درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20570صفحه نخست » شنبه، 12 دی 1394 - 10:25
با آمدن رسانه‌های جدید، خبرگزاری‌های بزرگ دنیا از اعتبارشان کم نشده است
معاون خبر صداوسیما می‌گوید: خبرگزاری‌های بزرگ دنیا نه‌ تنها از اعتبارشان کم نشده، بلکه به دلیل گستره‌ی قابل توجه تحولات بین‌المللی حتی نقششان پررنگ‌تر هم شده است.
  

با آمدن رسانه‌های جدید، خبرگزاری‌های بزرگ دنیا از اعتبارشان کم نشده است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، درباره‌ی اینکه برخی معتقدند با آمدن رسانه‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی عمر خبرگزاری‌ها رو به پایان است، شما چقدر با این نظر همسو هستید؟ خاطرنشان کرد: از یک قرن پیش تا الان هر رسانه جدیدی که وارد عرصه اجتماعی شده است این تصور به وجود آمده که رسانه‌های سنتی قبلی باید جمع شوند. یک زمانی اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین منبع خبری روزنامه‌ها بودند که حدود 200 سال پیش در جهان ظهور و بروز پیدا کردند و با ظهور رسانه‌ای به نام رادیو در اوایل قرن بیستم تصور بر این می‌رفت که روزنامه‌ها دیگر کارشان به پایان رسیده است اما این اتفاق نیفتاد .

او در همین راستا ادامه داد: در زمانی که تلویزیون ظهور کرد همه معتقد بودند دیگر رادیو جایگاهی نخواهد داشت اما تلویزیون و رادیو هر دو با هم به کارشان ادامه دادند؛ بنابراین رسانه‌های مختلف هر کدام فضای جدیدی را ایجاد و از عرصه‌های جدید فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای استفاده می‌کنند. به نظرم این بدان معنا نیست که رسانه‌های سنتی باید جای خودشان را به صورت کامل به رسانه‌های جدید بدهند. در فضای رقابتی جدید رسانه‌های نوین و فضاهای تعاملی و اطلاع‌رسانی با مزیت سرعت ایجاد شده است اما این بدان معنی نیست که خبرگزاری‌ها به عنوان منابع رسمی تولید خبر باید کار خودشان را تعطیل کنند .

معاون خبر صداوسیما در پایان تصریح کرد: خبرگزاری‌های بزرگ دنیا نه‌ تنها از اعتبارشان کم نشده بلکه به دلیل گستره‌ی قابل توجه تحولات بین‌المللی حتی نقششان پررنگ‌تر هم شده است. بر این اساس اگر از مزیت‌های یک خبرگزاری به مفهوم یک منبع خبری رسمی فراگیر و جامع در تمام حوزه‌های جغرافیایی به خوبی استفاده شود، حداقل فکر نمی‌کنم به عمر ما قد بدهد زمانی که خبرگزاری‌ها به نفع رسانه‌های جدید بخواهند کارشان را متوقف کنند .

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد