درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 19:19   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19633صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 آبان 1394 - 14:24
انتخابات شورای روابط عمومی دانشگاه های منطقه 4کشور در قزوین برگزار شد
انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پزوهشی و فناوری منطقه 4 کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.
  

انتخابات شورای روابط عمومی دانشگاه های منطقه 4کشور در قزوین برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست انتخاب دبیر این شورا با تاکید بر اهمیت و نقش روابط عمومی الکترونیک در کشور گفت: روابط عمومی ها باید با مجهز شدن به فناوری اطلاعات و ارتباطات به سمت استقرار نظام جامع اطلاع رسانی بروز و کارآمد حرکت کنند.
اسماعیل بایبوردی افزود: شغل روابط عمومی آن هم در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مدیران و کارشناسان این حوزه بعنوان ناقلان و حاملان دانایی و آگاهی در جامعه مطرح هستند.
وی اضافه کرد: آگاهی و دانستن حق مردم است و روابط عمومی ها باید بدانند که نباید با هر زبان و ادبیاتی صحبت کنند بلکه ادبیات آنان همواره وحدت آفرین و با همدلی باشد.
بایبوردی ادامه داد: امروزه خبرنویسی، تهیه گزارش، نوشتن جوابیه و تکذیبیه به عنوان تنها اصل مهم در روابط عمومی مطرح نیست، بلکه احاطه و اشراف بر سواد رسانه ای و خبری، سیاسی،اجتماعی، روان شناسی و حقوقی و سواد فناوری اطلاعات از اصول مهم در روابط عمومی است.
این مسوول اظهار کرد : با روابط عمومی سنتی نمی توان نقش اطلاع رسانی در دنیای امروز را ایفا کرد.
بایبوردی، روابط عمومی الکترونیک را نیاز امروز روابط عمومی ها به طورکلی و بویژه روابط عمومی های دانشگاه ها و مراکز آموزش علمی دانست و خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی ها نیازمند وقت گذاشتن و تشکیل اتاق فکر هستند و اعضا باید هرکدام روابط عمومی را خانه ی خود بدانند و برای اعتلای آن گام بردارند.
وی، وجود کارشناس آنلاین، بارگذاری تولیدات علمی و ایده ها در شبکه های اجتماعی، برگزاری تورهای رسانه ای بین مناطق مختلف و مراکز علمی و برگزاری نمایشگاه های مجازی و بی نصیب نبودن از بکارگیری شبکه های اجتماعی قانونی را از راه های حرکت در مسیر روابط عمومی الکترونیک عنوان کرد.
معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم با بیان اینکه هزاره کنونی، هزاره فناوری اطلاعات و ارتباطات است، افزود: روابط عمومی ها پیشگامان اجرای فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند و با این تفکر و اصلاح نگرش، باید شاهد حرکت به سمت نظام جامع اطلاع رسانی، روزآمد و فراگیر باشیم.
در این نشست که با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری استان های مرکزی، قم، همدان و قزوین برگزار شد حمید رضا ابراهیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه قم با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 4 کشور انتخاب شد.
در این نشست اعضای حاضر، دیدگاه ها و نظرات خود را درباره برنامه های راهبردی وزارت علوم در بخش روابط عمومی مطرح کردند.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد