درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:17   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19912صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 آذر 1394 - 16:29
دکتر حمید صبری در جمع روابط عمومی های استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی:
امروز شکل گیری نظام مهندسی روابط عمومی ایران ضرورت است.
کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های استان زنجان با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی روابط عمومی ها به همت دکتر احمد غریوی مدیریت کل و رسول احدی مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و همکاری روابط عمومی استانداری و مشارکت دستگاه های اجرائی دوم آذر ماه 13947 در تالار فنی و حرفه ای استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شد.
  

امروز شکل گیری نظام مهندسی روابط عمومی ایران ضرورت است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های استان زنجان با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی روابط عمومی ها به همت دکتر احمد غریوی مدیریت کل و رسول احدی مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و همکاری روابط عمومی استانداری و مشارکت دستگاه های اجرائی دوم آذر ماه 13947 در تالار فنی و حرفه ای استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شد.

دکتر حمید صبری تدوین گر دایره المعارف روابط عمومی ایران مدرس این کارگاه گفت: توانمندسازی فرایندی است که در آن از طریق توسعه و گسترش و نفوذ و قابلیت افراد به بهبود و بهسازی مستمر مجموعه ها و سازمان کمک می کند و آرزوی ما روابط عمومی آرمانی روابط عمومی کارآمد و سرآمد است و با آموختن تخصصهای موردنیاز محقق می شود.

برای توانمند سازی یک روابط عمومی می بایست موارد زیر را لحاظ کنیم:

1ـ طراحی استاندارد و حرفه ای در روابط عمومی

2ـ جذب مدیران و کارشناسان متخصص روابط عمومی

3ـ آشناسازی مدیران ارشد با مسئولیت های متعدد روابط عمومی و بکارگیری مشاوران علمی روابط عمومی

4ـ رویکرد علمی و حرفه ای و تمرکز بر تحقیقات و مطالعات تخصصی برای رسیدن به روابط عمومی حرفه ای

5ـ توسعه روابط عمومی در دانشگاهها و و تعامل استادان با سازمان های دولتی

6ـ تمرکز روابط عمومی ها بر وظایف اصلی و شناخت مشکلات روابط عمومی

استاد صبری وظایف عمومی و اساسی روابط عمومی ها را بیان نمود و اظهار داشت: اعتمادسازی یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها و عامل ایجاد محیط یکپارچه ـ هم افزا ـ اثربخش است و سازمان هایی که در بین کارکنان اعتماد وجود دارد معمولا سازمان موفقی هستند و روابط عمومی ها باید تصویرسازی منطقی از سازمان را در اذهان و افکار عمومی و مخاطبان خاصّ ایجاد کنند برای ساختن تصویر واقعی از سازمان نزد مخاطبان نیازمند مهندسی افکار هستیم و شناخت افکار عمومی یک ضرورت.

وی اطلاع یابی ـ اطلاع شناسی و اطلاع رسانی را مسیرهای فرهنگ سازی توسط روابط عمومی ها برشمرد و افزود توصیه ام به شما روابط عمومی ها این است که خود را در اختیار اهداف سازمانی قرار دهید نه در اختیار افراد سازمان.

استاد صبری دل افزاری را وظیفه روابط عمومی ها خواند ارتقاء سواد رسانه ای و سواد روابط عمومی در بین فعالان عرصه روابط عمومی ها ضروری است و سواد روابط عمومی درک متکی به مهارت های رسانه ای ، فناوری اطلاعات و ارتباطات است که بر پایه آن می توان در هزارة دانایی که ارتباط با مخاطبان تعاملی است به رسالت ذاتی خود بهتر عمل کرده و برایند آن توانمندی، هوشمندی و یک پارچگی است.

دکتر حمید صبری تشکیل سازمان نظام مهندسی روابط عمومی ایران را پیشنهاد کرد چرا که روابط عمومی مهندسی انسان است و نظام مهندسی روابط عمومی ایران در تعالی جایگاه روابط عمومی کشورمان مثبت خواهد بود.

ایشان بومی سازی روابط عمومی را ایجاد یک ذهنیت عمومی برشمرد و افزود بومی سازی یعنی تطابق با فرهنگ جامعه و اگر اتفاق افتاد تثبیت و نهادینه شدن اتفاق می افتد مدیر مسئول هفته نامه تبریز به تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران نیز که در تبریز توسط وی تهیه و منتشر می شود اشاره نمود و آن را ابزاری که می تواند به درک مجموعه ای از کارشناسان و صاحب نظران و علاقمندان روابط عمومی کمک نماید سخنگویی ، پاسخگویی و درست گویی را سه رکن اصلی و اساسی روابط عمومی های نوین خواند.دکتر صبری مختصات روابط عمومی های برنده و بازنده را نیز یادآور شده نگرش مثبت را در روابط عمومی ها عامل موفقیت ارزیابی کرد. نقش آفرینی های روابط عمومی ها را که نقش بیانی ـ اظهاری ـ تفسیری ـ نمایشی ـ مشورتی ـ مذاکره ای ـ آینده نگری و اعتبارسازی و بحران ستیزی با اهمیت خواند.

ایشان سه نوع روابط عمومی را که از منظر اثرگذاری دارای اهمیت هستند توجیه گر ـ تبیین گر ـ تحلیل گر و از نظرکارکرد تبلیغات گرا ـ اطلاع رسان و مردم گراست و در پایان کارگاه آموزشی خودسازی و خودشناسی را که مقدمه اصلاح و تهذیب است با اهمیت و ضروری خواند مهندسی رفتار و مهندسی ذهن را رسالت روابط عمومی ها برشمرد گفتنی است این کارگاه توسط روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد.

امروز شکل گیری نظام مهندسی روابط عمومی ایران ضرورت است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد