برای دیدن آن چه که تاثیرگذاران (influencers) (و حتی ترول ها) برای گفتن دارند به توییتر مراجعه می نمایند. آن ها برای دیدن آن چه که دوستانشان برای گفتن دارند به فیس بوک مراجعه می کنند.
این است دلیل آن که چرا افراد با روابط عمومی سنتی نیازمند زندگی با پسرها و دخترهای دیجیتال هستند. در مورد ویژگی های جدید جستجو بر روی پلت فرم های اجتماعی مطالعه نمائید. در مورد SEO بیشتر یاد بگیرید. بفهمید که نوشتن برای وب چگونه است. پارامترهای قرار داده شده در جستجو برای مقابله با تاکتیک کلاه سیاه ها را دریابید. بدون این تیزهوشی (فراست)، دست یابی به مشتریان بیشتر غیر ممکن است.


4. دکمه های خرید.
شما دکمه های آزار دهنده "هم اکنون بخرید (buy now)" و "بیشتر بدانید (learn more)" که در کمین علائق شما و در برنامه زمانی شما هستند را می شناسید؟ بله، آن ها هیچ جایی نمی روند. در واقع، بیشتر پلت فرم ها بر روی ایجاد دکمه های خرید مختص به خود کار می کنند.
در حال حاضر، اگر شما چیزی جذاب در Twitter ، Facebook و Pinterest مشاهده کنید، شما می توانید آن را با قدرت یک کلیک دریافت نمائید. و شما هرگز برنامه را ترک نخواهید کرد. اینستاگرام به زودی یکی از آن ها را خواهد داشت. برنامه Twitter ، SnapChat ، LinkedIn ، و حتی Google+ (اگر چه هیچ کس آن را نخواهد دید) نیز آن است که ظرف مدت یک سال آینده یکی از آن ها را داشته باشند.
دکمه های خرید، مانند هر لینک دیگری که در یک جدول زمانی قرار داده شده است، نیاز به اعتماد کاربر دارد. اگر دکمه های خرید را برای کاربر اجبار به وجود آورد، هرزنامه ای باشد، و یا کاربر به صورت ناخوانده (سرزده) آن را تجربه کند، پلن B (Plan B) جواب نخواهد داد. با این حال، اگر برندها بتوانند اعتماد مصرف کنندگان را به دست آورند و تنها چند کلیک بر روی آن امکانات "خرید" در جدول زمانی به دست آورند، این موجی از آینده بسیار نزدیک خواهد بود.


5. مسدود کردن آگهی.
با توجه به تحقیقات Pew Research، 65 درصد از بزرگسالان از شکلی از رسانه های اجتماعی استفاده می نمایند. علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در کشور وب‌گردی روزانه در اینترنت دارند، که به این معنی است که تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. همچنین، تنها 5 درصد از جمعیت بزرگسال از یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده نمی کنند. اجازه بدهید مقداری دقیق تر به این موضوع بپردازیم.


اگر شما وارد سیستم (شبکه) شده اید، آگهی دهندگان به دنبال یافتن شما هستند. و آن باید برای مشتریان شما که می خواهید در میان این تبلیغ ها باشند درست به نظر برسد. با این حال، Pew Research نکته مهم دیگری را به اشتراک گذاشته است: 45 میلیون آمریکایی از نرم افزار مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. تقریبا در همه کشورهای جهان، خرید و استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات رشدی دو رقمی داشته است.


بنابراین، توازن (تعادل) کجاست؟ روابط عمومی چگونه می تواند به مشتریان توصیه کند که یک کمپین رسانه ای اجرا نمایند آن هم با وجود گسترش این مسدود کننده های تبلیغات؟ تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول بدانید.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  اخبار کرونا؛ با اخبار جعلی چه کنیم؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"