درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20432صفحه نخست » چهارشنبه، 2 دی 1394 - 18:44
فیس‌بوک و یوتیوب محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی ۲۰۱۵
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مجموع می‌توان گفت دو شرکت فیسبوک و گوگل موفق شدند محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی یک سال گذشته را در اختیار بگیرند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مجموع می‌توان گفت دو شرکت فیسبوک و گوگل موفق شدند محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی یک سال گذشته را در اختیار بگیرند.

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هر ماه به ابزار موبایلی فیس‌بوک و یوتیوب سر می‌زنید، تنها نیستید. زیرا میزان محبوبیت سرویس‌های مذکور به قدری است که ابزارهای موبایلی آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی بیشترین تعداد بارگذاری را داشته‌اند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، فیس‌بوک موفق شد عنوان محبوب‌ترین ابزار موبایلی در سال ۲۰۱۵ میلادی را به خود اختصاص دهد و این طور که مرکز تحقیقاتی Nielsen اعلام کرده است، هر ماه این ابزار بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی دارد.

در این میان مجموع ابزارهای کاربردی گوگل شامل YouTube، Maps و Gmail هم توانستند نام خود را در جمع ۱۰ ابزار برتر سال ۲۰۱۵ قرار دهند.

سایت ویدیویی یوتیوب که یکی از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود، به عنوان دومین ابزار موبایلی محبوب سال انتخاب شد و تعداد کاربران فعال ماهانه آن ۹۷ میلیون نفر گزارش شد.

لازم به ذکر است که ابزار ارتباطی فیس‌بوک موسوم به Messenger هم در جمع ۱۰ ابزار برتر سال بود و توانست با ۹۶ میلیون کاربر در ماه نسبت به سال گذشته رشد ۳۱ درصدی را تجربه کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‌های فیسبوک هم با ۵۵ میلیون کاربر فعال ماهانه در رتبه هشتم لیست محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی سال قرار گرفت.

در مجموع می‌توان گفت دو شرکت فیس‌بوک و گوگل موفق شدند محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی یک سال گذشته را در اختیار بگیرند که البته دو ابزار اپل هم رتبه‌های آخر لیست ۱۰ ابزار برتر سال را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد