درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 دی 1398 - 04:52   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹

  محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....

  روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقد منصفانه، اخبار درست و صادقانه گوهری است که اصحاب رسانه بدان دست پیدا کرده اند
  پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشکیل شد
  دومین جلسه آموزش خبر نویسی در حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان
  کتاب نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل) منتشر شد
  روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....
  محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹
  ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
  معرفی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به‌عنوان واحد نمونه ایمنی
  برگزاری همایش دوچرخه سواری و پیاده روی در شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا
  طراحی و ساخت دستگاه پیچش گرم با نرخ کرنش بالا با حمایت و همکاری فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1953صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 21:07
دیپلماسی عمومی و روابط عمومی
هلر و لیزا پرسون
  

مقایسه روابط عمومی و دیپلماسی عمومی هم جالب و هم ضروری است. الزام جداگانه روابط عمومی در فراهم کردن اطلاعات برای مردم یک کشور دموکراتیک در مورد اقدامات و انگیزه های دولت ها و الزام دیپلماسی عمومی در تحریف ادراک مردم سرتاسر جهان برای تامین منافع یک ملت، ظاهرا می تواند با یک الزام مشترک برای ارتباطات سازگار و مداوم یک ملت چه در زمینه داخلی و چه خارجی جایگزین شود. تفاوت های بنیادین بین روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می تواند با مقایسه الزامات اصلی، اهداف و مخاطبین عمده مشخص شود.

هدف اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و مخاطبان آن، جمعیت داخلی هستند. در حالت آرمانی، روابط عمومی همه واقعیت ها را به همه افراد و در همه زمان ها می گوید اما هدف اصلی دیپلماسی عمومی تحت تاثیر قرار دادن و مخاطبان آن نیز عامه مردم و رهبران ملت های دیگر است. اما در این میان بین این دو شباهت هایی نیز وجود دارد. هم دیپلماسی عمومی و هم روابط عمومی از گستره وسیعی از فناوری اطلاعات در دسترس روز استفاده می کنند. فیلم، تلویزیون، رادیو، اینترنت و بازی های ویدئویی ابزارهای مهمی برای ارتقای تصویر ملی در سطح برون مرزی است. در عین حال روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می توانند از تفاوت های خود در جهت هم افزایی و افزایش کارایی یک استراتژی مشترک و فراگیر استفاده کنند نکته کلیدی در تفاوت بین هماهنگی و مکمل بودن نهفته است. مقاله کامل

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۹


  روابط عمومی انسان محور


  به یاد هارولد بورسون


  مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران منصوب شد


  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور


  روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی