درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:57   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20305صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 آذر 1394 - 13:45
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه ای؛
روابط عمومی های شرکت های هواپیمایی به پاسخگویی ملزم شدند
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه ای، مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی را به پاسخگوئی و همکاری با رسانه ها ملزم کرد.
  

روابط عمومی های شرکت های هواپیمایی به پاسخگویی ملزم شدند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه ای، مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی را به پاسخگوئی و همکاری با رسانه ها ملزم کرد.

رضا جعفرزاده با تاکید بر اینکه مشتری مداری جزء وظایف لاینفک روابط عمومی به شمار می رود، در این نامه آورده است؛ نظر به لزوم اجرای ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت و شبکه پروازهای داخلی در 170 مسیر ضروری است، روابط عمومی ها جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نسبت به اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف اقدام کنند.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی باید به منظور سهولت دسترسی نرخ های بلیط پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی شرکت هواپیمایی مربوطه و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار مشتریان قرار دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اجرائی شدن توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در امر اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی ها همواره متقاضیان را از خرید بلیت هواپیما از مراکز غیر معتبر منع کرده و از درج نرخ بلیت و داشتن لوگوی شرکت اطمینان حاصل کنند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تخلفات احتمالی به نام آن شرکت بخصوص در مواقعی که تقاضاها بالاست موجب خدشه دار شدن اعتبار آن مجموعه نزد افکار عمومی می شود، از مدیران روابط عمومی ها خواست تا موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام تا نسبت به برخورد با آنها توسط دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سازمان اقدامات مقتضی صورت گیرد.

 

منبع: سازمان هواپیمایی کشور

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد