درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 18:48   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20570صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 12 دی 1394 - 10:25
با آمدن رسانه‌های جدید، خبرگزاری‌های بزرگ دنیا از اعتبارشان کم نشده است
معاون خبر صداوسیما می‌گوید: خبرگزاری‌های بزرگ دنیا نه‌ تنها از اعتبارشان کم نشده، بلکه به دلیل گستره‌ی قابل توجه تحولات بین‌المللی حتی نقششان پررنگ‌تر هم شده است.
  

با آمدن رسانه‌های جدید، خبرگزاری‌های بزرگ دنیا از اعتبارشان کم نشده است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، درباره‌ی اینکه برخی معتقدند با آمدن رسانه‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی عمر خبرگزاری‌ها رو به پایان است، شما چقدر با این نظر همسو هستید؟ خاطرنشان کرد: از یک قرن پیش تا الان هر رسانه جدیدی که وارد عرصه اجتماعی شده است این تصور به وجود آمده که رسانه‌های سنتی قبلی باید جمع شوند. یک زمانی اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین منبع خبری روزنامه‌ها بودند که حدود 200 سال پیش در جهان ظهور و بروز پیدا کردند و با ظهور رسانه‌ای به نام رادیو در اوایل قرن بیستم تصور بر این می‌رفت که روزنامه‌ها دیگر کارشان به پایان رسیده است اما این اتفاق نیفتاد .

او در همین راستا ادامه داد: در زمانی که تلویزیون ظهور کرد همه معتقد بودند دیگر رادیو جایگاهی نخواهد داشت اما تلویزیون و رادیو هر دو با هم به کارشان ادامه دادند؛ بنابراین رسانه‌های مختلف هر کدام فضای جدیدی را ایجاد و از عرصه‌های جدید فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای استفاده می‌کنند. به نظرم این بدان معنا نیست که رسانه‌های سنتی باید جای خودشان را به صورت کامل به رسانه‌های جدید بدهند. در فضای رقابتی جدید رسانه‌های نوین و فضاهای تعاملی و اطلاع‌رسانی با مزیت سرعت ایجاد شده است اما این بدان معنی نیست که خبرگزاری‌ها به عنوان منابع رسمی تولید خبر باید کار خودشان را تعطیل کنند .

معاون خبر صداوسیما در پایان تصریح کرد: خبرگزاری‌های بزرگ دنیا نه‌ تنها از اعتبارشان کم نشده بلکه به دلیل گستره‌ی قابل توجه تحولات بین‌المللی حتی نقششان پررنگ‌تر هم شده است. بر این اساس اگر از مزیت‌های یک خبرگزاری به مفهوم یک منبع خبری رسمی فراگیر و جامع در تمام حوزه‌های جغرافیایی به خوبی استفاده شود، حداقل فکر نمی‌کنم به عمر ما قد بدهد زمانی که خبرگزاری‌ها به نفع رسانه‌های جدید بخواهند کارشان را متوقف کنند .

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا