درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:52   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19966صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 7 آذر 1394 - 14:41
سخنران دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
آینده روابط عمومی پایدار و تغییر در کیفیت مسئولیت اجتماعی و فراگیری فناوری های ارتباطات عمومی
آینده روابط عمومی بر مبنای گذشته، حال  و مسیر حرکت روابط عمومی ها با تکیه بر "عوامل متغیر" مرتبط با روابط عمومی ها ترسیم می شود. عوامل متغیر مرتبط با روابط عمومی در درجه اول مرتبط  با تغییر در کیفیت مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها و در درجه بعدی مرتبط با فناوری های ارتباطات عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آینده روابط عمومی بر مبنای گذشته، حال  و مسیر حرکت روابط عمومی ها با تکیه بر "عوامل متغیر" مرتبط با روابط عمومی ها ترسیم می شود. عوامل متغیر مرتبط با روابط عمومی در درجه اول مرتبط  با تغییر در کیفیت مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها و در درجه بعدی مرتبط با فناوری های ارتباطات عمومی است. لذا سئوال اساسی این است که با چه تغییری در کیفیت خدمات و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی مواجه هستیم؟ و چه فناوری های ارتباطات عمومی جدیدی ظهور پیدا کرده و در مسیر آینده ظهور پیدا خواهد کرد؟


مسئولیت اجتماعی در واقع بدنیال  پایداری شرکت ها، صنایع و خدمات تجاری است و پایداری مفهومی چند وجهی  است که از یک سو افزایش بهره وری و ارزش افزوده را دنبال می کند و از سوی دیگر به همه ذی نفعان مرتبط با سازمان/شرکت توجه حقوقی  و مسئولانه دارد و در جهت دیگر به سلامت انسان، محیط زیست و استمرار و پایداری سالم منابع، خدمات و فعالیت ها و کیفیت زندگی برای نسل های آینده توجه می کند.


پایداری محصول یک انسجام، خلاقیت و یکپارچگی معطوف به افزایش رضایت همه ذی نفعان خصوصا مشتری است. باید توجه کرد که در میان ذی نفعان محور اصلی که رضایت آن به سایر ذی نفعان سرایت می کند، رضایت مشتریان است. در نظر بگیرید در یک مثلا شرکت شکلات، کارکنان، سهامداران و شورای مدیریتی شرکت و همچنیان خریدار و مشتری همه ذی نفعان شرکت محسوب می شوند ولی محور اصلی مشتری و خریداران هستند که در صورت وجود رضایت آنها، چرخه حرکت و موفقیت گرم می شود و ارزش افزوده شرکت را افزایش می دهد و در ذیل رضایت مشتری،  کارکنان، سهامداران و عوامل مدیریتی بهره بیشتری می برند.


با این رویکرد روابط عمومی بعنوان نهاد اصلی برای تعریف، اجراء و نظارت بر حسن اجراء کدهای مسئولیت اجتماعی شرکت ها/سازمان ها عمل می کند و کدهای مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سازمان ها را با رویکرد توسعه و پیشرفت پایدار دنبال می کند. قرار گرفتن و نهادینه شدن هوشمند کد های مسئولیت اجتماعی در روندها و فرایندهای جریان اطلاعات پیوند هوشمندی را بین فناوری های ارتباطات عمومی و مسئولیت های اجتماعی فراهم می کند که دامنه نفوذ آن به همه چیزها که موضوع اینترنت همه چیزهاست یعنی 1) آدم، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها، سرایت می کند و گستره تسهیل شده و مسئولانه ای از ارتباطات عمومی را تامین می کند.  به عبارتی به پیوند خوردن کدهای مسئولیت اجتماعی و فنآوری های ارتباطات عمومی، روابط عمومی و ساختار شرکت تبدیل به نظام و سیتسم خودکار می شود.


 
4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


همانطور که در مدل بالا ملاحظه می شود، آینده روابط عمومی پایدار بر مبنای دو متغیر یا متغیرهای اصلی مرتبط با ابعاد فناورانه ارتباطات عمومی که شامل عناصر اینترنت همه چیزها می شود و متغیرهای مرتبط با کیفیت زندگی که منشاء اثر گذاری کدهای مسئولیت اجتماعی هم در ابعاد هوشمند (مصنوعی) و هم در ابعاد انسانی (طبیعی) است، می شود. لذا در این مقاله تلاش می شود اجزاء این مدل که با هدف تامین جامع سلامت و رضایت همه ذی نفعات سازمان ها و شرکت ها تهیه شده است؛ مورد بحث و تحلیل مفهومی و کاربردی قرار گیرد. در این مطالعه "مفهوم روابط عمومی پایدار" دامنه گسترده تری را شامل می شود که مرتبط با ابعاد متعالی زندگی و تامین کننده سعادت اخروی است. به نظر می رسد در نظریه های پیشرفت پایدار کمتر به ابعاد متعال و جاودانه پیشرفت توجه شده است. بعد متعال روابط عمومی پایدار به نوعی تقویت کننده "جامعیت" ارتباطات و رفتار است که در جای خود هم تامین کننده سلامت و هم تامین کننده سعادت فرد و جامعه است.
 

دکتر سعید رضا عاملی، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران در تاریخ ششم دیماه سال جاری در داوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران سخنرانی خود را با عنوان آینده روابط عمومی پایدار و تغییر در کیفیت مسئولیت اجتماعی و فراگیری فناوری های ارتباطات عمومی  ارائه خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران