درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20022صفحه نخست » دوشنبه، 9 آذر 1394 - 11:33
ناظمی: فیلم کوتاه، دارای ظرفیت‌های بالای اطلاع رسانی و تأثیرگذاری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ ورزش عمومی در جامعه گفت: فیلم کوتاه، نقش مهمی در تبیین ضرورت های ارتقای فرهنگ عمومی ورزش در جامعه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ ورزش عمومی در جامعه گفت: فیلم کوتاه، نقش مهمی در تبیین ضرورت های ارتقای فرهنگ عمومی ورزش در جامعه دارد.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مازیار ناظمی ظهر امروز هشتم آذرماه در دومین نشست شورای عالی ورزش استان یزد با بیان اینکه تولید محتوا در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ ورزش عمومی ضروری است، اظهار داشت: به وجود آمدن نگاه و جریان جدید در حوزه ورزش و تحرک عمومی از جمله ویژگی‌های "جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش" است.

 

مدیرکل مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: فیلم کوتاه دارای ظرفیت های بالای اطلاع رسانی با تأثیرگذاری زیاد است، که نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ عمومی تحرک و ورزش همگانی در جامعه دارد.

 

ناظمی ارتقای فرهنگ عمومی ورزش را به عنوان مهمترین عامل ایجاد پویایی و نشاط عمومی ضروری دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، به دلیل عدم تحرک لازم و پویایی مستمر جامعه است.

 

علی غیاثی‌ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم، در این نشست با بیان اینکه ابزار هنر یکی از راه‌های موثر در فرهنگ‌سازی عمومی و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه است، اظهار داشت: نهادینه شدن ورزش همگانی، از جمله ضرورت‌های جامعه امروزی است.

 

وی با اشاره به ضرورت استفاده از تمام عناصر هنری در ترویج فرهنگ تحرک و ورزش همگانی، بین اقشار مختلف جامعه گفت: تولید فیلم کوتاه با استفاده از ظرفیت‌های بومی، محلی و شخصی اقشار مختلف جامعه نقش مهمی در تبیین ضرورت‌های ترویج فرهنگ عمومی ورزش دارد. وی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را از دیگر راهکارهای توسعه و ارتقای فرهنگ تحرک در جامعه عنوان کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد