درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19652صفحه نخست » دوشنبه، 25 آبان 1394 - 11:32
فسادهای اداری و اختلاس‌های میلیاردی نتیجه چیست؟
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس، معاونین و مدیران معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، با یادآوری تأسیس دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، در نخستین سال‌های آغاز به کار دولت سازندگی، یعنی ۱۰ آبان ۶۸، گفت: همه کارها برای رفاه مردم بود، چون می‌دانیم که اگر مردم نبودند، امام و مبارزان نمی‌توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.
  

فسادهای اداری و اختلاس‌های میلیاردی نتیجه چیست؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس، معاونین و مدیران معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، با یادآوری تأسیس دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، در نخستین سال‌های آغاز به کار دولت سازندگی، یعنی ۱۰ آبان ۶۸، گفت: همه کارها برای رفاه مردم بود، چون می‌دانیم که اگر مردم نبودند، امام و مبارزان نمی‌توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اظهار امیدواری نسبت به رفع استضعاف در کشور به ویژه در مناطق روستایی، گفت: اگر توجه به مردم در همه ابعاد مورد توجه نظام باشد، نظام پایدار و بسیاری از دردهای جامعه رفع می‌شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با تشریح همراهی‌های مردم با امام راحل در سال‌های مبارزه، گفت: در ماجرای انجمن‌های ایالتی و ولایتی و بعدها در انقلاب به اصطلاح شاه و مردم، آنچه فریادهای اعتراضی امام و مبارزین را به کرسی نشاند و رژیم پهلوی را مجبور به عقب‌نشینی کرد، هراس از همراهی مردم بود.

ایشان با ارائه تحلیلی از برنامه‌های استکباریون، رویارویی قدرت‌های شرق و غرب آن روزها، مباحث مربوط به فضای باز سیاسی و خروش دریاگونه مردم برای همراهی با نهضت و مبارزین اسلامی، گفت: در سال ۵۶ وقتی مردم به خیابان‌ها آمدند، ماندند تا انقلاب پیروز شد، پس انقلاب ما به تمام معنا مردمی است و الان هم باید با مردم بود و با آنها پیش رفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، «القای دور کردن مردم از فضای سیاسی» طرحی خطرناک برای گرفتن پشتوانه از نظام دانست و گفت: باید با مبانی انسانی، اسلامی و عقلانی به اظهارات مردم توجه کرد که به واسطه‌ پیشرفت و گسترش ابزار اطلاع‌رسانی، حتی در نقاط دور دست آگاه شده‌اند و شاهد ادعای ما، رأی اکثریت مردم روستاهای کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ است.

ایشان توجه به مردم و تلاش برای رفع نیازهای آنان را ضرورت عقلی و سیاسی نظام دانست و گفت: باید به همه مردم، مخصوصاً تولیدگران در روستاها توجه کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمار ۱۱ میلیونی جمعیت حاشیه‌نشین شهرهای کشور را زیبنده نظام ندانست و گفت: جمعیتی که می‌تواند فرصتی برای جهش اقتصادی باشد، تهدیدی بالقوه شده و باید با برنامه‌هایی مستدل و منطقی، این جمعیت را تشویق به برگشت به روستاها و دوباره این تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان گوشه‌هایی از دیده‌های خویش در سفر قبل از انقلاب به چندین کشور اروپایی و مناطق روستایی آنها، گفت: تقریباً همه امکانات شهرها در روستاها بود و مردم روستا هیچ ضرورتی برای خروج از روستا و زندگی در حواشی شهرها نداشتند.

ایشان با بیان ظرفیت های روستاهای کشور در همه مناطق جغرافیایی کشور، گفت: یکی از طرح‌های خوب این دولت، مشارکت اقتصادی روستاییان در فعالیت‌های اقتصادی است که می‌تواند علاوه بر تولید انواع محصولات کشاورزی و دامداری، شامل صنعت بسته‌بندی شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، زندگی بهتر و مناسب شرایط روستاها را عاملی بسیار قوی برای انجام مهاجرت معکوس دانست و گفت: در کنار کارهای زیربنایی آب، برق، گاز و جاده که در سال‌های پس از انقلاب انجام شد، الان بهترین کار ایجاد اشتغال است که روستاهای ما ظرفیت بسیار بالایی برای این کار دارند.

در آغاز این دیدار، آقای دکتر سیدابوالفضل رضوی، رئیس معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این معاونت در استان‌های کشور، از اهمیت جلب رضایت مردم برای تداوم نظام و سخنان کارگشای امام راحل بر ضرورت توجه مردم گفت و سپس آقایان دکتر رضایی و مهندس زرگر، معاونان برنامه‌ریزی و امور زیربنایی و سرمایه‌گذاری و امور اشتغال معاونت گزارشی مفصل از طرح «مشارکت اقتصادی روستائیان در فعالیت‌های اقتصادی» ارائه کردند که با هدف رونق اقتصادی روستاهای کشور و مسؤولیت مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها، در استان‌های کشور اجرا می‌شود.

اصلاح مدیریت‌های کشور باید براساس مصالح نظام و منافع ملی باشد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی شهرهای ساوه و زرندیه استان مرکزی، با اشاره به توانایی‌های اقتصادی، فرهنگی و به ویژه حضور نیروهای کارآمد و سوابق آشنایی خود از ساوه و اطراف آن، گفت: شهرک صنعتی ساوه در کشور تقریباً کم‌نظیر بود که نشان از ظرفیت‌ بالای منطقه برای انجام کارهایی اساسی دارد.

ایشان افزود: هنوز هم می‌توان با برنامه‌ریزی درست برای اشتغال جوانان گامهای بلندی برداشت که از نیازهای ضروری است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با یادآوری سوابق مطالعه و اجرای سد غدیر و اهدافی که برای آن متصور بود، گفت: اگر به طرح‌های مربوط به آب و آبیاری توجه می‌شود، دشت خوب ساوه و زرندیه، ظرفیت بالایی برای کشاورزی، خصوصاً کشت پسته، انار و زیتون دارد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در پاسخ به نگرانی اعضا، در خصوص حضور برخی نیروهای وابسته به دولت قبلی در بدنه ادارات و سازمان‌ها و کارشکنی پنهان و آشکار آنها در روند امور، گفت: متأسفانه یکی از کارهای دولت سابق، خانه‌نشین کردن نیروهای اصیل انقلابی در سراسر کشور بود که حتی استادان برجسته دانشگاه‌ها هم در امان نبودند که امیدواریم دولت در این خصوص و جایگزینی نیروهای دلسوز اقدام کند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فسادهای اداری و اختلاس‌های میلیاردی را نتیجه طبیعی گزینش ناصحیح افراد برای مسؤولیت‌های ملی دانست و با یادآوری روند سوءاستفاده‌های شخصی و جناحی از بیت‌المال، گفت: اصلاح مدیریت‌های کشور باید به دور از اغراض شخصی و انتقام، براساس مصالح نظام و منافع ملی باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خویش با تأکید بر به حق بودن نگرانی حاضران برای رکود کشور، گفت: اوج نگرانی آنجاست که می‌دانیم این رکود در شرایطی گریبان اقتصاد کشور را گرفت که نقدینگی در بانکهاست و می‌‌توان از آن مانند کاری که برای خودرو شده است، برای افزایش اشتغال و تقویت تولید در شهرک‌های صنعتی استفاده کرد.

ایشان توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان را راهی دیگر برای ایجاد اشتغال، مخصوصاً جوانان تحصیلکرده دانست و گفت: امتیاز ویژه ایران، ویژگی‌های جغرافیایی کشور در کنار نیروی انسانی بالغ، هوشیار، باسواد و دلسوز است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ظرفیت‌های حمل‌ونقل و خطوط لوله انتقال انرژی شرق و غرب و شمال و جنوب دنیا از ایران را برای تعامل با جهان بسیار مهم دانست و گفت: متأسفانه بعضی‌ها با ترس‌های غیرمنطقی و بی‌مورد از مسائل فرهنگی، در انجام این کارهای اقتصادی مانع تراشی می‌کنند و بعضی از دشمنان نظام هم با ترویج ایران هراسی، جلوی خیلی از طرح‌های بین‌المللی را برای عبور و اجرا در ایران گرفتند.

ایشان در پاسخ به سوال یکی از حاضران که «به نظر شما راه‌های اصلاح اقتصاد کشور چیست؟»، به تشریح برنامه‌های اقتصادی از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب و وجود رگه‌هایی از اقتصاد کمونیستی در کشور پرداخت و گفت: اقتصاد اسلامی مبتنی بر حضور آگاهانه مردم است که سیاست‌های کلی اصلاح اصل ۴۴ با هدف «انقلاب اقتصادی» تدوین شد و در اجرا به دست دولتی افتاد که نه تنها اعتقادی به آن نداشت، بلکه مخالف بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بلوغ سیاسی مردم ایران را ستود و گفت: همان‌گونه که آحاد مردم در انتخابات ۹۲ وارد شدند و کشور را از انحراف اجرایی نجات دادند، در انتخابات اسفند هم حضور آنان نظام را برای سال‌های بعد بیمه می‌کند.

در آغاز این دیدار آقای فرامرز یاوری، گزارشی از اوضاع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرهای زرندیه و ساوه و استان مرکزی ارائه کرد و سپس آقایان بهاروند، فرماندار ساوه، کردی، فرماندار زرندیه، مهدی جهان میرزایی و عباس امیرحسینی به بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص اوضاع کشور در دولت‌های نهم و دهم، عملکرد مثبت استاندار استان مرکزی در دولت یازدهم، دوران سازندگی، خطبه‌های نماز جمعه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ضرورت حفظ امنیت داخلی، اهمیت تعامل با کشورهای جهان، اهمیت دو انتخابات سرنوشت ساز اسفندماه امسال و بیماری‌های اقتصادی و ضرورت درمان آنها پرداختند.

 

منبع: آفتاب

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد