درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 فروردین 1399 - 11:39   

درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک

  درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک


ادامه ادامه مطلب یک

ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس

  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس


ادامه ادامه مطلب دو

توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست

  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت سازنده کامپیوترهای رومیزی ( PC)
  مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها
  مردی که مجله تایم را به دنیا آورد
  درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک
  چگونه اقدامات ما می توانند تأثیر بسیار گسترده ای روی مشاغل کوچک داشته باشند؟/ 3 نکته
  روابط عمومی در جهان COVID-19 - شما پاسخ دهید؟
  ارتباطات کارمندی و کرونا: آنچه باید بدانید
  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه
  استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
  4 روش ساده برای بهبود تصویر عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20585صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 12 دی 1394 - 12:39
آیا می دانستید؟
طنز و تبلیغ
آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟
  

طنز و تبلیغ

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟ تبلیغ‌کنندگان، این سیاست را برای جذب بیشتر مشتری و توجه بیشتر آنها به کار می‌گیرند. آیمارکتور گزارش کرده که در تبلیغات روز دنیا نکته‌ای که به خوبی مشاهده می‌شود این است که دیگر زمان معرفی محصول و مزایای آن در قالبی ساده و با زبانی ساده نیست.

دنیای تبلیغات بزرگ‌تر شده، برندها و محصولات رقابت گسترده‌تری با هم دارند و در این زمان دیگر یک تبلیغ ساده با زبانی عامه‌پسند نمی‌تواند تاثیری در فروش یک محصول و معرفی آن داشته باشد. کلید موفقیت در تبلیغات اطمینان از این مسئله است که شوخی و در قالب بصری، شوک تصویری مورد نظر بجا و متناسب و درخور محصول و حتی خود مشتری باشد.

به همین خاطر در این زمینه توازن میان خلاقیت و نقطه مقابلش، می‌تواند کاملا کاربردی و مفید باشد.بهترین شیوه تبلیغ و بهترین نحوه استفاده از طنز در تبلیغ اینگونه است که مشتری را حداقل برای لحظه‌ای هم که شده به فکر برد. شکلات، غذا و عروسک‌ها نمونه‌هایی هستند که توانسته‌اند با به کارگیری خلاقیت با چاشنی طنز در کمپین‌های تبلیغاتی‌شان به فروش بیشتر و سود بیشتری برسند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک


  مردی که مجله تایم را به دنیا آورد


  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...


  درگذشت سازنده کامپیوترهای رومیزی ( PC)


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا


  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست


  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"