درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 11:53   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20054صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 10 آذر 1394 - 12:42
با هدف همفکری و تبادل نظر در حوزه کاری
نشست فصلی روابط عمومی های صنعت پالایش در لاوان برگزار شد
شصت و پنجمین نشست روابط عمومی های صنعت پالایش با هدف همفکری و تبادل نظر - در خصوص مسائل و مشکلات موجود، مدیریت هزینه ها، مسائل مربوط به مسابقات و بررسی رویکرد ها و برنامه های صنعت نفت، 4 و 5 آذر ماه سال جاری به میزبانی شرکت پالایش نفت لاوان برگزار شد.
  

نشست فصلی روابط عمومی های صنعت پالایش در لاوان برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان در این نشست که با حضور رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و روسای روابط عمومی شرکت های پالایشی برگزار شد، نقش روابط عمومی ها را در عرصه ارتباطات چشم گیر و راهبردی خواند.

مهربان کیانی افزود: جای تردید نیست که نقش روابط عمومی در صنعت نفت راهبردی است و لزوم توجه و تعاملات بیشتر در این عرصه را می طلبد.

وی از روابط عمومی به عنوان زبان واحدهای عملیاتی بی زبان یاد کرد و اظهار امیدواری کرد تشکیل این نشست ها در ارتقاء جایگاه روابط عمومی موثر باشد.

کیانی با اشاره به تلاش مداوم و زحمات وافر صنعتگران پالایش و پخش اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها در انعکاس این مجاهدت ها موفق تر از گذشته عمل کنند.

معاون مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان در ادامه به تاریخچه تاسیس مجتمع تقطیر لاوان و تبدیل و توسعه آن به شرکت پالایش نفت لاوان و نیز پیشبرد طرح های بهبود فرآیند و بهینه سازی ظرفیت این شرکت اشاره کرد.

در ادامه این نشست رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به رسالت و وظیفه خطیر روابط عمومی ها، هدف از برگزاری نشست های فصلی را همدلی و همفکری بیشتر با مسئولین این حوزه و برنامه ریزی های قوی تر و انجام بهتر فعالیت ها در مجموعه روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش عنوان کرد.

محسن مومنی با یادآوری اینکه صنعت پالایش نفت بنیانگذار اولین واحد نوین روابط عمومی ها در ایران است، افزود: با توجه به این سابقه تاریخی، پالایش و پخش به دنبال تحقق تحولات بهتر و کیفی تر در مجموعه روابط عمومی های خود برای نقش آفرینی های جدیدتر است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش با اظهار تاسف از کمرنگ شدن ارتباط روابط عمومی های شرکت های پالایش نفت پس از خصوصی شدن و اشاره به اجتناب ناپذیر بودن آن با وقوع این امر، تصریح کرد: حتی با فضای خصوصی شدن، این مجموعه ها می توانند در کنار هم منشاء زایش برنامه ها و افکار خوب باشند و خلاء های به وجود آمده را پر کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی پالایشگاه ها همیشه منشاء خلق کارهای بزرگ بوده اند، از مسئولان این حوزه خواست تا با همدلی و همکاری بیشتر کارهای بهتری را به انجام برسانند.

مومنی با اظهار خرسندی از وجود همدلی و درایت در مجموعه روابط عمومی های پالایش و پخش، آن را منشاء اتفاقات مهم و خیر و برکت عنوان کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد