درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1948صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 12:08
روابط عمومی کانون تفکر
مدیر و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج روابط عمومی ها را کانون تفکر در ارزیابی و تقویت برنامه ها برشمرد و بر ضرورت همکاری و تعامل سازنده بین سازمانی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
  

 

علیرضا پیغمبردوست در گفتگو با خبرنگار مهر روابط عمومی را کانون تفکر در ارزیابی و تقویت برنامه ها در پیشبرد اهداف یک دستگاه اجرایی دانست و گفت: راوبط عمومی ها در برقراری ارتباط منطقی و موثر با شهروندان و رسانه ها نقشی برجسته دارند که با بهره گیری از ابزارها و تکنیک های مختلف ارتباطی در نیاز سنجی، مخاطب شناسی و یافتن نقاط ضعف و قوت، مجموعه مربوطه را در نیل به اهداف خود یاری می کند.

وی اطلاع رسانی، اقناع و ترغیب و توسعه مشارکت را سه وظیفه اساسی برای روابط عمومی تعریف کرد و گفت: تشریفات و تبلیغات به نوعی ابزار کار حوزه روابط عمومی هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه اطلاع رسانی مدیر روابط عمومی باید تمام اطلاعات درون و برون دستگاه مربوطه را در اختیار داشته باشد و این اطلاعات را پردازش و تحلیل کند تا آنها به صورت واقعی در اختیار مدیر مجموعه قرار گیرند.

وی گفت: در زمینه اقناع و ترغیب باید به این امر اشاره کرد که اگر اطلاع رسانی واقعی باشد به خودی خود اقناع و ترغیب که همان معنی رضایت و معنا و مفهوم شدن را در بر دارد، به وجود خواهد آمد.

پیغمبر دوست همچنین ایجاد تبادل، تعادل و تعامل و همراه شدن دیگران با دستگاه مربوطه را معنای کاملی از توسعه مشارکت دانست و گفت: بی شک در سایه اطلاع رسانی حقیقی و اقناع و ترغیب، مشارکت توسعه خواهد یافت.

 

ضرورت وجود تعامل و ارتباط سازنده بین سازمانی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج اظهار داشت: به منظور اجرای بهتر وظایف محوله به روابط عمومی ها و اطلاع رسانی صحیح و به موقع، اصل برقراری ارتباط و تعامل سازنده بین دستگاهی باید رعایت شود تا روابط عمومی ها بتوانند به انعکاس اخبار بپردازند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد