درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 07:45   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد

  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب دو

نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی

  نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان
  توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط عمومی نواحی و رده های سپاه امام سجاد (ع)
  اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون‌ها بررسی شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد
  نسخه‌‌ای برای دوام و مقاومت بیشتر شرکت‌ها
  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد
  وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در پایان نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی
  فولاد مبارکه 3 بار از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است/ آب به آسیاب دشمن نریزیم
  شتاب بیشتر روند فعالیت شرکت امید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20585صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 12 دی 1394 - 12:39
آیا می دانستید؟
طنز و تبلیغ
آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟
  

طنز و تبلیغ

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟ تبلیغ‌کنندگان، این سیاست را برای جذب بیشتر مشتری و توجه بیشتر آنها به کار می‌گیرند. آیمارکتور گزارش کرده که در تبلیغات روز دنیا نکته‌ای که به خوبی مشاهده می‌شود این است که دیگر زمان معرفی محصول و مزایای آن در قالبی ساده و با زبانی ساده نیست.

دنیای تبلیغات بزرگ‌تر شده، برندها و محصولات رقابت گسترده‌تری با هم دارند و در این زمان دیگر یک تبلیغ ساده با زبانی عامه‌پسند نمی‌تواند تاثیری در فروش یک محصول و معرفی آن داشته باشد. کلید موفقیت در تبلیغات اطمینان از این مسئله است که شوخی و در قالب بصری، شوک تصویری مورد نظر بجا و متناسب و درخور محصول و حتی خود مشتری باشد.

به همین خاطر در این زمینه توازن میان خلاقیت و نقطه مقابلش، می‌تواند کاملا کاربردی و مفید باشد.بهترین شیوه تبلیغ و بهترین نحوه استفاده از طنز در تبلیغ اینگونه است که مشتری را حداقل برای لحظه‌ای هم که شده به فکر برد. شکلات، غذا و عروسک‌ها نمونه‌هایی هستند که توانسته‌اند با به کارگیری خلاقیت با چاشنی طنز در کمپین‌های تبلیغاتی‌شان به فروش بیشتر و سود بیشتری برسند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  مسوولیت شرکتی در مقابل جامعه


  اشتباهات در فروش


  دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی


  مدیریت به وسیله انتظارات


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد


  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی