درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20028صفحه نخست » دوشنبه، 9 آذر 1394 - 15:51
پایان همکاری موزیلا با گوگل
پس از اتمام قرارداد همکاری بزرگ با گوگل در سال گذشته، بنیاد موزیلا هم‏ اکنون بیشترین درآمد خود را به کمک شرکت‌های یاهو، Yandex و Baidu به دست می‏ آورد.به گزارش وب‌سایت pcworld، این مرکز غیرانتفاعی که مرورگر اینترنتی فایرفاکس و دیگر نرم‏افزارها را تولید می‏کند، گزارش مالی مربوط به سال ۲۰۱۴ میلادی که همچنان با گوگل فعالیت می‏کرد را منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پس از اتمام قرارداد همکاری بزرگ با گوگل در سال گذشته، بنیاد موزیلا هم‏ اکنون بیشترین درآمد خود را به کمک شرکت‌های یاهو، Yandex و Baidu به دست می‏ آورد.به گزارش وب‌سایت pcworld، این مرکز غیرانتفاعی که مرورگر اینترنتی فایرفاکس و دیگر نرم‏افزارها را تولید می‏کند، گزارش مالی مربوط به سال ۲۰۱۴ میلادی که همچنان با گوگل فعالیت می‏کرد را منتشر کرد.

 

این بنیاد در سال ۲۰۱۴ میلادی در مجموع ۳۲۹.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد که رقم مذکور حدود ۱۵ میلیون دلار از سال قبل از آن بیشتر بود.قرارداد با گوگل در سال ۲۰۱۳ میلادی باعث شد بیش از۸۸ درصد درآمدها معادل ۲۷۵ میلیون دلار در این بخش تامین شود. همچنین گفته می‏شود در سال ۲۰۱۴ نیز بخش اعظم درآمدهای موزیلا را شرکت گوگل تامین کرد.ولی از زمانی که این همکاری‏ ها به پایان رسید، موزیلا با دیگر مراکز ارائه‏ دهنده خدمات جست‏ وجوگر اینترنتی قرارداد منعقد کرد تا آنها به سایت اصلی پیش‏ فرض در مرورگر فایرفاکس تبدیل شوند. بزرگ‌ترین قرارداد در این زمینه با یاهو، Yandex روسیه و Baidu چین بسته شده است و از دیگر شرکت‌هایی که در این زمینه وارد همکاری شدند می‏ توان به آمازون، eBay و Bing اشاره کرد. این مرورگر اینترنتی همچنین کمک‏های مالی و مردمی را هم جمع ‏آوری می‏کند.موزیلا در بخش پرسش و پاسخ سایت خود نوشت: «ما به سرمایه‏ گذاری در این بخش و همکاری‏ های جدید ادامه می‏ دهیم. این اقدام به ما کمک می‏کند تا بتوانیم تاثیرگذاری خود را بر بازار جهانی افزایش دهیم.»تاثیرات این قراردادهای جدید تا نوامبر ۲۰۱۶ که گزارش مالی بعدی موزیلا منتشر شود مشاهده نخواهد شد. این بنیاد اعلام کرد برای سال جاری میلادی هیچ برنامه مشخصی برای توسعه محصولات خود در دست ندارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3643

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد