درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 4 بهمن 1399 - 05:34   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد
  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا
  فرماندار شهرستان لنجان: حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است
  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی
  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید
  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
  عزم پولادین «فولاد مبارکه» در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی
  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20585صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 12 دی 1394 - 12:39
آیا می دانستید؟
طنز و تبلیغ
آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟
  

طنز و تبلیغ

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می‌دانستید که امروزه خیلی از کمپین‌ها یا سلسله‌های تبلیغاتی به یادماندنی، حول محور طنز و شوخی با مخاطب طراحی و تولید شده‌اند؟ تبلیغ‌کنندگان، این سیاست را برای جذب بیشتر مشتری و توجه بیشتر آنها به کار می‌گیرند. آیمارکتور گزارش کرده که در تبلیغات روز دنیا نکته‌ای که به خوبی مشاهده می‌شود این است که دیگر زمان معرفی محصول و مزایای آن در قالبی ساده و با زبانی ساده نیست.

دنیای تبلیغات بزرگ‌تر شده، برندها و محصولات رقابت گسترده‌تری با هم دارند و در این زمان دیگر یک تبلیغ ساده با زبانی عامه‌پسند نمی‌تواند تاثیری در فروش یک محصول و معرفی آن داشته باشد. کلید موفقیت در تبلیغات اطمینان از این مسئله است که شوخی و در قالب بصری، شوک تصویری مورد نظر بجا و متناسب و درخور محصول و حتی خود مشتری باشد.

به همین خاطر در این زمینه توازن میان خلاقیت و نقطه مقابلش، می‌تواند کاملا کاربردی و مفید باشد.بهترین شیوه تبلیغ و بهترین نحوه استفاده از طنز در تبلیغ اینگونه است که مشتری را حداقل برای لحظه‌ای هم که شده به فکر برد. شکلات، غذا و عروسک‌ها نمونه‌هایی هستند که توانسته‌اند با به کارگیری خلاقیت با چاشنی طنز در کمپین‌های تبلیغاتی‌شان به فروش بیشتر و سود بیشتری برسند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد


  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب


  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید


  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی


  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد


  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی


  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش


  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد