درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 23:05   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19342صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 آبان 1394 - 12:09
در نشست مدیران روابط عمومی استان سمنان در واحد گرمسار
حجت‌الاسلام کهساری: انتشار دقیق اخبار، موجب اعتمادسازی به روابط عمومی می‌شود
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان در دومین نشست مدیران روابط عمومی واحدهای استان سمنان در واحد گرمسار گفت: انتشار دقیق اخبار، موجب اعتمادسازی به روابط عمومی می‌شود.
  

حجت‌الاسلام کهساری: انتشار دقیق اخبار، موجب اعتمادسازی به روابط عمومی می‌شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام دکتر رضا کهساری با بیان اینکه روابط عمومی نقش رسالتی دانشگاه را بر عهده دارد، گفت: روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی و اخبار دانشگاه، دو نکته مهم را برعهده دارد که اخبار را به صورت دقیق دریافت و با امانت داری و به صورت دقیق منتشر کند که موجب اعتمادسازی و اطمینان خواهد شد.

کهساری رسالت روابط عمومی را مهم برشمرد و افزود: روابط عمومی هر چه در وظایف و نقش های خود کامل تر عمل کند بیشتر مورد توجه مخاطبان خود قرار خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز در ادامه با تشکر از دکتر شاهرخ رنجبر بهادری دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که با تشکیل شورای روابط عمومی استان سمنان موافقت کرد، تشکیل این شورا را ضروری برشمرد و گفت: روابط عمومی مهمترین بخش هر سازمان و قلب تپنده آن به شمار می رود و توجه به آن ضروری است.

دکتر طاهره میرسادو، نقش حساس روابط عمومی در دنیای اطلاعات امروز را یادآور شد و گفت: اخلاق رسانه‌ای و نوشتاری در حوزه اطلاع‌رسانی باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه، پل ارتباطی دانشگاه و بیرون و دارای نقشی حساس و مهم است، افزود: انعکاس نقاط برجسته، روشن و شفاف دانشگاه و انتشار آن در جامعه از رسالت های روابط عمومی است.

سرپرست واحد گرمسار مستندسازی، بروزبودن و به‌موقع منتشر شدن اخبار دانشگاه را بسیار مهم برشمرد و گفت: رسانه‌های دانشگاه، خبرگزاری آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان در مستندسازی اخبار دانشگاه و بروز بودن، بسیار دقیق و بادقت عمل کرده‌اند.

 

منبع: آنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی