درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 12:43   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد
  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد
  روابط عمومی؛ تعهد مسئولانه
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19639صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 آبان 1394 - 09:00
برای نخستین بار توسط انجمن متخصصان روابط عمومی:
شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی تدوین شد
انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای تحقق بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب نیروهای شایسته و با تجربه در روابط عمومی ها، پیش نویس شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی را تدوین کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای تحقق بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب نیروهای شایسته و با تجربه در روابط عمومی ها، پیش نویس شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی را تدوین کرد.

به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن، در این شیوه نامه که در سه بخش شرایط تخصصی انتصاب مدیران روابط عمومی، فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی و تایید نهایی و انتصاب طراحی شده، شرایط حداقلی هستند که برای انتصاب افراد به پست های مدیریت روابط عمومی در نظر گرفته شده است.

توان برنامه ریزی، توان مدیریتی، حرفه ای گرایی، مردمداری، آموزش کارکنان، مشارکت پذیری، رویکرد سیستمی، مسئولیت پذیری اجتماعی، پاسخگویی، ارتباط گستری، یکپارچه سازی، مدیریت اعتبار و ارزشیبابی مستمر از جمله معیارهای و مولفه های عمومی در نظر گرفته شده برای انتصاب یک فرد در پست های مدیریتی روابط عمومی است. همچنین کسب میانگین 85 درصد امتیاز ارزشیابی عملکرد در سال جزو این معیارهاست.

بر اساس این گزارش، دارا بودن حداقل لیسانس
روابط عمومی یا رشته های مرتبط ارتباطات، روزنامه نگاری، تبلیغات و بازاریابی (طبق اولویت)، دارا بودن حداقل سه تجربه و تخصص همراه با فعالیت های شاخص در حوزه های تخصصی از جمله تالیف کتاب و مقاله، گواهینامه های تخصصی، گواهینامه های آموزشی و گذارندن حداقل 100 ساعت دوره های آموزشی ضمن خدمت، معیارهایی است که انجمن متخصصان روابط عمومی در این شیوه نامه پیشنهاد داده است.

یکی از بخش های حایز اهمیت این شیوه نامه، تشکیل بانک اطلاعات مدیران روابط عمومی است که انجمن متخصصان روابط عمومی می تواند با همکاری سازمان ها و تشکل های ذیربط، اطلاعات تمامی افراد واجد شرایط که از شرایط تخصصی لازم برخوردارند را در این بانک گردآوری و تشکیل نماید.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در همین خصوص گفت: دستگاه های اجرایی می توانند برای انتصاب در پست‌های مدیریت روابط عمومی، شایستگی های تخصصی و صلاحیت‌های حرفه ای افراد واجد شرایط که در بانک اطلاعات مدیران روابط عمومی ثبت‌نام شده‌اند، براساس مفاد این شیوه نامه احراز نمایند. کسب حدنصاب امتیاز از شایستگی‌ها و احراز صلاحیت‌ها توسط افراد الزامی بوده و اولویت‌بندی آنان براساس امتیازات مکتسبه صورت می‌گیرد.

مهدی باقریان افزود: پس از سنجش شایستگی‌ها و احراز صلاحیت‌ها، فردی که بالاترین امتیاز را کسب نموده است به دستگاه اجرایی معرفی شده و دستگاه مربوطه، می تواند فرآیند انتخاب، شرایط و شایستگی تخصصی فرد منتخب را بر اساس مستندات ارایه شده در پرونده فرد، مورد بررسی قرار داده و در صورت تطابق کامل آنها با مفاد این شیوه نامه جهت صدور حکم انتصاب تایید نماید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا