درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 07:05   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا
  مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل اعلام کرد: اهداء ده دستگاه ونتیلاتور توسط مؤسسه اعتباری ملل
  استعفای مقامی که مردم را تشویق به ماندن در خانه کرد ولی خودش به سفر رفت
  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1953صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 21:07
دیپلماسی عمومی و روابط عمومی
هلر و لیزا پرسون
  

مقایسه روابط عمومی و دیپلماسی عمومی هم جالب و هم ضروری است. الزام جداگانه روابط عمومی در فراهم کردن اطلاعات برای مردم یک کشور دموکراتیک در مورد اقدامات و انگیزه های دولت ها و الزام دیپلماسی عمومی در تحریف ادراک مردم سرتاسر جهان برای تامین منافع یک ملت، ظاهرا می تواند با یک الزام مشترک برای ارتباطات سازگار و مداوم یک ملت چه در زمینه داخلی و چه خارجی جایگزین شود. تفاوت های بنیادین بین روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می تواند با مقایسه الزامات اصلی، اهداف و مخاطبین عمده مشخص شود.

هدف اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و مخاطبان آن، جمعیت داخلی هستند. در حالت آرمانی، روابط عمومی همه واقعیت ها را به همه افراد و در همه زمان ها می گوید اما هدف اصلی دیپلماسی عمومی تحت تاثیر قرار دادن و مخاطبان آن نیز عامه مردم و رهبران ملت های دیگر است. اما در این میان بین این دو شباهت هایی نیز وجود دارد. هم دیپلماسی عمومی و هم روابط عمومی از گستره وسیعی از فناوری اطلاعات در دسترس روز استفاده می کنند. فیلم، تلویزیون، رادیو، اینترنت و بازی های ویدئویی ابزارهای مهمی برای ارتقای تصویر ملی در سطح برون مرزی است. در عین حال روابط عمومی و دیپلماسی عمومی می توانند از تفاوت های خود در جهت هم افزایی و افزایش کارایی یک استراتژی مشترک و فراگیر استفاده کنند نکته کلیدی در تفاوت بین هماهنگی و مکمل بودن نهفته است. مقاله کامل

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"