درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19952صفحه نخست » شنبه، 7 آذر 1394 - 12:18
آگهی امروز: اسپلش داون پارک آبی ونکوور
بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است.
  

آگهی امروز: اسپلش داون پارک آبی ونکوور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است. این پارک در نقاط مختلف ونکوور سطل‌های پر از آب قرار داده یا در کنار و وسط آبنماها یا میزهایی واقع در اماکن عمومی، بلیت‌های مجانی‌ای را گذاشته که در کنار انها نوشته شده که برای به‌دست آوردن بلیت‌ها باید به آب زد. در تصاویر مختلف مردم را می‌بینیم که با شور و هیجان در وسط خیابان‌ها یا در جاهای دیگر داخل سطل‌های آب یا آبنماها می‌روند و بلیت‌ها را برمی‌دارند. در پایان تیزر نتیجه این کار نشان داده می‌شود. تمام سایت‌ها از این اقدام نوشته‌اند و عکس‌های مردم در حالی که برای برداشتن بلیت‌ها خیس شده‌اند در همه جا پخش شده است.

تأثیرات این تبلیغ که موجب تبلیغات مردمی و شور و نشاط در محیط‌های مجازی شده است به بهترین شکل در آگهی به نمایش درمی‌آید. تأثیری که تنها با صرف بودجه 3000دلاری که بودجه بسیار کمی برای برخورداری از چنین تأثیری است حاصل شده‌ است. در این تیزر ساده، شاد و پرهیجان می‌بینیم که چگونه می‌توان با صرف بودجه‌ای اندک تبلیغات و تأثیرات وسیعی را به‌دست آورد.

اگر در دنیای تبلیغات خرج کردن پول به دو دلیل عمده انجام می‌گیرد؛ یکی شاد کردن مخاطب یا در واقع تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و در نتیجه آن هدف دوم که معرفی محصول است، حالا تیزر اسپلش داون ونکوور بیان می‌کند که با اندکی پول و اما ایده‌ای خلاقانه چه تأثیر بزرگی را می‌توان ایجاد کرد و به تمام اهدافی که یک تیزر می‌خواهد و حتی بسیار فراتر از آن و پخش کوتاه‌مدتی در تلویزیون دست یافت. در واقع می‌توان مردم را به میانه میدان کشاند و دنیای مجازی را در اختیار خود درآورد تنها، اگر ایده‌ای خلاقانه شبیه اسپلش داون پارک ونکوور در اختیار داشته باشید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد