درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 05:13   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2031صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 2 آذر 1391 - 01:27
طراحی برنامه‌های کاربردی بازاریابی
ترجمه : مهدی سریرچی - اپلیکیشن‌ها و فن آوری‌های جانبی تلفن‌های موبایل همه قواعد را تغییر داده است. برای حفظ کسب‌وکارتان سه توصیه را در نظر داشته باشید.
  

اکنون پنج میلیارد نفر در دنیا از تلفن هوشمند استفاده می‌کنند و دیگر دسترسی به اینترنت از روش‌های قدیمی رو به کاهش است. امروزه بازدیدکنندگان سایت‌های اینترنتی از طریق موبایل هر روز در حال افزایش است.
 بیایید نگاهی دوباره به دنیای پیرامون داشته باشیم، تلفن موبایل، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های آن هر حوزه‌ای از کسب‌وکار و زندگی ما را تحت شعاع قرار می‌دهند. با توجه به تغییرات مداوم تکنولوژی آیا می‌توانید مناسبات شرکت خود را در مسیر درستی پیش ببرید؟
 «رندی گیگ» نویسنده کتاب «امنیت جدید پرمخاطره است» می‌گوید: «گوشی‌های موبایل تغییر شکل اینترنت را رقم زده‌اند. چیزی که ما درباره آن صحبت می‌کنیم خود تکنولوژی نیست، بلکه منظورمان چگونگی استفاده مردم از تکنولوژی است. موبایل‌ها ما را از روش‌های قدیمی دور و به سمت موج سوم دسترسی به اینترنت هدایت می‌کنند.»
 او درباره وضعیتی که در آینده نزدیک شاهدش خواهیم بود سخن می‌گوید. در نظر بگیرید چگونه شبکه‌های اجتماعی (جایی که خیلی از طرفداران برندهای شما با آن تعامل دارند) تعداد مراجعات به وب سایت شرکت‌ها را کم کرده‌اند.
 او می‌گوید: «بزرگ‌ترین برنده در عصر جدید کارآفرین‌هایی خواهند بود که بدانند چگونه با گوشی‌های موبایل پول‌سازی کنند »
 قرار گرفتن در زمره افراد «برنده» به معنی پذیرفتن یک تکنولوژی خاص نیست، بلکه بیشتر به این معنی است که توجه کاملی داشته باشید به اینکه در واقع مشتریان شما چگونه برای بالاتر بردن کیفیت زندگی‌شان از تکنولوژی‌های خاص استفاده می‌کنند. گام بعدی برای موفقیت در عصر جدید تکنولوژی ترسیم نقشه راهی برای هماهنگ شدن با این اکوسیستم جدید است.
 برای مثال : اگر هنوز از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنید،بهتر است زودتر تجدید نظری در روش‌های خود داشته باشید. به گفته گیگ باید به این فکر کنید که امروزه «بیشتر افراد جوان به اپلیکیشن‌های نوشتاری و تصویری گرایش دارند. بنابراین اگر شرکت شما برای معرفی خود به ارسال ایمیل و وب سایت معمولی اکتفا کند، تقریبا 5 سال عقب هستید، که در دنیای اینترنت مانند فاصله 20 ساله از رقبا است!»
 گیگ در کتابش پیش‌بینی می‌کند که تمام شرکت‌ها ملزم هستند روی ارائه خدمات از طریق اپلیکیشن‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند پاسخگوی چشم‌اندازهای شرکت و مشتریان باشند. آنها همچنین بایدآمادگی داشته باشند که اپلیکیشن‌هایی برای موج جدید کاربران که از طریق تلفن‌های همراه خود به اینترنت دسترسی دارند (که بیشترین تعداد از مشتریان را هم ایجاد می‌کند)ارائه دهند. او می‌گوید:
 اپلیکیشن‌هایی که شرکت‌ها برای مشتریانشان خلق می‌کنند باعث شکوفایی در تولید نمی‌شود، اما هزاران میلیارد دلار درآمد ایجاد خواهد کرد. بزرگ‌ترین سهم درآمدزایی را «اپلیکیشن‌های فرآیندی» ایجاد می‌کنند.مانند اپلیکیشن‌هایی که به افراد کمک می‌کند تا ماشین اجاره کنند، آدرس نزدیک‌ترین رستوران ژاپنی را پیدا کنند،از جدیدترین محصولات و دستاوردها مطلع شوندیا درباره نحوه گذراندن تعطیلات‌شان تصمیم‌گیری کنند.
 این اپلیکیشن‌های ساخته شده نام شرکت‌ها را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد و فرصت‌های بازاریابی جدیدی برای کارآفرین‌ها خلق می‌کنند.
 مثلا اگر مالک یک فروشگاه در خیابان اصلی هستید، می‌توانید برنامه کاربردی طراحی کنید تا کوپن‌های تخفیف یا خرید رایگان تشویقی را به صفحه نمایش تلفن هوشمند افرادی که از اطراف فروشگاه شما عبور می‌کنند، ارسال کند.
 گیگ پیشنهاد می‌کند جهت آمادگی برای رویارویی با این موج جدید این سه توصیه را به کار ببندید:
 • اپلیکیشنی خلق کنید که فرآیند دسترسی مشتریان بالقوه به نیازهایشان را تسهیل کند. مثلا یک فروشگاه ورزشی می‌تواند اپلیکیشن‌هایی را در این زمینه در اختیارمشتریان خود قرار دهد: مقدار کالری دریافتی را محاسبه کند، حرکات ورزشی شان را پیگیری کند یا هر فعالیت دیگری را که با محصول ارائه شده توسط آنها ارتباط دارد، در اختیار مشتریان قراردهد.
 • اپلیکیشن هایتان را طوری طراحی نکنید که فقط لینک ارجاع به سمت وب سایت شما را داشته باشد. پیشنهاد ارائه خدمت یا ارزش برای مشتریانتان می‌تواند کارآمد باشد.
 • توجه داشته باشید کاربرد اپلیکیشنی که طراحی می‌کنید نباید فقط متناسب با فروش شما باشد بلکه آن را برحسب نحوه خرید مشتریان طراحی کنید.
 فرقی نمی کند چه کسب‌وکاری داشته باشید گوشی‌های موبایل و اپلیکیشن‌هایش قواعد همه چیز را عوض کرده‌اند. آنها باعث می‌شوند که مراجعه به وب سایت معمولی شما کاهش پیدا کند و ممکن است یک روز کاملا جایگزین آن شوند. نوع عملکرد شرکت‌ها، بازاریابی و مدیریت آنها را تغییر خواهند داد و چالش‌های بسیار زیادی ایجاد خواهند کرد. با این حال فرصت‌های بسیار سودمندی برای کارآفرین‌هایی که آنها را درک می‌کنند ایجاد خواهند کرد.
 منبع : Inc

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد