درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 آذر 1399 - 15:56   

پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


ادامه ادامه مطلب دو

۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی

  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش ‌شرکت‌ها در بازگشت وفاداری مشتری
  ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
  مذاکرات آمریکا برای بازگشت مدیر هوآوی به چین
  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد
  فیلیپین پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز ملی بیمه
  چرا افراد موفق دنیا دنبال محبوبیت و لایک بیشتر نیستند؟
  سواد سلامت و بیگانه‌هراسی
  چطور حسادت را مهار کنیم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1977صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 آبان 1391 - 14:24
ضرورت اطلاع رسانی هوشمند از سوی روابط عمومی ها
  

روابط عمومی هابا اطلاع‌رسانی هوشمند می‌توانند مدیریت رسانه‌ای را اعمال کنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی دکتر سیدجواد حسینی کوهی خیلی مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی در چهارمین نشست مجمع مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات تابعه وزارت جهادکشاورزی که در محل موسسه تحقیقات گیاه پزشکی برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: حلقه اول اطلاع‌رسانی مدیران سازمان ها هستند که باهمکاری روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می توانند درجهت توسعه نظام اطلاع رسانی نقش آفرین باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بخش کشاورزی را دارای ظرفیت‌های بالای اطلاع‌رسانی دانست و گفت: تامین امنیت و سلامت محصولات غذایی وظیفه وزارت جهادکشاورزی است.

وی افزود: نگاه موجودبه اهمیت سلامت محصولات کشاورزی باید تغییر کند چرا که پیش نیاز تامین سلامت انسانهاست و از هزینه‌های کلان درمان جلوگیری خواهد کرد.

دکتر حسینی فرایند تولید محصولات کشاورزی را شامل سه حلقه تامین نهاده‌های کشاورزی، مرحله داشت، کاشت و برداشت و صادرات و واردات دانست و گفت: متاسفانه تنها حلقه کاشت، داشت و برداشت در اختیار وزارت جهادکشاورزی است و تا حلقه اول و سوم فرایند تولید نیز در اختیار این وزارتخانه نباشد نمی‌توان برنامه‌ریزی دقیق و موثری برای بخش داشت ،که انشا... با تصویب طرح انتزاع توسط مجلس محترم به این سمت خواهیم رفت.

در ادامه این نشست دکتر زارع سرپرست موسسه تحقیقات گیاه پزشکی، روابط عمومی را بخشی از سیستم مدیریتی سازمان دانست و گفت: روابط عمومی هالازم است از تمامی علوم برای اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم استفاده کنند.

وی افزود: پژوهش و تحقیقات زیربنای توسعه است و لازم است اعتبارات بیشتری به این بخش اختصاص یابد.

دکتر زارع با اشاره به اهمیت بسیار بالای سلامت تولیدات کشاورزی و غذایی گفت: نباید فقط شعار غذای سالم داده شود ،بلکه باید تمامی دستگاههای ذیربط برای تحقق کامل آن همکاری و تلاش نمایند.

همچنین در این نشست پیرامون نحوه ارتباط و تعامل بین وزارت جهادکشاورزی و رسانه‌های جمعی تبادل نظر به عمل آمد.

در بخش پایانی این نشست نیزشرکت کنندگان از نمایشگاه دائمی موسسه گیاه پزشکی بازدید کردند.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


  چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد


  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران نسبت به نقد رسانه ها سختگیر نباشند


  اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها


  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


  عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع): لازمه تحلیل گفتمانی در جامعه، توسعه و تقویت سواد رسانه ای است


  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  سوم دسامبر، روز جهانی کم‌توانان


  رسانه های گیلان بالغ بر ۷ میلیارد ریال یارانه حمایتی دریافت کردند


  اسنپ‌چت به مصاف تیک‌تاک می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود