درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 فروردین 1396 - 08:42   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
  فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20071صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 13 آذر 1394 - 18:13
آشنایی با انجمن بین المللی روابط عمومی
اداره مرکزی انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در لندن واقع شده و برنامه‌ آموزشی، نشریات و همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی را به شاغلین این حرفه در سراسر دنیا ارایه می‌کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

با گسترش فعالیت‌‌‌های انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پیچیدگی فعالیت‌ها و افزایش عضویت در این انجمن از سراسر جهان موجبات برنامه‌ریزی‌های ساختاری و راهبردی را فراهم نموده است. امروزه انجمن بین‌المللی‌ روابط عمومی معتبرترین گروه بین المللی روابط عمومی در جهان محسوب می‌شود. این انجمن نه تنها در زمینه تبادل اطلاعات و هم‌کاری در کلیه بخش‌های این حرفه به فعالیت مشغول است، بلکه مبتکر روش‌های نوین در امر مدیریت و امور بین‌المللی است.

 

بنیادگذاری

در سال 1955 به منظور برقراری ارتباط بین دست اندرکاران و علاقه مندان روابط عمومی در سطح جهان با هدف توسعه و پیشرفت این رشته و ایجاد نهادهای بین المللی و تخصصی برای هماهنگی تلاش ها و تبادل تجارت بین همه کارگزاران روابط عمومی در سطح جهانی و از میان برداشتن مشکلات و موانع آن و تلاش برای افزایش اهمیت, ضرورت و جایگاه روابط عمومی در تحقیق اهداف مدیران و سازمان ها, انجمن تخصصی به نام  انجمن بین المللی روابط عمومی بوجود آمد.

گسترش فعالیت‌های انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در طول دهه های گذشته بازتاب این مطلب بوده است که حرفه روابط‌عمومی به عنوان حرفه‌ای با طیف وسیعی از فعالیت‌ها، کانون همیشه گشاده برای تجارت و ارتباط اجتماعی بوده‌است.


نشریات و شخصیت‌هایی که باعث پیشرفت حرفه روابط‌عمومی شده‌اند، نقش یک راهنما را در پیدایش و توسعه انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی ایفا نموده‌اند. انجمن بین المللی روابط‌عمومی امروز، بازتاب عملکرد اعضایش در تمامی این سال‌هاست و همواره به‌عنوان حرفه‌ای پویا در جهت نیل به اهداف خود گام برداشته‌است.


اداره مرکزی انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در لندن واقع شده و برنامه‌ آموزشی، نشریات و همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی را به شاغلین این حرفه در سراسر دنیا ارایه می‌کند.


اعطای جوایز انجمن‌(دنیای طلایی)‌به بهترین های روابط‌عمومی
علاوه بر معرفی معیارهای برتر اخلاقی و مسئولیت‌ اجتماعی، در خصوص عملکرد روابط‌عمومی نیز انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در جهت پرورش کارشناسان برتر و موفق در تمامی سطوح این حرفه فعالیت می‌کند. این انجمن در سال 1990اعطای جوایز دنیای طلایی را بنا‌نهاد و به شناسایی بهترین‌های روابط‌عمومی در سراسر جهان اقدام کرد. هرساله داوران، ثبت‌ نام شده‌ ها در مقوله‌های گوناگون را مورد بررسی قرار می‌دهند. برنامه‌های ارایه شده جهت رسیدگی، مطابق با کیفیت تحقیق، طرح‌ریزی، اجرا و نتایج حاصله از آنها مورد قضاوت قرار می‌گیرند. در هر مقوله، بیش از یک جایزه می‌تواند اعطا شود.

 

تعربف روابط عمومی
انجمن بین المللی روابط عمومی در تعریف روابط عمومی تأکید بر «مفاهمه» دارد تفاهمی که در درون سازمان بین مدیران و کارکنان و در بیرون سازمان میان سازمان و کسانی که باآن سرو کار دارند ، باید وجود داشته باشد یا به وجود آید.


بر اساس همین تعریف و با عنایت به وظایف روابط عمومی، بدون ایجاد رابطه صحیح بین کارکنان در داخل سازمان، رابطه صحیح با خارج از سازمان نیز امکان پذیر نیست، اگر هم باشد خالی از خدشه نخواهد بود.
هر چند روابط عمومی با استفاده از نظریه ها و فلسفه های علومی چون مدیریت، روان شناسی و ارتباطات انسانی می تواند روابط بهتری بین مدیران وکارکنان ایجاد کند، اما این نکته را نباید از نظر دور داشت که «خلاقیت» به عنوان عنصر اساسی در کار روابط عمومی، وجه تمایز وابط عمومی موفق یا ناموفق تلقی می شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول


  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه


  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد


   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود


  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی