درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19511صفحه نخست » چهارشنبه، 20 آبان 1394 - 11:41
راه‌های رسیدن به کسب‌وکاری که به دنبالش هستید
کارآفرین بودن چیزی شبیه تماشاگر ورزش بودن یا چیزی که باعث سکته قلبی شود، نیست. اما ترکیبی از کمی شور و اشتیاق و مقدار عادلانه‌ای برنامه‌ریزی لازمه آن است، یک کسب‌وکار می‌تواند رشد کند و آن چیزی باشد که شما می‌خواهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کارآفرین بودن چیزی شبیه تماشاگر ورزش بودن یا چیزی که باعث سکته قلبی شود، نیست. اما ترکیبی از کمی شور و اشتیاق و مقدار عادلانه‌ای برنامه‌ریزی لازمه آن است، یک کسب‌وکار می‌تواند رشد کند و آن چیزی باشد که شما می‌خواهید.
در اینجا 9 درس بیان‌شده که شما باید در مسیر ایجاد شرکتی که مناسب با زندگی شماست، بیاموزید.

1-
بدانید چه می‌خواهید.
آیا شما تمایل دارید که خویش‌فرما باشید یا خواهان داشتن وقت آزادی هستید که بعدازظهر را با فرزندان خود بگذرانید؟ شاید شما خواهان چیزی بین این دو هستید؟من اغلب اینها را از کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکاری داشته باشند که به آنها اجازه دهد که یک روز فرزندان خود را به دانشگاه بفرستند و سپس از آنها در بازنشستگی حمایت کنند، می‌شنوم. آنها می‌خواهند که هرجایی قادر به انجام کسب‌وکار خود باشند و خدمت یا محصولی را که دوست دارند تولید کنند. این انگیزه خوبی است، به این دلیل که ساعاتی که شما برای کسب‌وکار خود صرف می‌کنید، بیشتر از چیزی خواهد بود که در محیط کار خود انجام می‌دادید. انگیزه شما باید به‌اندازه کافی بزرگ باشد تا بر چالش‌های پیش رو غلبه کند.

2-
بیشتر از آنچه صحبت می‌کنید، گوش دهید.
روابط مهم‌اند و رویدادهایی که در آن تماس برقرار می‌شود، یک راه عالی برای ایجاد آن روابط و همچنین یک محیط عالی برای ملاقات با مشتریان بالقوه است. چنین رویدادهایی به معنی کسب‌وکار نیستند اما موقعیتی برای فراگیری فرصت‌ها است. خودتان را به یک شخص جدید معرفی کنید و سوال‌هایتان را بپرسید تا وقتی‌که چند زمینه مشترک بیابید. اگر شما بیش ازآنچه صحبت می‌کنید، گوش دهید، شانس شما برای ارائه راه‌حل درست برای مشکلات بیشتر خواهد بود.

3-
افراد را گردهم آورید.
همه افراد آنلاین هستند. همه ما به صفحه‌نمایش خیره شده‌ایم و به‌صورت غیرصمیمانه در حال تایپ کردن یا نوشتن پیام کوتاه و جدا و آشفته هستیم. اما اگر شما راهی برای گرد هم آوردن افراد، چه به‌صورت آنلاین یا حضوری بیابید، آنها این پیشامد را فراموش نخواهند کرد. به آنها آنچه را که می‌خواهند، بدهید، خواه دانش باشد یا مقبولیت یا شوخ‌طبعی و طنز. افراد به دنبال راهی برای ارتباط با دیگران هستند، چراکه آنها در این فضا، شانس بیشتری برای مورد توجه بودن دارند.

4-
دلیل و مدرک به دست بیاورید.
افراد برای چیزهایی که به آنها بها می‌دهند، پول خوبی خرج می‌کنند. اگر شما در یک کسب‌وکار جدید هستید، هرچند ممکن است که فروش و معامله سختی باشد، اما مدارکی برای اثبات اینکه شما به‌اندازه‌ای که می‌گویید، خوب هستید، به دست آورید

5-
اجتماعی شوید.
یک روز پسرم می‌خواست یک سرور جدید روی رایانه من نصب کند. من بلافاصله نگران شدم. آیا با رایانه‌ام سازگار خواهد بود؟ آیا تمام اطلاعاتی را که روی حافظه دارم از دست خواهم داد؟ این کار چه لزومی دارد؟ اما پسرم به من گفت که چیزی برای نگرانی من وجود ندارد. او گزارش‌ها را بررسی کرده و تحقیقات زیادی انجام داده بود و مطمئن بود که همه چیزهایی که او نیاز دارد در مورد سرورها بداند را می‌داند. او اطلاعات را از کجا به دست آورده بود؟ در اینترنت. او تنها 10 سال دارد، نسل کنونی و بعد از آن، قبل از آنکه هر کاری انجام دهند برای یافتن پاسخ‌ها به اینترنت خواهند رفت. آنها می‌خواهند گزارش‌ها و نظرات را با چشم خود ببینند. آنها از جست‌وجو کردن برای یافتن اطلاعاتی که می‌خواهند، ترسی ندارند. این به آن معناست که آنها تلاش می‌کنند بدانند که خدمت یا محصول شما ارزش وقت و پول آنها را دارد یا خیر. بنابراین وجود شما برای پاسخگویی به سوالات آنها مهم است. این به معنی داشتن یک وب‌سایت، حضور یک رسانه اجتماعی و امر حیاتی تعامل با مشتریان در رسانه اجتماعی است.

6-
کاری که می‌خواهید انجام دهید را بیان کنید، کاری که بیان می‌کنید را انجام دهید.
مهم نیست که یک مشتری چقدر قدیمی است، این مساله‌ای است که بر معیار زمان تکیه دارد. به‌طور ساده کاری را انجام دهید که شما می‌گویید در حال انجام آن هستید. این چیزی است که کسب‌وکارهای متوسط را از شرکت‌های بزرگ جدا می‌کند. با هر مشتری صحبت کنید. در مورد کسب‌وکارتان از آنها سوال کنید و بازخورد آنها را در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید، در نظر بگیرید. فرصت و شانس شما، در پاسخ‌هایی است که دریافت می‌کنید و به‌صورت مستقیم به اینکه آیا آن چیزی را که وعده داده شده بود، آنها دریافت کرده‌اند یا نه، مرتبط خواهد بود.

7-
حواستان به‌کار خودتان باشد.
ما اغلب اتفاقاتی که در اطراف ما رخ می‌دهند را تحمل می‌کنیم و اجازه می‌دهیم که باری بر ما تحمیل کنند.حتی آنها را تجزیه‌وتحلیل و سازمان‌دهی می‌کنیم و این باعث می‌شود پیشرفت نکنیم. این به آن معناست که به‌کار خود ادامه دهید. در مورد اینکه در ارتباط با سایر کارآفرینان یا سازمان‌ها چه اتفاقی می‌افتد، نگران نباشید. شما فقط می‌توانید برای خودتان نگران باشید. بنابراین به آن توجه کنید.

8-
با کم شروع کنید و با عظمت رشد کنید.
اگر شما امیدوار هستید که به‌عنوان یک متخصص ظاهر شوید، این مهم است که شما قبل از اینکه جایگاهی ملی داشته باشید، به‌عنوان یک متخصص در حوزه خود ظاهر شوید. از کم شروع کنید. پس از آن مسیر خود را بسازید. به‌طور کلی، ایده‌های خود را در حوزه خود امتحان کنید و به واکنش‌ها گوش دهید. اگر کشش وجود دارد، تا جایی که ممکن است آن را دنبال کنید.

9-
زود دلسرد نشوید.
بسیاری از افراد اجازه می‌دهند که ترس و شکست، سد راه آنها شود. من کاملا متوجه این شده‌ام. کارآفرینی می‌تواند ترسناک باشد. اما ادامه دادن مهم است. هفت سال قبل پدر من سوگند خورد که لپ‌تاپ نخواهد گرفت. او خیلی سمج بود و نمی‌خواست تسلیم تکنولوژی شود، اما هفت سال قبل من و برادرم اولین لپ‌تاپ او را برایش خریدیم و حالا او نمی‌تواند بدون آن زندگی کند و در شبکه‌های اجتماعی هم فعال است. افراد تغییر می‌کنند، صبور باشید و به راه خود ادامه دهید. اگر شما بتوانید به آنها ارزش چیزها را نشان دهید، آنها از امتحان چیزهای جدید خوشحال خواهند بود

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3627

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد