درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19733صفحه نخست » چهارشنبه، 27 آبان 1394 - 13:44
تقدیر از کهنه‌سربازها در آگهی والمارت
در قالب یک‌سری ویدئو‌های کوتاه و ساده ولی تکان‌دهنده از آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi نیویورک، پرسنل سابق ارتش ایالات متحده آمریکا بر سر چالش‌های بازگشت به زندگی غیر نظامی صحبت می‌کنند.
  

تقدیر از کهنه‌سربازها در آگهی والمارت

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در قالب یک‌سری ویدئو‌های کوتاه و ساده ولی تکان‌دهنده از آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi نیویورک، پرسنل سابق ارتش ایالات متحده آمریکا بر سر چالش‌های بازگشت به زندگی غیر نظامی صحبت می‌کنند. این فیلم‌های کوتاه به تبلیغ ابتکار والمارت به اسم ‌«‌روشن کردن چراغ سبز بر سر در خانه به یاد کهنه‌سربازها‌»‌  می‌پردازند. برنامه فوق که هفته گذشته با همکاری گروه‌های حامی کهنه سرباز‌ها چند روز پیش از ‌«‌روز سرباز‌های کهنه‌کار‌»‌ اجرا شد از آمریکایی‌ها می‌خواهد تا به منظور گرامیداشت یاد آنها یکی از لامپ‌های دفتر یا محل کار خود را در این روز سبز کنند.

یک صدای خارج از قاب در این آگهی تلویزیونی 40ثانیه‌ای نگاهی اجمالی به برنامه می‌اندازد. به اعتقاد آن ‌«‌نشان دادن مراتب قدردانی از یک کهنه‌سرباز خارج از لباس نظامی کار سختی است و آنها در این وضعیت بیش از همیشه از چشم دیگران پنهان می‌مانند.»‌ در یک کلیپ دو دقیقه‌ای توصیفی از وضعیت یک شهر در شب، در خانه‌های منطقه حومه، ظاهراً سرباز‌های کهنه‌کار در کانون توجه قرار دارند. در ویدئوی بعدی، ما با یک ارتشی به نام ‌«‌لوردس‌»‌ ملاقات می‌کنیم که پس از انجام وظیفه در عراق دچار اختلال استرس بعد از سانحه  شده است.

به گفته این زن، با حضور در مکانی که دیدن فردا را تضمین نمی‌کند، شما یاد می‌گیرید که چگونه برای زندگی ارزش قائل شوید. او پس از بازگشت از عراق دیگر می‌تواند هر کاری را انجام دهد. نفر بعدی ‌«‌یان» با سابقه 14 سال خدمت در نیروی دریایی ارتش ایالات متحده آمریکا و حضور در ماموریت‌های خطرناک فرا‌مرزی، حال در 40 سالگی هنوز مو‌های خود را به سبک کلاسیک نیروی دریایی کوتاه می‌کند و مانند آن زمان یک کوله‌پشتی بر دوش دارد.

در ادامه، لورن، پس از ترک ارتش با معلولیت‌های مختلف به خانه بازگشت اما در نهایت از یک سگ کمک گرفت. حالا او یک سازمان ارائه‌دهنده سگ دستیار به نام ‌«‌Independence Paws‌»‌ را اداره می‌کند. این داستان‌ها الهام‌بخش و روحیه‌دهنده هستند اما فراتر از حد انتظار نمی‌روند و هیچ‌گونه اغراقی در آنها دیده نمی‌شود. در حقیقت، این سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات عمومی با لحن درست به سرباز‌های کهنه‌کار اجازه می‌دهند تا به جای کمک گرفتن از دیگران برای توصیف اشتباه اقدامات‌شان، ضمن تشریح جزئیات کامل مشکلات و پیروزی‌های خود، با صداقت از هویت خود پرده بردارند.

به اعتقاد والمارت نور سبز در سرتاسر جهان نماد رفتن است که به تمایل جانبازان برای انجام سریع یک اقدام بدون توجه به چالش پیش رو ادای احترام می‌کند. حداقل کمپین با نگاهی به این مخمصه، شاید به غیر نظامیان اجازه قدردانی از فداکاری‌های مردان و زنان مبارز را بدهد.

البته والمارت همیشه صرف‌نظر از فعالیت‌هایش در معرض انتقاد‌های مختلف قرار دارد اما به اعتبار خود این شرکت متعهد به استخدام 250 هزار نفر سرباز کهنه‌کار تا سال 2020 شده است. شرکت فوق با استخدام 100 هزار نفر از آنها در ماه گذشته، عزم خود را برای پرداخت 20 میلیون دلار کمک مالی به منظور حمایت از سازمان‌های ارائه‌دهنده آموزش‌های شغلی، آموزش‌وپرورش و سایر خدمات به جانبازان جزم کرد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد