درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 15:44   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1953صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 21:07
دیپلماسی عمومی و روابط عمومی
هلر و لیزا پرسون
  

مقایسه روابط عمومی و دیپلماسی عمومی هم جالب و هم ضروری است. الزام جداگانه روابط عمومی در فراهم کردن اطلاعات برای مردم یک کشور دموکراتیک در مورد اقدامات و انگیزه های دولت ها و الزام دیپلماسی عمومی در تحریف ادراک مردم سرتاسر جهان برای تامین منافع یک ملت، ظاهرا می تواند با یک الزام مشترک برای ارتباطات سازگار و مداوم یک ملت چه در زمینه داخلی و چه خارجی جایگزین شود. تفاوت های بنیادین بین روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می تواند با مقایسه الزامات اصلی، اهداف و مخاطبین عمده مشخص شود.

هدف اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و مخاطبان آن، جمعیت داخلی هستند. در حالت آرمانی، روابط عمومی همه واقعیت ها را به همه افراد و در همه زمان ها می گوید اما هدف اصلی دیپلماسی عمومی تحت تاثیر قرار دادن و مخاطبان آن نیز عامه مردم و رهبران ملت های دیگر است. اما در این میان بین این دو شباهت هایی نیز وجود دارد. هم دیپلماسی عمومی و هم روابط عمومی از گستره وسیعی از فناوری اطلاعات در دسترس روز استفاده می کنند. فیلم، تلویزیون، رادیو، اینترنت و بازی های ویدئویی ابزارهای مهمی برای ارتقای تصویر ملی در سطح برون مرزی است. در عین حال روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می توانند از تفاوت های خود در جهت هم افزایی و افزایش کارایی یک استراتژی مشترک و فراگیر استفاده کنند نکته کلیدی در تفاوت بین هماهنگی و مکمل بودن نهفته است. مقاله کامل

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود