درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1977صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 آبان 1391 - 14:24
ضرورت اطلاع رسانی هوشمند از سوی روابط عمومی ها
  

روابط عمومی هابا اطلاع‌رسانی هوشمند می‌توانند مدیریت رسانه‌ای را اعمال کنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی دکتر سیدجواد حسینی کوهی خیلی مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی در چهارمین نشست مجمع مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات تابعه وزارت جهادکشاورزی که در محل موسسه تحقیقات گیاه پزشکی برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: حلقه اول اطلاع‌رسانی مدیران سازمان ها هستند که باهمکاری روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می توانند درجهت توسعه نظام اطلاع رسانی نقش آفرین باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بخش کشاورزی را دارای ظرفیت‌های بالای اطلاع‌رسانی دانست و گفت: تامین امنیت و سلامت محصولات غذایی وظیفه وزارت جهادکشاورزی است.

وی افزود: نگاه موجودبه اهمیت سلامت محصولات کشاورزی باید تغییر کند چرا که پیش نیاز تامین سلامت انسانهاست و از هزینه‌های کلان درمان جلوگیری خواهد کرد.

دکتر حسینی فرایند تولید محصولات کشاورزی را شامل سه حلقه تامین نهاده‌های کشاورزی، مرحله داشت، کاشت و برداشت و صادرات و واردات دانست و گفت: متاسفانه تنها حلقه کاشت، داشت و برداشت در اختیار وزارت جهادکشاورزی است و تا حلقه اول و سوم فرایند تولید نیز در اختیار این وزارتخانه نباشد نمی‌توان برنامه‌ریزی دقیق و موثری برای بخش داشت ،که انشا... با تصویب طرح انتزاع توسط مجلس محترم به این سمت خواهیم رفت.

در ادامه این نشست دکتر زارع سرپرست موسسه تحقیقات گیاه پزشکی، روابط عمومی را بخشی از سیستم مدیریتی سازمان دانست و گفت: روابط عمومی هالازم است از تمامی علوم برای اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم استفاده کنند.

وی افزود: پژوهش و تحقیقات زیربنای توسعه است و لازم است اعتبارات بیشتری به این بخش اختصاص یابد.

دکتر زارع با اشاره به اهمیت بسیار بالای سلامت تولیدات کشاورزی و غذایی گفت: نباید فقط شعار غذای سالم داده شود ،بلکه باید تمامی دستگاههای ذیربط برای تحقق کامل آن همکاری و تلاش نمایند.

همچنین در این نشست پیرامون نحوه ارتباط و تعامل بین وزارت جهادکشاورزی و رسانه‌های جمعی تبادل نظر به عمل آمد.

در بخش پایانی این نشست نیزشرکت کنندگان از نمایشگاه دائمی موسسه گیاه پزشکی بازدید کردند.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد