درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:28   

نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج

  نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج


ادامه ادامه مطلب یک

"روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان

  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی

  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بانک شهر در میان ۵ بانک محبوب کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر
  مژده برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری: لپ‌تاپ جدید HP دو صفحه نمایش دارد
  «ویوا تک» و گردهمایی اندیشه‌های خلاق و نوین در پاریس
  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی
  روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند
  حسینی شاهرودی: حذف بازخورد‌ها از سیستم مدیریتی مجموعه را تنبل و خرفت می کند
  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان
  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی
  نخستین جشنواره روابط عمومی‌های کردستان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 5 آذر 1394 - 11:28
روابط عمومی تسهیل کننده رابطه میان مسئولان و خبرنگاران است!؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته گفت: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی ها یک ضرورت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته گفت: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی ها یک ضرورت است.

به گزارش شارا به نقل از مرکز
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: روابط عمومی تسهیل کننده رابطه میان مسئولان و خبرنگاران است.

او بر ضرورت تعامل و ارتباط دو طرفه، میان رسانه و روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: هماهنگی خبرنگاران با روابط عمومی‌ها اصلی انکار ناشدنی است و قرار نیست روابط عمومی سدی در مقابل خبرنگار و آگاهی جامعه، ایجاد کند.

فرنقی زاد با اشاره به این که لازم است ارتباط با مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دریافت اطلاعات و اخبار، از مسیر روابط عمومی‌ها صورت گیرد، ادامه داد: درک متقابل خبرنگاران و روابط عمومی یک ضرورت است.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تمایلی به دخالت در فعالیتهای بخش خصوصی حوزه ICT ، در این وزارتخانه وجود ندارد، گفت: سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از فعالان بخش خصوصی است.

او با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه الکامپ و فعالیت‌های رسانه ای، در نهایت باید به نفع مردم باشد، گفت: بیان نقاط ضعف، قوت و تمام زوایای آنچه در فضای مجازی در حال وقوع است، می‌تواند سبک زندگی را تحت تاثیر قراردهد و منجر به افزایش آگاهی آحاد جامعه شود.

در ادامه جلسه خبرنگاران به بیان پیشنهادها و انتقادهای خود پرداختند که از جمله آنها، می‌توان به فراهم کردن سایت و اپلیکیشن‌های خبری برای نمایشگاه‌های حوزه ICT ،گزارش لحظه به لحظه حضور متخصصان و مدیران این عرصه، پاسخ گویی بیشتر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل سوالات خبرنگاران، برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح تخصصی، عمومی و دانش آموزی در نمایشگاه و برخورداری از اینترنت رایگان درفضای نمایشگاهی، اشاره کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیام معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت روز روابط عمومیروابط عمومی


  آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد


  جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان کرمان در حد متوسط است


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی ها فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند


  روابط عمومی ها رسانه را بازوی قدرتمند خود بدانند


  تعامل; فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی


  روابط عمومی های خبر نویس


  روابط عمومی‌ها ملزم به دعوت از خبرنگاران هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی