درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 14:53   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20444صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 3 دی 1394 - 10:40
واحد آموزش«دنیای‌اقتصاد» برگزار می‌کند
دوره مدیریت خرید و روانشناسی تخفیف گرفتن
واحد آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «مدیریت خرید و روانشناسی تخفیف گرفتن در بازارکالاهای مصرفی، صنعتی، واسطه‌ای و وارداتی» در روز دوشنبه 7 دی‌ماه به مدت 6 ساعت، برگزار می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، واحد آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «مدیریت خرید و روانشناسی تخفیف گرفتن در بازارکالاهای مصرفی، صنعتی، واسطه‌ای و وارداتی» در روز دوشنبه 7 دی‌ماه به مدت 6 ساعت، برگزار می‌کند

بسیاری تصور می‌کنند خرید آسان‌تر از فروش است و مراحل و مشکلات و پیچیدگی‌های فروش را ندارد در صورتی که خرید درست، بهینه، با کیفیت و ارزان بسیار سخت‌تر و دشوارتر از فروش است و اثرات مالی و اقتصادی بیشتری نسبت به فروش دارد. تجزیه و تحلیل دوپونت نشان می‌دهد 2 درصد صرفه‌جویی و تخفیف گرفتن در خرید، باعث 15 درصد افزایش در بازده و سود دارایی‌ها و همچنین 4 تا 9 درصد افزایش سود خالص می‌شود. در بازاری همچون بازار ایران که سود نظام توزیع و پخش بسیار بالا است و فروشندگان به‌طور میانگین حداقل 20 درصد روی هر کالایی سود می‌کشند، هنریافتن کالای با کیفیت و مذاکره و تخفیف گرفتن برای منافع شرکت و شخص خریدار، به‌خوبی کارکرد و اهمیت خود را نشان خواهد داد.

در این دوره با منابع تامین انواع کالاهای مصرفی، صنعتی، واسطه‌ای و وارداتی آشنا شده و نحوه تهیه بانک‌های اطلاعاتی تامین‌کنندگان، بورس‌ها و مراکز فروش عمومی و مجتمع هر کالایی را فرا می‌گیرید به نحوی که می‌توانید متوجه شویدکه هر کالایی را در اسرع وقت از چه بازارها و مراکزی تهیه کنید. تکنیک‌های روانشناسی تخفیف به شما جسارت به چالش کشیدن فروشندگان را می‌دهد خصوصا اینکه شما فرا می‌گیرید در چه بازاری چه اطلاعاتی از فروشندگان بگیرید و در مقابل دریایی از اطلاعات مربوط به رقبا و کالای در حال فروش را برسر فروشنده آوار کنید تا تسلیم خواسته‌های تخفیفی شما شود.

مباحث و سرفصل‌های کلیدی مورد نظر در این دوره که توسط آقای پرویز بابایی ارائه می‌شود شامل: «اصول و مدیریت تدارکات، خرید، انبارداری و سفارشات»، «راهبردهای منابع و تامین‌کنندگان کالا و بانک‌های اطلاعاتی مربوطه»، «تکنیک‌های خرید مواد اولیه، کالاها و لوازم صنعتی، پروژه‌ای و واسطه‌ای»، «مدیریت تهیه وندورلیست و تامین از ساپلایرها و مگاساپلایرها»،  «مدیریت استعلامات، قرارداد و روش‌های تایید کیفیت کالا»، «چگونگی پیش‌بینی قیمت انواع کالاها خرید بهینه»، «فصول و زمان خرید در بازارهای مختلف»، مدیریت پرداخت قیمت کالا در بازارها و فصول خرید، «روانشناسی خرید و تخفیف گرفتن در بازارها» و مباحث دیگر که به‌صورت تفصیلی در مورد آنها بحث می‌شود. علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس  tc.den.ir مراجعه کننند

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3660

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


  پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود