درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19859صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 21 تیر 1399 - 15:36
محتوای کوتاه چیست؟
طبق تحقیقاتی که بر روی کاربران اینترنت و رفتار شناسی مخاطبان وب در دانشگاههای هامبورگ و هانوفر انجام شد مشخص شد بیش از ۵۰% از کاربران اینترنت کمتر از ۱۰ ثانیه بر روی یک صفحه از وب باقی می مانند.
  

محتوای کوتاه چیست؟

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| طبق تحقیقاتی که بر روی کاربران اینترنت و رفتار شناسی مخاطبان وب در دانشگاه‌های هامبورگ و هانوفر انجام شد مشخص شد بیش از ۵۰% از کاربران اینترنت کمتر از ۱۰ ثانیه بر روی یک صفحه از وب باقی می مانند.

همین موضوع منجر به ایجاد مفهوم جدیدی در دنیای بازاریابی اینترنتی شد. این مفهوم جدید محتوای کوتاه یا Micro Content نام گرفت.

در حقیقت بازاریابان محتوا و کپی رایترها بر آن شدند که بتوانند با محتوای کوتاه اما اثرگذار به جذب مخاطبان خود در مدت زمان کمتر از ۱۰ ثانیه بپردازند.

مزایای این نوع از محتوا سرعت تولید بالا، درک بهتر، قابلیت به اشتراک گذاری بالا و در نهایت اثرگذاری بیشتر هست .

محتوای کوتاه انواع مختلفی مثل محتوای کوتاه متنی، اینفوگرافیک ها، محتوای عکسی، ویدئو و….دارند.

تولید محتوای کوتاه به هیچ عنوان به معنای عدم اثربخشی محتوای بلند یا حذف مقالات آموزشی، ایبوک ها و … نیست بلکه باید از این نوع محتوا در کنار محتوای بلند به عنوان یک استراتژی محتوایی قدرتمند استفاده کرد.

همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستی یک محتوای کوتاه یا Micro Content است.

 

 

 

 

 

.

 

منبع: کلهر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسن معماری
| 1399/4/22 - 12:27 |     0     0     |
سلام
عالی و کاربردی بود
سپاس


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد